samsung i8510 mu n96 mı?

Sponsorlu Bağlantılar

maliakg

maliakg

Üye
    Konu Sahibi
samsung i8510 mu n96 mı?
yazın bakalım..
 


ediesel

Üye
Hiç şüphesiz samsung zira kendisi 8mp kamerası ve 3d sinematrik ses sistemiyle n96 ya kat ve kat fark atmaktadır
 

Noctivagant

Üye
Samsung innov8 şu anda rakipsiz bir telefon o sebeple N96 onla karşılaştırmak aslan ile kediği dövüştürmek gibi bir şey
 
Casy

Casy

Üye
innov8 kamera yeter ki dahası var
 
***zWrC***

***zWrC***

Üye
Samsung innov8

 

Vasili_20

Üye
5 Gün Oldu Alalı Mükemmel Bir Zevk Diyorum İnnov8 İçin :))
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben nokiadan vazgeçmem N96 diyorum
 
byilmazZ

byilmazZ

Üye
kesinlikle innov 8 herşeyiyle daha güzel :oke:
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
iyi hoş kamera diyosunuzda mercegi hiç hesaba katmıyosunuz.Samsung kendi mercegini kullanıyo yani markası smsung bir mercek.
Fotografçılıktan anlayan arkadaşlar dünyada sayılı mercek firmasının oldugunu ve bunların başında
1.Carl-Zeis 2.Schneider-Kreuznach geldigini bilirler.Bu yuzden isterse 10.mp olsun mercek çok önemlidir.
Size şöle bir örnek veriyim aynı yerde aynı ışıkta ve ayarları güzel yapılmış n96(n95,n85,n79 5m carl-zeis olan fark etmez) ve inov8 'den 5mp kaliteyle 2fotograf çekin işte ozaman kaliteyi anlyabilrisiniz.Mercek firmaları ışıgı daha iyi kırabilmesi için yerin aşagısında ve hiç bir gün ışıgı görmemiş alanlarda mercek üretiyolar ve bekletiyolar buda kaliteyi artırıp daha iyi foto çekmenizi saglıyolar.
bunu sonynin dijital fotolarında da farkı görebilrisiniz aynı özellikte cihazı var biri carl-zeis 7mp digeri sony 7mp bilin bakalım hangisi pahalı carl-zeis tabiki, çünkü Carl-zeis mercekten başka bir şey üretmiyor adamlar dünyanın en iyisi.

bu yuzden 8mp le aldanmayın müzikti, şekliydi onlar kişisel zevkler yani istediginizi alabilirisiniz
zevk sizin
Ama benim istedgim telefonu nokia henüz çıkarmadı.İstedigim özellikler:
8 mp carl zeis kamera. 1024*768 divx video kaydı (50fps) (yuh demi:kop:)
fm transmitter özelligi(N85 deki gibi)
Accelerometer sensor for auto-rotate(n96,n95 vb..da var)
bunları yaptıgı zaman o telefonu alıcam ama şimdilik N95 yetiyo:coold:
 

Noctivagant

Üye
anl_tr iyi güzel şölüyorsun ama düşüncelerine katılamıyacam.

innov8 ile söz ettiğin telefonlar karşılaştırıldı ve innov8 hepsinden kamera olarak üstün gelmekte.

1.Carl-Zeis 2.Schneider-Kreuznach dediğin merceğe sahip 8 MP digitel fotoraf kameraları ile yapılmış karşılaştırmalarıda var ve onlardan kalite olarak aynı sevide fotoraf çekiyor. Ayrıca Samsung firması kendi ürünlerinde dünyanın en kaliteli merceklerini kullanan firmalardan biri.

