Samsung GalaxY S mi ? Nokia n8 mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Starsley

    Konu Sahibi
Samsung GalaxY S mi ? Nokia n8 mi ?
Evet arkadaşlar daha önce açılmış bi konu ama güncel olsun diye yine açtım sizce hangi telefon daha iyi ve nedenini yazarsanız sevinirim. Şimdiden Teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: xdsdg12


alejandro48

alejandro48

Üye
Ayni konuyu bende acmayi dusunuyordum ama sen acmissin saol. benimde bi kac sorum olacak oncelikle polonyada yasiyorum burda telefonlar turkiyeye gore ucuz bende bu iki tel. arasinda kaldim karar veremiyorum yardimci olursaniz memnun olurum
1.Telefonlarin hangi ulkede uretilmesinin ne farki var mesela cin mali veya finlandiya aradaki fark nedir ?
2.Buradan alcagim telefonlarda turkce dil secenegi yok bunu nasil degistirebilirim ?
3.Aldigim herhangi bir telefonu turkiyeye gondersem nasil kayit ettirebilirim pasaport haricinde ?
4.N8'in heryerdeki yorumlarini okudum ve kasilma kapanma menudeki yazilarin kaydirinca birbirine karistigini okudum bunlar guncelleme ile cozulurmu ?
TESEKKUR EDERIM...
 
Trackmania

Trackmania

Üye
n8 kullanmadm ama galaxy s 1 saatlne elme gecti gerckten güzel telefon android olmasida cabasi =)
 
Utku

Utku

Üye
İkiside güzel telefon :D
 
mavrick

mavrick

Üye
galaxy s e saygılı olun!
 
clarsa

clarsa

Üye
galaxy s i 9010 v i9000den bahsediyoruz sanırım ?

--------------- Ekleme ---------------




N8-15
Galaxy S-10


Tabikide N8
 
Trackmania

Trackmania

Üye
wala galaxy bence piyasadaki butun tlfnlari katlar :ehe
 
mavrick

mavrick

Üye
galaxy s i 9010 v i9000den bahsediyoruz sanırım ?

--------------- Ekleme ---------------




N8-15
Galaxy S-10


Tabikide N8

clarsa kardeş yanlış anlamda sormuyorum yanlış anlama,yaşın kaç dostum senin???
 
franzliszt

franzliszt

Üye
galaxy s e saygılı olun!

arkadas kusura bakmazsan yanlis anlama yasin kac senin :naughty::naughty:

--------------- Ekleme ---------------

islemci ozellikleri dersen galaxys kesinlikle eski cihazim muthis memnun kalarak kullandim daha kucuk (boyut anlaminda) bir kompakt kamera multimedya canavari istersen n8 ki n900 oldugu icin n8de tercihim oldu
 
mavrick

mavrick

Üye
arkadas kusura bakmazsan yanlis anlama yasin kac senin :naughty::naughty:

--------------- Ekleme ---------------

islemci ozellikleri dersen galaxys kesinlikle eski cihazim muthis memnun kalarak kullandim daha kucuk (boyut anlaminda) bir kompakt kamera multimedya canavari istersen n8 ki n900 oldugu icin n8de tercihim oldu

ben senden akılcada büyügüm yaşcada merak etme sen!

galaxy s iniye sattın?
 
franzliszt

franzliszt

Üye
ben senden akılcada büyügüm yaşcada merak etme sen!

galaxy s iniye sattın?

ben sana benden akillimisin diye sormadim belli oluyor yasin :oke:
yere dustu cihaz kasa sizlere omur , cok iyi fiyat vrdiler sattim . cebe girme sikintisida vardi birde zevkimi aldim illegal yolla android marketede daldim yukle babam yukle ama ekran bombaydi n8 dende n900dende guzeldi ama isletim sistemi n900den yavas kesinlikle ve kesinlikle yani cihazinizda linux varsa baska birsey . acikcasi n900 kadar zevk alamadim halen satmiyorum n900 u ok .

--------------- Ekleme ---------------

ve eklim n8multimedya olarak cok daha ozellik sunuyor ve dolby digital bile bir buyuk donanimdir
 
mavrick

mavrick

Üye
ben sana benden akillimisin diye sormadim belli oluyor yasin :oke:
yere dustu cihaz kasa sizlere omur , cok iyi fiyat vrdiler sattim . cebe girme sikintisida vardi birde zevkimi aldim illegal yolla android marketede daldim yukle babam yukle ama ekran bombaydi n8 dende n900dende guzeldi ama isletim sistemi n900den yavas kesinlikle ve kesinlikle yani cihazinizda linux varsa baska birsey . acikcasi n900 kadar zevk alamadim halen satmiyorum n900 u ok .

