Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

poladi87

Üye
bu phronesis rom özellik olarak iyide kasıyor .nasıl kullanıyorsunuz?bir ayar falan yapıyormusunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo


helppo

helppo

Üye
Sakın kaybolma zaten ikinizde takip deyim
Hergün foruma bakıyor msj yazan varmı diye şu an senin romdayım v5 ama s7 stabilize olsada kursam görseli çok hoşuma gitti hele edge saati ekran saati
Ayar yapmıyoruz gayet güzel bu rom dan sonra üç tane rom kurdum ama hepsi bugün ve kasma reset ve yavaş şarj yine en iyisi phronesis rom 6 v5
 
Sarangni

Sarangni

Üye
bu phronesis rom özellik olarak iyide kasıyor .nasıl kullanıyorsunuz?bir ayar falan yapıyormusunuz
Özel bir ayarı yok. İdlekernel 7.1.0 Note 5 Port Kernel ile kullanıyorum. Üzerinde gelen kerneli pek beğenmiyorum.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
Sarangni

Sarangni

Üye
Sakın kaybolma zaten ikinizde takip deyim
Hergün foruma bakıyor msj yazan varmı diye şu an senin romdayım v5 ama s7 stabilize olsada kursam görseli çok hoşuma gitti hele edge saati ekran saati
Ayar yapmıyoruz gayet güzel bu rom dan sonra üç tane rom kurdum ama hepsi bugün ve kasma reset ve yavaş şarj yine en iyisi phronesis rom 6 v5
Edge ekranını seven birisi değilim açıkçası. Foruma da yazmıyorum bu ara pek yazacak bir şey yok. S7 Port romlar için biraz daha vakte ihtiyaç var.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
Sen ne diyorsan onü yapalım reis
 

Koradam

Üye
Phornasis 6.5 süper rom. Şu aşama da S7 Port romlar da adam akıllı çalışanı da yok. Bir süre daha beklemek gerek stabil olması için. Phornasis kurun arkanıza yaslanıp keyfini çıkarın. [emoji16]

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Phornasis 6.5 romda video izlerken (youtube) anlık donma yaşıyorum görüntü donuyor ses düzgün telefon düzgün ayrıca Google Chrome kullanırken fps düşüşü yaşıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
xmustx

xmustx

Üye
System işlemi yanıt vermiyor diyaloğu ile kullandığım phronesis v6.5 rom çöktü..
V5.2 kurdum !
 

Synxzjt

Üye
Arkadaşlar xposed framework indirmek güvenli mi?
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis 6.0.1 Note 5 Port çıkmış. Kurup test eden var mı? Çok üşendiğim ve bıktığım için uğraşmak istemiyorum pek. [emoji38]

AryaMod S7 Port epey yol almış anlaşılan.

Test edenlerden yorumlar bekliyorum.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
xmustx

xmustx

Üye
Phornasis 6.0.1 Note 5 Port çıkmış. Kurup test eden var mı? Çok üşendiğim ve bıktığım için uğraşmak istemiyorum pek. [emoji38]

AryaMod S7 Port epey yol almış anlaşılan.

Test edenlerden yorumlar bekliyorum.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Yorum bir üstte
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Benim sorumun cevabı sizin yorumunuz değil maalesef. Phornasis 6.5 uzun süredir kullanıyorum ve hiç sıkıntı yaşamadım. Ayrıca Phornasis 6.5, 5.1.1 tabanlı bir rom. Benim sorduğum Phornasis 6.0.1 tabanlı yeni çıkan Note 5 Port ROM.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
xmustx

xmustx

Üye
Konu son güncellenme tarihi ile öylece askıda bekliyor.körmüyüm Acaba link atsan ?
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Konu son güncellenme tarihi ile öylece askıda bekliyor.körmüyüm Acaba link atsan ?
Bu farklı yeni bir konu olarak açıldı. Phornasis 6.5 en son 05.05. 2016 da hala. Bu yeni konu 18.06.2016 Phornasis V1 Note 5 6.0.1 olarak açıldı. Note 3 bölümünde en üstlerde.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
xmustx

xmustx

Üye
Lütfen link pm
Neyse indiriyorum ama hemen kurmam..
 
helppo

helppo

Üye
Phornasis 6.0.1 Note 5 Port çıkmış. Kurup test eden var mı? Çok üşendiğim ve bıktığım için uğraşmak istemiyorum pek. [emoji38]

AryaMod S7 Port epey yol almış anlaşılan.

Test edenlerden yorumlar bekliyorum.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Sarangni
senin için sirasıyla denedim
Phornasis 6.0.1 tabanlı yeni çıkan Note 5 Port ROM.
bu romu kurdum kkurulum defalarca yapmama rağmen samsung yazısında kaldı hemen 6 5 geri döndum takılmadan açıldı
su an AryaMod S7 kurulu görsel olarak güzel ama şarjı çabuk tüketiyor halen kullanıma devam ediyorum ve kernel olayını çözen varsa link atarsanız sevinirim
 
xmustx

xmustx

Üye
@Sarangni ben xda forumu okudum.konu ile ilgili bu şikayet var.Fakat yorumlarda başka bir kerneli paylaşmışlardı.Türk bir kullanıcı romu cihazında çalıştırabilmiş.Kullanımla ilgili küçük sorunlar ve hatalar okudum.Ben bu romu kolay kolay cihaza kurmam..
 

Koradam

Üye
AryaMod S7 kurdum şuan için güzel ve kararlı
 


Üst Alt