Son olarak ben kendim bizzat denedim telefonun ayarlarından megapikseli(çözünürlüğü)düşürüp kalitesi değişmedi aynı kalitede fotoraf çekmeye devam etti.

yukarda yapmış olduğun yorumları çürüten bir telefondur innov8. O yüzden bu telefon hakkında yorum yaparken lütfen elinize alıp belli süre deneğin ondan sonra eleştircekseniz objektif olarak eleştirin

Ben objektif olarak telefon hakkında gördüklerimi yazıyorum. Bundan önceki telefonum Nokia idi bunuda özellikle altını çizerek yazıyorum.
 
psikolaz

psikolaz

Üye
kesınlıkle n96
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
anl_tr iyi güzel şölüyorsun ama düşüncelerine katılamıyacam.

innov8 ile söz ettiğin telefonlar karşılaştırıldı ve innov8 hepsinden kamera olarak üstün gelmekte.

1.Carl-Zeis 2.Schneider-Kreuznach dediğin merceğe sahip 8 MP digitel fotoraf kameraları ile yapılmış karşılaştırmalarıda var ve onlardan kalite olarak aynı sevide fotoraf çekiyor. Ayrıca Samsung firması kendi ürünlerinde dünyanın en kaliteli merceklerini kullanan firmalardan biri.

Son olarak ben kendim bizzat denedim telefonun ayarlarından megapikseli(çözünürlüğü)düşürüp kalitesi değişmedi aynı kalitede fotoraf çekmeye devam etti.

yukarda yapmış olduğun yorumları çürüten bir telefondur innov8. O yüzden bu telefon hakkında yorum yaparken lütfen elinize alıp belli süre deneğin ondan sonra eleştircekseniz objektif olarak eleştirin

Ben objektif olarak telefon hakkında gördüklerimi yazıyorum. Bundan önceki telefonum Nokia idi bunuda özellikle altını çizerek yazıyorum.

arkadaşım öncelikle ben hiç inov8 kötü dedimmi:deal:
kötü çekiyo dedimmi sadece mercek firmalarını karşılaştırdım.
ikincisi ben amatör fotografçılıkm yaptım vede hiç samsungun mercegini kullanmadım neden çünkü ii makineler o mercegin adını bile kullanamzlar örnegin canon, nikon ,olimpus, casio(f serisi) bu saydıgım firmaların çogu carlz-zeis ile ortak çalışır, kodak ise Schneider-Kreuznach ile ortak çalışır
ben hayatımda hiç samsung mercek kulanan görmedim. Yani sen şimdi kalkıp bana samsung dünyanın en iyi mercegi dersen kusra bakma ama fotografçılıkla ilgili hiç bişey bilmiyosun derim.:@

Gelelim "objektif olarak telefon hakkında gördüklerimi yazıyorum " deyişine evet ben elime alıp kullanmadım ama telefon daha piyasa çıkmadan en detaylı incelemesini okudum yabacı(ingilizce) üye oldugum bir siteden, ordaki profesyönel admların dediklerini dedim ben,
o adamlar kamerayı ne testlerden geçiriyorlar biliyormusun öle senin ayar yapıp çektiğin gibi deil yani tam profesyönel.

buyuzden kalkıp bana "yapmış olduğun yorumları çürüten bir telefondur innov8" diyemezsin,
ve "Bundan önceki telefonum Nokia idi bunuda özellikle altını çizerek yazıyorum." diyerekte beni nokia fanatigi olarak göstermişsin ben herzaman şunu derim ben en iyi teknolojiyi kullanan markayı severim...

bu konu ile ilgili başkada yorum yapmıcam.:pro:teşekkürler...
 

Noctivagant

Üye
Samsung firması kendi ürünlerinde dünyanın en kaliteli merceklerini kullanan firma derken samsung kendi mercek yapıp kullanıyor demek istememişdim. Samsumg da carlz-zeis gibi firmalarla çalışmakta. Zaten innov8 koydukları mercek Samsung carlz-zeis mercek kullanarak ürettiği bir fotoraf makinasındaki merceğin aynını koymuş innov8 telefonuna

Canon firmasının carlz-zeis merceğe sahip fotoraf makinası ile karşılaştırması var nette. O karşılaştırmağı gördüğüm için yazdım o mesajda yazdıklarımı. Her iki ciyazla aynı mekanların aynı zamanlarda çekilmiş fotorafları var.

