Samsung galaxy tab pro 8.4 batarya sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

EkReM033

EkReM033

Üye
    Konu Sahibi
Samsung galaxy tab pro 8.4 batarya sorunu
Tabletimi daha alalı 2 ay oldu ve 3 kere aynı sebepten dolayı servise gittim 1bucuk ay boyunca mekik dokudum servis ve ev arasında diyebiliriz.ve sadece formatlayıp gönderiyorlar tabletimi.internette araştırmama rağmen böyle bir sorunla karsılasana rastlamadım daha önce.tabletimin sarkı %3-5 gibi bitmeye yakın olduğu zaman sarja takıyorum geceden,sabahta sarjdan çekerim düşüncesiyle çıkartıyorum yaklaşık olarak 13 saat sarjda kalmasına rağmen sabah uyandığımda sarj %37-43 gibi rastgele bazı yerlerde durmus oluyor.sarj oluyor gösteriyor ama olmuyor.ayarlarda pil kısmında seviye grafiklerinde %3te taktıktan sonra yukarı doğru ivmesel bir artış olmasına rağmen tam %37’de sarj oluyor göstermesine rağmen 4-5 saat boyunca dümdüz bir çizgi var artış yok.tekrar sarj olmaya devam etmesi için sarjın durduğu yerde sarjdan çekip tekrar sarja takıyorum bu seferde %60 küsürlerde aynı sey oluyor.sonra yine tekrar çekip geri takıyorum bu seferde %80 küsürlerde aynı sorun oluyor,yani %100 sarj edene kadar onlarca kez takıp çıkartmam gerekiyor.sorun neyde olabilir,samsung yetkili servisi format atıyor sorun yok diyor gönderiyor kafayı yemek üzereyim yardımcı olun ne yapmam lazım
 


Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
Ben de telefonumu şarj sorunu yüzünden 6 kere servise kendim götürdüm.
Format atıp veriyorlar.
En iyisi androidden kurtulmak
 
EkReM033

EkReM033

Üye
    Konu Sahibi
Ben de telefonumu şarj sorunu yüzünden 6 kere servise kendim götürdüm.
Format atıp veriyorlar.
En iyisi androidden kurtulmak
valla 1 milyar para verip işte daha kullanamayınca insan ister istemez kafaya takıyor,bimeksten aldım ürünü bimeksle görüştüm bize değişim raporu getir değiştirelim diyorlar ılımlı yaklaşıyorlar ama samsung yetkili servisi inatla bunu kendilerinin veremeyeceğini söyleyip beni tüketici hakem heyetine yönlendiriyor.tüketici hakem heyeti de en fazla 1 yıl sürer tableti almamız lazım samsung bayisi size değişim talebi için kağıt verebilir diyor bimekste samsung yetkili servisi vermek zorunda diyor ama samsung yetkili servisi bunu veremeyeceğini söyleyip beni başlarından savıyorlar
 
Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
valla 1 milyar para verip işte daha kullanamayınca insan ister istemez kafaya takıyor,bimeksten aldım ürünü bimeksle görüştüm bize değişim raporu getir değiştirelim diyorlar ılımlı yaklaşıyorlar ama samsung yetkili servisi inatla bunu kendilerinin veremeyeceğini söyleyip beni tüketici hakem heyetine yönlendiriyor.tüketici hakem heyeti de en fazla 1 yıl sürer tableti almamız lazım samsung bayisi size değişim talebi için kağıt verebilir diyor bimekste samsung yetkili servisi vermek zorunda diyor ama samsung yetkili servisi bunu veremeyeceğini söyleyip beni başlarından savıyorlar

Işte ibneler bana da öyle deyip yenisini vermiyorlar.
Bir daha androide tevbe :)
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
ayni sorun bendede var arkadas benim tab pro da 93 e kadar sarj ediyo sonrasi yok
 
EkReM033

EkReM033

Üye
    Konu Sahibi
  • ayni sorun bendede var arkadas benim tab pro da 93 e kadar sarj ediyo sonrasi yok
  • bak tam olarak anlatmak istediğim bu,%60'da sarja takmıştım %94'e kadar geldi saatlerce orda takılı kaldı hiç artmadan.bazen %68'de duruyor bazen %75'te duruyor nerde takılı kalcağı belli olmuyor yani takılı kaldığı yerde sarjdan çıkartıp tekrar sarja takmam gerekiyor öyle ilerliyor anca
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
aynen bende de öyle ama benim bi seferlik yapıyo. 93 lerde şarjı cekip tekrar takıyorum. Bi ara elimden düstü üst sol köşe camı acıldı bastım yerine oturttum. kenarlarda da ufak tefek sıyrıklar oldu. alt kısımdada biraz açıklık var.bide içerden bişey ekran camına değiyo galiba sanki piksel ölüyoo. acımıyorum artık tablete.
 
