Özel bir ayarı yok. İdlekernel 7.1.0 Note 5 Port Kernel ile kullanıyorum. Üzerinde gelen kerneli pek beğenmiyorum.bu phronesis rom özellik olarak iyide kasıyor .nasıl kullanıyorsunuz?bir ayar falan yapıyormusunuz
Edge ekranını seven birisi değilim açıkçası. Foruma da yazmıyorum bu ara pek yazacak bir şey yok. S7 Port romlar için biraz daha vakte ihtiyaç var.Sakın kaybolma zaten ikinizde takip deyim
Hergün foruma bakıyor msj yazan varmı diye şu an senin romdayım v5 ama s7 stabilize olsada kursam görseli çok hoşuma gitti hele edge saati ekran saati
Ayar yapmıyoruz gayet güzel bu rom dan sonra üç tane rom kurdum ama hepsi bugün ve kasma reset ve yavaş şarj yine en iyisi phronesis rom 6 v5
Phornasis 6.5 romda video izlerken (youtube) anlık donma yaşıyorum görüntü donuyor ses düzgün telefon düzgün ayrıca Google Chrome kullanırken fps düşüşü yaşıyorumPhornasis 6.5 süper rom. Şu aşama da S7 Port romlar da adam akıllı çalışanı da yok. Bir süre daha beklemek gerek stabil olması için. Phornasis kurun arkanıza yaslanıp keyfini çıkarın. [emoji16]
Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Yorum bir üsttePhornasis 6.0.1 Note 5 Port çıkmış. Kurup test eden var mı? Çok üşendiğim ve bıktığım için uğraşmak istemiyorum pek. [emoji38]
AryaMod S7 Port epey yol almış anlaşılan.
Test edenlerden yorumlar bekliyorum.
Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Benim sorumun cevabı sizin yorumunuz değil maalesef. Phornasis 6.5 uzun süredir kullanıyorum ve hiç sıkıntı yaşamadım. Ayrıca Phornasis 6.5, 5.1.1 tabanlı bir rom. Benim sorduğum Phornasis 6.0.1 tabanlı yeni çıkan Note 5 Port ROM.Yorum bir üstte
Bu farklı yeni bir konu olarak açıldı. Phornasis 6.5 en son 05.05. 2016 da hala. Bu yeni konu 18.06.2016 Phornasis V1 Note 5 6.0.1 olarak açıldı. Note 3 bölümünde en üstlerde.Konu son güncellenme tarihi ile öylece askıda bekliyor.körmüyüm Acaba link atsan ?
SarangniPhornasis 6.0.1 Note 5 Port çıkmış. Kurup test eden var mı? Çok üşendiğim ve bıktığım için uğraşmak istemiyorum pek. [emoji38]
AryaMod S7 Port epey yol almış anlaşılan.
Test edenlerden yorumlar bekliyorum.
Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Ama yavaş şarj ve WiFi yavaş çekim var ben phoronesis 6 5 geri gidiyorumAryaMod S7 kurdum şuan için güzel ve kararlı
Wifi durumu sorunsuz hangi kerneli kurdunuz ?Ama yavaş şarj ve WiFi yavaş çekim var ben phoronesis 6 5 geri gidiyorum
Yaw sabahtan beri şu kernel için bulamadım bakmadim site kalmadı sen de varsa atar misinWifi durumu sorunsuz hangi kerneli kurdunuz ?
