rustemteksoy
Üye
Samsung Galaxy SIII GT-I9300 Wi-Fi problemi
Arkadaşlar şu adresten:
Romu kurdum hiçbir sorun yok ama telefon Wi-Fi bir türlü bağlanmıyor farklı romlar denedim hep Wi-Fi sorunu şifreyi yazıyorum bağlanıyor diyor o sırada sinyal kuvveti hani yeşil yanarya 1,2 3 çeker orası 0 lanıyo Kaydedildi, Güvenli diyor bağlanmıyor deli olucam arkadaşlar yardım lütfen
Rom'un herhangi bir çalışmayan özelliği yoktur.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Romu kurdum hiçbir sorun yok ama telefon Wi-Fi bir türlü bağlanmıyor farklı romlar denedim hep Wi-Fi sorunu şifreyi yazıyorum bağlanıyor diyor o sırada sinyal kuvveti hani yeşil yanarya 1,2 3 çeker orası 0 lanıyo Kaydedildi, Güvenli diyor bağlanmıyor deli olucam arkadaşlar yardım lütfen

Rom'un herhangi bir çalışmayan özelliği yoktur.
stocka çünkü çok seri ve hızlı 