EkReM033

EkReM033

Üye
    Konu Sahibi
aynen bende de öyle ama benim bi seferlik yapıyo. 93 lerde şarjı cekip tekrar takıyorum. Bi ara elimden düstü üst sol köşe camı acıldı bastım yerine oturttum. kenarlarda da ufak tefek sıyrıklar oldu. alt kısımdada biraz açıklık var.bide içerden bişey ekran camına değiyo galiba sanki piksel ölüyoo. acımıyorum artık tablete.
bende sadece 93'te olsa yine iyi yani %100 yapana kadar nerdeyse 20 yerde duruyor sarj 28-45-47-54-65-66-67-68 ... vs vs birsürü yerde duruyor sarj etmesi bende o duran yerlerde mecburen çıkartıp tekrar takıyorum
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
şarj olayına gelince de bi çözüm bulamadım. senin benim haricimizdede bu sorunu yaşayanı görmedim. lanet olası samsung un bize kazığı. bu cihaz sorunlu. adam gibi olanı çıkartıp tab s diye piyasaya sürdüler. 3 gb ram var bide kasa rengi değişik. Bizimkinin aynısı.
 
EkReM033

EkReM033

Üye
    Konu Sahibi
şarj olayına gelince de bi çözüm bulamadım. senin benim haricimizdede bu sorunu yaşayanı görmedim. lanet olası samsung un bize kazığı. bu cihaz sorunlu. adam gibi olanı çıkartıp tab s diye piyasaya sürdüler. 3 gb ram var bide kasa rengi değişik. Bizimkinin aynısı.
aynen internette araştırmadığım yer kalmadı böyle bir sorun yasayan nerdeyse kimseye rastlamadım,4 kere servise verdim geri gönderdiler istanbula batarya değerlerini göndermişler ama onlarda bir sorun yok demişler,biz bakıyoruz herhangi bir sorun yok diyorlar tabletin değişimini talep ediyorum onaylamıyorlar bir sorun yok diyorlar
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
sen desene tabletin başında dolana kadar bekliyorum. beterin beteri var derlerde inanmazdım. şimdi inanıyorum :)
ipad mini mi sattım şarjı süperdi. 3 gün rahat gidiyodu full kullaniyodum ya. ama android tadını vermiyordu. üstünede para koyup bunu aldım.
bu cihazında başına gelmeyen kalmadı.
 
EkReM033

EkReM033

Üye
    Konu Sahibi
sen desene tabletin başında dolana kadar bekliyorum. beterin beteri var derlerde inanmazdım. şimdi inanıyorum :)
ipad mini mi sattım şarjı süperdi. 3 gün rahat gidiyodu fu ll kullaniyodum ya. ama android tadını vermiyordu. üstünede para koyup bunu aldım.
bu cihazında başına gelmeyen kalmadı.
aynen öyle kardeşim ne yaptıysam olmadı sorunun bataryada olduğundan emin olsam 150 lira diyor samsung orijinal bataryasına,vericem parasını değiştircem gerekirse ama yine sorun devam ederse başka bir sorun varsa bu sefer verdiğim para boşa gidecek ona yanarım,fabrika ayarlarına geri döndürdüm tableti simdi full sarj olmasını bekliyorum %100 yapınca tekrar bir format atıcam :)
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
kardeş bende 4.4.4 bekliyorum hani belki yazılımsal falandır diye rom lazım. olmazsada böyle devam. batarya değiştircen ama ya bi cihaz bikere açıldımı daha ardı arkası kesilmez. sorunlar başlar, yok ekran basmaz yok piksel ölür düğmesi içe girer şarj yuvası bozulur falan filann işte.
içini karartmak gibi olmasın ama gerçek yani. yinede sen bilirsin kardeşim, senin durumun benimkinden kötü.
 