Ve bende bendeki innov8 fotoraflar çektim nette dolaşan ve inno8 tarafından çekilen fotorafların hepsinin gerçek olduğunu görmüş oldum birebir bölece.

O yüzden senin yorumuna katılmadığımı şöledim. Başka bir sebebi yok
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Samsung firması kendi ürünlerinde dünyanın en kaliteli merceklerini kullanan firma derken samsung kendi mercek yapıp kullanıyor demek istememişdim. Samsumg da carlz-zeis gibi firmalarla çalışmakta. Zaten innov8 koydukları mercek Samsung carlz-zeis mercek kullanarak ürettiği bir fotoraf makinasındaki merceğin aynını koymuş innov8 telefonuna

Canon firmasının carlz-zeis merceğe sahip fotoraf makinası ile karşılaştırması var nette. O karşılaştırmağı gördüğüm için yazdım o mesajda yazdıklarımı. Her iki ciyazla aynı mekanların aynı zamanlarda çekilmiş fotorafları var.

Ve bende bendeki innov8 fotoraflar çektim nette dolaşan ve inno8 tarafından çekilen fotorafların hepsinin gerçek olduğunu görmüş oldum birebir bölece.

O yüzden senin yorumuna katılmadığımı şöledim. Başka bir sebebi yok


sadece bilgin olsun diye cvp yazıyorum carl-zeis mercegini kulnıldıgı an kesinlikle bunu cihazın üstünde veya belgelerinde görebilirisn.
makinalarda ise nikon pro kullnadım ve mercegindeki bir arıza için şirketi aradıgımızda carl-zeis mercek ortak üretim oldugunu bizzat firma söyledi.
daha sonra araştırdıkki makinanın kullanım klavuzunda carl-zeis optick logosunu gördük.
karşılaştırmaya gelince n95ide canonla karşılaştırıyorlar ama amatörler, aklın alıyomu hiç dijital fotograf makinası bir telefonla yarışabilirmi.:@
nekadar saçma ya bir kere dijital fotoğraf makinelarınde sırf görüntü işlmesi için işlemciler var.
cep telfonlarında ise ortak kullanım amaçlı işlemciler var. Yani cep telefonların o kıvıma gelmesi çok zamn alır.

bide şunu sorcam
"Zaten innov8 koydukları mercek Samsung carlz-zeis mercek kullanarak ürettiği bir fotoraf makinasındaki merceğin aynını koymuş innov8 telefonuna"
1-bu cümleyi kullnmışsın bana bu ortak kullanılan samsungla carl-zeisin oldugu makinayı gösteririmisin arkadaşım ben kaç yıllık amatör fotografçıyım ama görmedim.
2-carl-zeisin basın açıklamasına göre süre uzatılmalı (yani süre verilmiyor) nokianın artık resmi lens tedarikçisi ve mercek referansçısıdır.
yani samsungun carl zeis kullanması imkansız sen nerden buldun bilgiyi arkadaşım karşında lens ustası duruyo böle bilgilerle gelme karşıma yanlış yerden bilgi öğreniyosun:pro:
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
 

Noctivagant

Üye
Benim aklımda carlz-zeis diye kalmış ama Schneider-Kreuznach mercek kullanıyormuş samsung fotoraf makinalarında.



Bu fotoraf makinasındaki merceği koyduklarını okumuştum ama şölediklerinden sonra biraz araştırma yaptım galiba bu bilgiyi veren yerler yanlış bilgi vermişler.

