Phornasis 6.5 güncellemesi geldi. Bugün muhtemelen kurarım.
Ben yeni 6 4 kuracağım derken sen sonucu yazarsan çok sevinirim
Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Sende durum nePhornasis 6.5 güncellemesi geldi. Bugün muhtemelen kurarım.
Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Bir sıkıntı var ama çözemedim. Çokta ilgilenecek durumda değilim bu ara. Ben de de dokunmatik de sıkıntı oluyor ilk müsait olduğumda bakacağım.Phronesis Rom v6.4 ve v6.5 kasılıyor.malesef müzikçalar ve web tarayıcı aynı anda kullanıldığında ekrana her dokunuşumda ses donuyor ve dokunma durduğunda devam ediyor.güzel özellikleri ile kullandığım bu rom bazen nefret ettiriyor gerçekten.V3 daha stabildi
Sende durum ne
indirdim ama kurmadım google play hatası varmış hapiss romun finalini yayınlayacak onu bekliyorum konuştum bütün hataları giderdim diyorYeni rom çıkmış @Mehmet
Gerçi olan v3'ün mini haliymiş
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
başkan denedin mi hapissromu nasıldır bu final versiyonu ?indirdim ama kurmadım google play hatası varmış hapiss romun finalini yayınlayacak onu bekliyorum konuştum bütün hataları giderdim diyor
Bir süre rom kurmak gibi bir düşüncem yok. Şu anda Phornasis ROM kullanıyorum gayet memnunum. ROM kurmak başlı başına bir iş doğrusu çok zaman almıyor ama rom sıkıntılı olunca geri dönüş felan yapmak gibi can sıkıcı işler çıkıyor. Bir ara sıkılırsam denerim. Bu arada Phornasis güncelleme alırsa onu direk kurarım çünkü şu aşamada çok iyi durumda.Arkadaşlar aranızda darklord romu s7 port deneme şansı olan varmı ben şu an şehir dışında kusura bakmayın herkes iyi geceler

Romcontroll olan mı var sende ?Dün akşamdan beri kullaniyorum herhangi bir sorun görmedim aroma kurulum olarak geliyor rom
SM-A9000 ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
bende rom control olmayanı kurdum . xposed framework nasıl kaldırılır biliyomusun ?Evet rom kontrol 7.1 var aromadan seciliyor sarji cok iyi gidiyor gayet stabil xdadan bakabilirsiniz
