Samsung Galaxy SIII GT-I9300 Wi-Fi problemi

Sponsorlu Bağlantılar

rustemteksoy

rustemteksoy

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy SIII GT-I9300 Wi-Fi problemi
Arkadaşlar şu adresten:
Romu kurdum hiçbir sorun yok ama telefon Wi-Fi bir türlü bağlanmıyor farklı romlar denedim hep Wi-Fi sorunu şifreyi yazıyorum bağlanıyor diyor o sırada sinyal kuvveti hani yeşil yanarya 1,2 3 çeker orası 0 lanıyo Kaydedildi, Güvenli diyor bağlanmıyor deli olucam arkadaşlar yardım lütfen :(
Rom'un herhangi bir çalışmayan özelliği yoktur.
 


rustemteksoy

rustemteksoy

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim cevap gelmeyin stock 4.3 e geçtim mecbur :( ama çok üzüldüm bire bir S5'in TocuhWiz'i uygulamaları fln süperdi hiçbir sorun yok :( Wi-Fİ olsaydı hayatta geçmezdim :D stocka çünkü çok seri ve hızlı :(
 
Kontrol

Kontrol

Üye
Aklına bulunsun o halde konuyu incele linkleri indir bi dahaki sefere lazım olur
 
rustemteksoy

rustemteksoy

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar sorun devam ediyor rom yükledim dediklerini yaptım ama fayda etmiyor arkadaşın dediği yöntem sanırsam sadece o rom için ben kurdugum roma flashladıgımda telefon acılmadı dahi :( Yardım lütfen tek sorun Wi-Fi :(
 
Kontrol

Kontrol

Üye
Arkadaşım verdiğim linkteki konuyu iyice oku Wipe leri yapman lazım ben de wifi çalışMadi birebir aynısını yaptım çalıştı ;)
 

strk92

Üye
telefona root explorer yükleyip ana klasör/data/misc/wifi yolunu izleyip wifi klasörünün içindekilerin hepsini silip cihazı yeniden başlatın belki faydası olabilir
 
rustemteksoy

rustemteksoy

Üye
    Konu Sahibi
Fix Wi-Fi issue
for those who are facing WiFi issue..follow this instructions
-open Root explorer
-go to /data
-add file and rename to .cid.info
-then open .cid.info file with text editor
-type semco
-save and set permission to rw-rw-r--
-reboot.
if not work replace "semco" by "murata" arkadaşlar konu altına devoloper bunu yazmış sanırsam çözümü bu anlayamadım anlatabilecek biri varsa yazsın ingilizcesi iyi olan bir arakadaş :/Beyler yardim lutfen
 


Üst Alt