Sanırım o yerler telefonun arka kısımdaki mavi renkdeki yeri görünce ve o kısmın tasarımını biraz benzettikleri için öle olduğunu var sayıp o sebeple bu yanıltıcı bilgiyi verdiler
 

N73

Üye
SAMSUNG i8510 INNOV88 Megapiksel Kameralı Yenilikçi Telefon!Innov8 Çığır açan multimedya ve internet deneyimiSamsung innov8; Yüz Tanıma Modu, seçenek aktive edildiğinde sadece gülümsendiği an fotoğraf çeken Gülücük Yakala! ve yine aktive edildiğinde resmi çekmek için gözlerin açık olduğu anı yakalayan Göz Kırpma Modu gibi en son teknoloji görüntüleme uygulamaları kullanarak en değerli anlarını yakalamak ve saklamak için mükemmel bir seçim. fotoğraflarınızı, videolarınızı ve müziklerinizı MovieMaker ve Story Board uygulamaları ile kişiselleştirebilir ve düzenleyebiliyorsiniz. Cep telefonu ayrıca dijital fotoğraf çerçevesi olarak da kullanılabiliyor ve kullanıcıların en beğendikleri fotoğrafları sergilemelerine olanak tanıyor.DivX, WMV, Real Player ve MPEG4 gibi video oynatıcı formatlarını destekleyen innov8 ile sinema keyfini yaşayabilirsiniz. Harici çift hoparlörü ve DNSe 2.0 (Digital Natural Sound) tarafından desteklenen 3D surround ses sistemi, tüm video klipleri ve filmleri çok daha gerçekçi kılıyorSamsung innov8 bugüne kadarki en iyi mobil internet deneyimini sunuyor. Optik faresi ve 4 yönlü navigasyon tuşu sayesinde kullanıcılar PC'lerindeki gibi tarama yapabilirken, HSDPA yüksek hızlı Internet ve WiFi bağlantısı kullanıcıların nerede olurlarsa olsunlar rahat ve kesintisiz Internet'e girmelerine olanak sağlıyor. GPS teknolojisi ile donatılmış olan telefon navigasyon ve Geo-İzleme hizmeti de sunuyor. İşletim sistemi olarak ise Samsung innov8 Symbian V9.3 kullanmaktaÖzellikler: - 240 x 320 pixels, 2.8 inç ekran - Oto Rotasyon için Akselometre Sensörü - Optik Fare - Stereo Hoparlör - Wi-Fi 802.11 b/g, DLNA - Symbian OS v9.3, Series 60 rel. 3.2 - SMS, MMS, Email, Push Email, IM - WAP 2.0/xHTML, HTML - 8 MP, 3264x2448 pixel, otomatik odaklama, görüntü sabitleyici, video(VGA@30fps, QVGA@120fps), flaş; ikinci görüntülü görüşme kamerası - Dahili GPS Alıcı - Kamera "geo-tagging", auto-panorama shot, face, smile and blink detection - Kartvizit Tarayıcı - DivX/H.263/H.264/WMV/MP4 oynatıcı - Video düzeltici - MP3/eAAC+/WMA/AMR/RealAudio oynatıcı - 3.5 mm audio jack - TV out - Java MIDP 2.0 - RDS'li FM radyo Genel Özellikleri Kullanım ? Kamera Telefonları Boyutlar 106.5 x 53.9 x 17.2 mm Ağırlık 140 gr Şebeke 850/900/1800/1900 Ajanda ? Var Alarm Var Titreşim ? Var Hesap Makinesi Var Java Desteği Var HandsFree (Eller Serbest) Var Resimli Telefon Defteri ? Var Ses Kayıt ? Var Sesli Arama Var Ortam Sesleri Kayıt ? Var Kronometre Var Bas Konuş ? Yok İşletim Sistemi Symbian OS v9.3, Series 60 rel. 3.2 Zil Tipi Polifonik , MP3 Telefon Tipi Kayan Kapaklı Güç Özellikleri Bekleme Süresi ? Maks 310 saat Konuşma Süresi ? Maks 8 saat 30 dk Pil Türü Li-Ion Pil Gücü 1200 mAh Bağlantı Özellikleri Bluetooth ? Var Wi-Fi. ? 802.11 b/g Bağlantı Özellikleri Dahili Modem Var GPRS ? Class 10 GPRS ? Var GPS ? Var Assisted GPS ? Var EDGE ? Var 3G ? HSDPA Bağlantı Özellikleri Push E-mail Var E-mail Desteği Var WAP ? Versiyon 2.0 Infra Red (Kızıl Ötesi) ? Yok PC Senkronizasyonu ? Var Kamera Özellikleri Görüntülü Konuşma Var Entegre Kamera Var Kamera Çözünürlüğü ? 8.0 Megapixel Video Kayıt Var Sesli Video Kayıt Var Video Oynatma Var Entegre Flaş Var Eğlence MP3 Çalma Var TV Özelliği ? Yok Radyo Var MMS Var Oyun Fifa 2008, Asphalt + Yüklenebilir Hafıza Özellikleri Telefon Hafızası 16 GB, 128 MB RAM Telefon Rehberi Hafızası Sınırsız Arttırılabilir Hafıza ? Var Hafıza Kartı Tipi Micro SD Ekran Özellikleri Ekran Tipi TFT Dokunmatik Ekran Yok Ekran Çözünürlüğü 240 x 320 Piksel Ekran Renk Çözünürlüğü 16 Milyon bu özellikler ve işletim sistemiyle samsung nokia ya piyasada bizde varız msajı verdiNOT:nokianın tüm symbian modellerini kullanmış biri olarak samsung innov8 gerçekten harika ötesi bir cihaz olmuş her yönüyle 10 numara
 