--------------- Ekleme ---------------

ve eklim n8multimedya olarak cok daha ozellik sunuyor ve dolby digital bile bir buyuk donanimdir

bak farkettiysen başkalarının yorumunada karışıyosun bu ne demektir biliyomusn,solemicem

n900 galaxy s den hızlı demişsin artık buna bişey yazmıcam çünkü sana inanmıyorum,yalnız orda burda millete yaptıgın muhabbeti bana yapma daha fazla yazmıcam
 
franzliszt

franzliszt

Üye
bak farkettiysen başkalarının yorumunada karışıyosun bu ne demektir biliyomusn,solemicem

n900 galaxy s den hızlı demişsin artık buna bişey yazmıcam çünkü sana inanmıyorum,yalnız orda burda millete yaptıgın muhabbeti bana yapma daha fazla yazmıcam

yo forumda kimsenin birseyine karismiyorum demek istedigini anladim aynini senin agzina iade ediyorum boylece agzinin tadi yerinde olur :oke::oke: agzinin payini alan yazmayip gidiyor hadi canim cok ozlucem seni :naughty::naughty: linux bilmeyene ne anlatsan tin dikkat etde 800. kez bamlanma :oke::oke:tabi ulkemizde ailesinden terbiye almamis insanlarida goruyoruz sikisinca yazacak sey bulamiyorlar (h)
 

Yelomi

Üye
kuşkusuz n8 (;
 
franzliszt

franzliszt

Üye
bak farkettiysen başkalarının yorumunada karışıyosun bu ne demektir biliyomusn,solemicem

n900 galaxy s den hızlı demişsin artık buna bişey yazmıcam çünkü sana inanmıyorum,yalnız orda burda millete yaptıgın muhabbeti bana yapma daha fazla yazmıcam

al afis yaptirir odana asarsin


--------------- Ekleme ---------------

sonuna kadar izlede yazilim nasil ise yariyor gor
 
alejandro48

alejandro48

Üye
Ayni konuyu bende acmayi dusunuyordum ama sen acmissin saol. benimde bi kac sorum olacak oncelikle polonyada yasiyorum burda telefonlar turkiyeye gore ucuz bende bu iki tel. arasinda kaldim karar veremiyorum yardimci olursaniz memnun olurum
1.Telefonlarin hangi ulkede uretilmesinin ne farki var mesela cin mali veya finlandiya aradaki fark nedir ?
2.Buradan alcagim telefonlarda turkce dil secenegi yok bunu nasil degistirebilirim ?
3.Aldigim herhangi bir telefonu turkiyeye gondersem nasil kayit ettirebilirim pasaport haricinde ?
4.N8'in heryerdeki yorumlarini okudum ve kasilma kapanma menudeki yazilarin kaydirinca birbirine karistigini okudum bunlar guncelleme ile cozulurmu ?
TESEKKUR EDERIM...

Arkadaşlar mümkünse benim sorularımada cevap verirmisiniz çok rica ederim.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
Ayni konuyu bende acmayi dusunuyordum ama sen acmissin saol. benimde bi kac sorum olacak oncelikle polonyada yasiyorum burda telefonlar turkiyeye gore ucuz bende bu iki tel. arasinda kaldim karar veremiyorum yardimci olursaniz memnun olurum
1.Telefonlarin hangi ulkede uretilmesinin ne farki var mesela cin mali veya finlandiya aradaki fark nedir ?
2.Buradan alcagim telefonlarda turkce dil secenegi yok bunu nasil degistirebilirim ?
3.Aldigim herhangi bir telefonu turkiyeye gondersem nasil kayit ettirebilirim pasaport haricinde ?
4.N8'in heryerdeki yorumlarini okudum ve kasilma kapanma menudeki yazilarin kaydirinca birbirine karistigini okudum bunlar guncelleme ile cozulurmu ?
TESEKKUR EDERIM...
1-hicbir farki yok cin olanda finlandiya olanda ayni
2-bunu tam bilmiyorum muhtemelen icinde olmasi lazim olmasa bile nokia ya yazarsin yardim eder yada oradakilere
3-kaydettiremezsin pasaportun lazim 5tl ye istedigin bir yere kaydettirebilirsin avea,turkcell yada vodafone kolay is.
4 yok oyle seyler muthis cihaz bahsettigin olay bak ne diyorum nu cihaza cok uzak hic boyle sey duymadim yasamadim, amaaa n8in hatali versiyonuna sakin denk dusme paran bosa gider benimki saglam cikti sifir sorun makine gibi isliyoe cihaz , eger hatali seriye dusersen yazilimla cozulmuyor donanimsal problem hatali seride
 
alejandro48

alejandro48

Üye
tesekkur ederim kardes cok saol.
 
mavrick

mavrick

Üye
yo forumda kimsenin birseyine karismiyorum demek istedigini anladim aynini senin agzina iade ediyorum boylece agzinin tadi yerinde olur :oke::oke: agzinin payini alan yazmayip gidiyor hadi canim cok ozlucem seni :naughty::naughty: linux bilmeyene ne anlatsan tin dikkat etde 800. kez bamlanma :oke::oke:tabi ulkemizde ailesinden terbiye almamis insanlarida goruyoruz sikisinca yazacak sey bulamiyorlar (h)


yorum yok!bada forumunda sen öğrendin herşeyi zaten!
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
galaxy de brz oyun oynadm walla benm iPodTouch4 te bile daha güzel oynanıyor ve çok büyük onu alana kadar tablet almak daha mantıklı olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
791
Cevap
2
Görüntüleme
723


Üst Alt