EkReM033

EkReM033

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bende 4.4.4 bekliyorum hani belki yazılımsal falandır diye rom lazım. olmazsada böyle devam. batarya değiştircen ama ya bi cihaz bikere açıldımı daha ardı arkası kesilmez. sorunlar başlar, yok ekran basmaz yok piksel ölür düğmesi içe girer şarj yuvası bozulur falan filann işte.
içini karartmak gibi olmasın ama gerçek yani. yinede sen bilirsin kardeşim, senin durumun benimkinden kötü.
kardeşim ben baya araştırdım bu yabancı sitelerdeki forumlara falanda baktım türkiyede pek bu cihazın kullanıcısı olmadığı için bu sorunla karsılasanı pek görmedim ama yurtdışında yazılan forumlarda bu konunun ciddi bir sorun olduğunu bazı ürünlerde bu gibi hataların olduğunu söylüyorlar yani defolu ürün gibi bir şey,bataryasınıda değiştirsen bir boka yaramıyormuş anlıcağın,birkaç kişi bu factory reset işlemiyle düzeldiğini iddiaa etmiş bu ses açma tusu home tusu falan aynı anda basın bilmem recovery'ye girin hard reset atın düzelir demiş ama ne kadar doğru bilmiyorum,kimiside yazılımsal bir sorun diyor,hatta samsung o ülkelerde güncelleme yapmış yazılıma onunla düzelmiş.ama tabi biz türkiyede yaşıyoruz nerde bizde öyle yazılım güncellemesi daha bizim ülkede öyle bir güncelleştirme yok.ya güncellemeyi beklicez bir ihtimal güncellemeyle düzelicek,yada o bahsettikleri reset işlemini yapıcaz şansımıza düzelecekmi bakalım dicez,yetkili servise ne kadar laf etsemde tableti değiştirmiyorlar biz bir sorun tespit edemedik batarya değerleri normal bir sorun yok diyorlar o yüzden değişim yapamayız diyorlar
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
sammobileden indirmek lazim o yabanci ulkelerden cikan yeni romu.icerisinde elbet tr dil destegi vardir. yetkili servise deseydin ya alin koyun sarja hatta basinda beraber bekleyelim diye. Burasi turkiye hersey olur bu memlekette
benimde artik birden fazla sorun cikarmaya basladi tabletimde. 3 4 kere sarja cikarip takmak zorunda kalmaya basladim. lanet olsun
karar verdim bugün rom yukliycem
 
EkReM033

EkReM033

Üye
    Konu Sahibi
BU SORUNU YAŞAYANLARA NET ÇÖZÜMÜ VERİYORUM BATARYANIZI %100 SARJ EDİN ÖNCE,SONRA İNTERNETTEN VİDEOLARA BAKARAK BİR ŞEKİLDE TABLETİNİZİ SÖKÜN VE BATARYAYA ULASIN,DİKKATLİCE BATARYAYI SÖKÜN VE CIKARTTIĞINIZ SOKET YERİNİ ÜFLEYEREK TEMİZLEYİN HASSASÇA,SONRA DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE YERİNE GERİ TAKIN SORUN ÇÖZÜLÜYOR.SAMSUNG SERVİSİ TABLETİN BATARYASINI HİÇ BİR ZAMAN SÖKMEDEN DİREK DEĞERLERİNE BAKIYOR BU YÜZDEN BİR SORUN GÖREMİYORLAR,SOKET YERLERİNDE BİR TEMASSIZLIK OLDUĞUNU KESFETTİM BEN SORUNU KÖKTEN ÇÖZDÜM AYLARCA SAMSUNGUN YAPAMADIĞINI KENDİ BASIMA YAPTIM,NET ÇÖZÜMDÜR BİLGİNİZEE :)
sammobileden indirmek lazim o yabanci ulkelerden cikan yeni romu.icerisinde elbet tr dil destegi vardir. yetkili servise deseydin ya alin koyun sarja hatta basinda beraber bekleyelim diye. Burasi turkiye hersey olur bu memlekette
benimde artik birden fazla sorun cikarmaya basladi tabletimde. 3 4 kere sarja cikarip takmak zorunda kalmaya basladim. lanet olsun
karar verdim bugün rom yukliycem
Ben pes ettim.
Şu telefon bozulsun çöpe atıp 3310 devam diyeceğim :)
BU SORUNU YAŞAYANLARA NET ÇÖZÜMÜ VERİYORUM BATARYANIZI %100 SARJ EDİN ÖNCE,SONRA İNTERNETTEN VİDEOLARA BAKARAK BİR ŞEKİLDE TABLETİNİZİ SÖKÜN VE BATARYAYA ULASIN,DİKKATLİCE BATARYAYI SÖKÜN VE CIKARTTIĞINIZ SOKET YERİNİ ÜFLEYEREK TEMİZLEYİN HASSASÇA,SONRA DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE YERİNE GERİ TAKIN SORUN ÇÖZÜLÜYOR.SAMSUNG SERVİSİ TABLETİN BATARYASINI HİÇ BİR ZAMAN SÖKMEDEN DİREK DEĞERLERİNE BAKIYOR BU YÜZDEN BİR SORUN GÖREMİYORLAR,SOKET YERLERİNDE BİR TEMASSIZLIK OLDUĞUNU KESFETTİM BEN SORUNU KÖKTEN ÇÖZDÜM AYLARCA SAMSUNGUN YAPAMADIĞINI KENDİ BASIMA YAPTIM,NET ÇÖZÜMDÜR BİLGİNİZEE :)
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
Dalga geciyosun.
Benim tapletin şarjı hep 93 de falan donup kalıyo. Bu soket veya tozlar 93 ü ne bilsin
 
EkReM033

EkReM033

Üye
    Konu Sahibi
Dalga geciyosun.
Benim tapletin şarjı hep 93 de falan donup kalıyo. Bu soket veya tozlar 93 ü ne bilsin
Valla ben sorunumu böyle çözdüm kardesim bataryayı söküp taktıktan sonra 100 keredir sarj ediyorum hicbir sıkıntım yok artık :)
 


Üst Alt