galaxy s i 9010 v i9000den bahsediyoruz sanırım ?
--------------- Ekleme ---------------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
N8-15
Galaxy S-10
Tabikide N8
galaxy s e saygılı olun!


arkadas kusura bakmazsan yanlis anlama yasin kac senin
--------------- Ekleme ---------------
islemci ozellikleri dersen galaxys kesinlikle eski cihazim muthis memnun kalarak kullandim daha kucuk (boyut anlaminda) bir kompakt kamera multimedya canavari istersen n8 ki n900 oldugu icin n8de tercihim oldu
ben senden akılcada büyügüm yaşcada merak etme sen!
galaxy s iniye sattın?

ben sana benden akillimisin diye sormadim belli oluyor yasin
yere dustu cihaz kasa sizlere omur , cok iyi fiyat vrdiler sattim . cebe girme sikintisida vardi birde zevkimi aldim illegal yolla android marketede daldim yukle babam yukle ama ekran bombaydi n8 dende n900dende guzeldi ama isletim sistemi n900den yavas kesinlikle ve kesinlikle yani cihazinizda linux varsa baska birsey . acikcasi n900 kadar zevk alamadim halen satmiyorum n900 u ok .
--------------- Ekleme ---------------
ve eklim n8multimedya olarak cok daha ozellik sunuyor ve dolby digital bile bir buyuk donanimdir
bak farkettiysen başkalarının yorumunada karışıyosun bu ne demektir biliyomusn,solemicem
n900 galaxy s den hızlı demişsin artık buna bişey yazmıcam çünkü sana inanmıyorum,yalnız orda burda millete yaptıgın muhabbeti bana yapma daha fazla yazmıcam

agzinin payini alan yazmayip gidiyor hadi canim cok ozlucem seni 
linux bilmeyene ne anlatsan tin dikkat etde 800. kez bamlanma 
tabi ulkemizde ailesinden terbiye almamis insanlarida goruyoruz sikisinca yazacak sey bulamiyorlar 
bak farkettiysen başkalarının yorumunada karışıyosun bu ne demektir biliyomusn,solemicem
n900 galaxy s den hızlı demişsin artık buna bişey yazmıcam çünkü sana inanmıyorum,yalnız orda burda millete yaptıgın muhabbeti bana yapma daha fazla yazmıcam
Ayni konuyu bende acmayi dusunuyordum ama sen acmissin saol. benimde bi kac sorum olacak oncelikle polonyada yasiyorum burda telefonlar turkiyeye gore ucuz bende bu iki tel. arasinda kaldim karar veremiyorum yardimci olursaniz memnun olurum
1.Telefonlarin hangi ulkede uretilmesinin ne farki var mesela cin mali veya finlandiya aradaki fark nedir ?
2.Buradan alcagim telefonlarda turkce dil secenegi yok bunu nasil degistirebilirim ?
3.Aldigim herhangi bir telefonu turkiyeye gondersem nasil kayit ettirebilirim pasaport haricinde ?
4.N8'in heryerdeki yorumlarini okudum ve kasilma kapanma menudeki yazilarin kaydirinca birbirine karistigini okudum bunlar guncelleme ile cozulurmu ?
TESEKKUR EDERIM...
1-hicbir farki yok cin olanda finlandiya olanda ayniAyni konuyu bende acmayi dusunuyordum ama sen acmissin saol. benimde bi kac sorum olacak oncelikle polonyada yasiyorum burda telefonlar turkiyeye gore ucuz bende bu iki tel. arasinda kaldim karar veremiyorum yardimci olursaniz memnun olurum
1.Telefonlarin hangi ulkede uretilmesinin ne farki var mesela cin mali veya finlandiya aradaki fark nedir ?
2.Buradan alcagim telefonlarda turkce dil secenegi yok bunu nasil degistirebilirim ?
3.Aldigim herhangi bir telefonu turkiyeye gondersem nasil kayit ettirebilirim pasaport haricinde ?
4.N8'in heryerdeki yorumlarini okudum ve kasilma kapanma menudeki yazilarin kaydirinca birbirine karistigini okudum bunlar guncelleme ile cozulurmu ?
TESEKKUR EDERIM...
yo forumda kimsenin birseyine karismiyorum demek istedigini anladim aynini senin agzina iade ediyorum boylece agzinin tadi yerinde oluragzinin payini alan yazmayip gidiyor hadi canim cok ozlucem seni
linux bilmeyene ne anlatsan tin dikkat etde 800. kez bamlanma
tabi ulkemizde ailesinden terbiye almamis insanlarida goruyoruz sikisinca yazacak sey bulamiyorlar
![]()