kobra2561

Üye
Nokia N95 ve N95 8 GB kullandım. Şu anda Samsung Innov8 kullanıyorum.. vede çok memnunum.. Carl Zeis dediğiniz mercek çokda kaliteli bir mercek değil. Şahsen Samsungun fotoğraf kalitesi daha iyi.. Sadece fotoğrafmı? Nokiadan navigasyon almak için kaç para ödeyeceksiniz haberiniz varmı? Ayrıca Nokiaların kaydırması belli bir zamandan sonra don lasitği gibi oluyor. Kaydırma sisteminde Samsunga rakip yok.... Ayrıca Koreliler bizi dünya kupasında alkışlayan tek milletti.. Ona göre bırakın bu Avrupa mallarını (bölücüleri besleyen p... ) kore malı alın....
 

ugurumdun

Üye
walla arkadaşlar ben ikisinide 3 gün süre ile kullandım ama tercihim tabiki ve tabiki n96 oldu. ben anl isimli arkadaşımızın yorumuna çok çok fazla katılıyorum ki şahsen innov u hiç beğenmedim, bier teleonun çok güzel olması için illa 8 yada 10 mp kamerası olması gerekmiyo he eğer diyorsanızki benim için o önemli yazıyorum modelini ttn mobile diye 16 mp kameralı bi telefon var gidip onu alın çok pahalı bişede değil 650 ytl kullanın bakalım. arkadaşlar herşeyin ilkini hep nokia yaptı ben o yüzden isterse samsung 25 mp kameralı 50 gb hafızalı tel çıkarsada yine nokia derim. samsung bırakın dünyayı avrupayı kendi ülkesinde bile pazar payı olarak alt sıralarda sürünüyo. benim düşüncelerim böyle.
 

Noctivagant

Üye
ugurumdun samsung kore malı ve korede en çok kullanılan telefon samsung o yüzden bilmeden kendi ülkesinde pazar payı olarak alt sıralarda deme.

Nokia ile ilgilide bir şey şölicem. Nokia avrupada çok satıyor doğrudur ancak sanılanın aksine Amerika ve Asia ülkelerinde nokia'nın pazar payı altlarda. Amerika,Asia ve Uzak doğu ülkelerinde genelde insanların nokia az kullandığını ve oralarda daha çok Motorola ve Samsung kullanım oranları yüksek. Ve internette de biraz araştırma yapıldığında bunun böle olduğu görülür.

Kısaca Avrupada Nokia lider Asia,Amerika ve Uzakdoğuda Samsung liderdir.

Daha gecenlerde açıklanmıştı zaten. Nokia pazar payı %45 kusur Samsung %43 kusur Dünyada.
 

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
3
Görüntüleme
177
Cevap
0
Görüntüleme
148
Cevap
2
Görüntüleme
723


Üst Alt