Alınık iPhone 17 Pro Max için kılıf tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

spacnet

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 17 Pro Max için kılıf tavsiyesi
Merhaba arkadaşlar,

Kısa süre önce iPhone 17 Pro Max aldım ve şu anda kılıf bakıyorum Pitakayı biliyorum ama açıkçası farklı markalara da göz atmak istiyorum

İnce ama telefonu koruyabilecek, mümkünse MagSafe destekli bir arıyorum. Çok kalın ve kaba duran modelleri pek sevmiyorum.

Kullandığınız, memnun kaldığınız ya da “bunu tekrar alırım” dediğiniz bir kılıf varsa önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim. Marka/model yazarsanız çok iyi olur.

Şimdiden teşekkürler.
 


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
bi kılıf 4 bin olur mu la oha öyle telefonunda siteninde
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
bi kılıf 4 bin olur mu la oha öyle telefonunda siteninde
Olur tabiii
Niye olmasın
Telefonun kendisi 100 bin
Belki daha da yüksektir :bilmm
O telefonu alan adam
Kılıf için gerekirse 5 bin de verir
Biz ayda yarım kg dana eti
1 kg 🐔 eti alamazken
Onlar parayı
nereye harcicaklarını
şaşırıyorlar
Biz açız deyince de
Bazıları, Gülüp geçiyorlar
Asgari ücret neyine yetmiyor diyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Olur tabiii
Niye olmasın
Telefonun kendisi 100 bin
Belki daha da yüksektir :bilmm
O telefonu alan adam
Kılıf için gerekirse 5 bin de verir
Biz ayda yarım kg dana eti
1 kg 🐔 eti alamazken
Onlar parayı
nereye harcicaklarını
şaşırıyorlar
Biz açız deyince de
Bazıları, Gülüp geçiyorlar
Asgari ücret neyine yetmiyor diyorlar
burda dana kuşbaşı 500 kg filan kanka. kıymada 480 tl idi satam mı
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61

Dobraokuyucu

Üye
Merhaba arkadaşlar,

Kısa süre önce iPhone 17 Pro Max aldım ve şu anda kılıf bakıyorum Pitakayı biliyorum ama açıkçası farklı markalara da göz atmak istiyorum

İnce ama telefonu koruyabilecek, mümkünse MagSafe destekli bir arıyorum. Çok kalın ve kaba duran modelleri pek sevmiyorum.

Kullandığınız, memnun kaldığınız ya da “bunu tekrar alırım” dediğiniz bir kılıf varsa önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim. Marka/model yazarsanız çok iyi olur.

Şimdiden teşekkürler.
Reklam guzelmis.
Mesaj birleştirildi:

Kayış gibi spigen varken buna kim niye para versin
 


Üst Alt