Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis 6.5 güncellemesi geldi. Bugün muhtemelen kurarım.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 


helppo

helppo

Üye
Phornasis 6.5 güncellemesi geldi. Bugün muhtemelen kurarım.
Ben yeni 6 4 kuracağım derken sen sonucu yazarsan çok sevinirim

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
2013'ten bu yana Note 3 kullanıcıları :D

 
  • Beğen
Tepkiler: kiko60 ve Mehmet
xmustx

xmustx

Üye
Phronesis Rom v6.4 ve v6.5 kasılıyor.malesef müzikçalar ve web tarayıcı aynı anda kullanıldığında ekrana her dokunuşumda ses donuyor ve dokunma durduğunda devam ediyor.güzel özellikleri ile kullandığım bu rom bazen nefret ettiriyor gerçekten.V3 daha stabildi
Phornasis 6.5 güncellemesi geldi. Bugün muhtemelen kurarım.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Sende durum ne
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Phronesis Rom v6.4 ve v6.5 kasılıyor.malesef müzikçalar ve web tarayıcı aynı anda kullanıldığında ekrana her dokunuşumda ses donuyor ve dokunma durduğunda devam ediyor.güzel özellikleri ile kullandığım bu rom bazen nefret ettiriyor gerçekten.V3 daha stabildi

Sende durum ne
Bir sıkıntı var ama çözemedim. Çokta ilgilenecek durumda değilim bu ara. Ben de de dokunmatik de sıkıntı oluyor ilk müsait olduğumda bakacağım.

El feneri uygulamaları da çalışmıyor.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: helppo
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Yeni rom çıkmış @Mehmet
Gerçi olan v3'ün mini haliymiş
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Yeni rom çıkmış @Mehmet
Gerçi olan v3'ün mini haliymiş
indirdim ama kurmadım google play hatası varmış hapiss romun finalini yayınlayacak onu bekliyorum konuştum bütün hataları giderdim diyor
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
helppo

helppo

Üye
Arkadaşlar aranızda darklord romu s7 port deneme şansı olan varmı ben şu an şehir dışında kusura bakmayın herkes iyi geceler
 
kiko60

kiko60

Üye
indirdim ama kurmadım google play hatası varmış hapiss romun finalini yayınlayacak onu bekliyorum konuştum bütün hataları giderdim diyor
başkan denedin mi hapissromu nasıldır bu final versiyonu ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Dün akşamdan beri kullaniyorum herhangi bir sorun görmedim aroma kurulum olarak geliyor rom

SM-A9000 ile uygulamasından gönderildi.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Arkadaşlar aranızda darklord romu s7 port deneme şansı olan varmı ben şu an şehir dışında kusura bakmayın herkes iyi geceler
Bir süre rom kurmak gibi bir düşüncem yok. Şu anda Phornasis ROM kullanıyorum gayet memnunum. ROM kurmak başlı başına bir iş doğrusu çok zaman almıyor ama rom sıkıntılı olunca geri dönüş felan yapmak gibi can sıkıcı işler çıkıyor. Bir ara sıkılırsam denerim. Bu arada Phornasis güncelleme alırsa onu direk kurarım çünkü şu aşamada çok iyi durumda.

Birisi çıkıp derse ki S7 Edge Port romlar kullanılabilir durumda ve çok stabil o zaman işin rengi değişir işte. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
kiko60

kiko60

Üye
Dün akşamdan beri kullaniyorum herhangi bir sorun görmedim aroma kurulum olarak geliyor rom

SM-A9000 ile uygulamasından gönderildi.
Romcontroll olan mı var sende ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Evet rom kontrol 7.1 var aromadan seciliyor sarji cok iyi gidiyor gayet stabil xdadan bakabilirsiniz
 
kiko60

kiko60

Üye
Evet rom kontrol 7.1 var aromadan seciliyor sarji cok iyi gidiyor gayet stabil xdadan bakabilirsiniz
bende rom control olmayanı kurdum . xposed framework nasıl kaldırılır biliyomusun ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
hiç kaldırmadım ama sanırım xposed unıstaller dosyasını cwmden yükleyerek kaldırılıyor burdan arm zip dosyanı indir dene istersen
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Haziran ayında xda baya hareketlenmiş. Saferend CM13'ü fixlemiş artık kullanılabilir halde diyor birde flymeos port çıkmış.
 
helppo

helppo

Üye
Şu an s7 romlar bakıyım ama kafam karisik
 
xmustx

xmustx

Üye
64 bit olayı bizi bozdu adamlar romları portlayamıyor bu yüzden
 
helppo

helppo

Üye
xmustx nereler dediniz arymodu s7 kurdum herşeye çok güzel ama şarjı çok yavas o da yetmedi darklord s7 kurdum bununla WiFi ve sorunu vs çıktı geri phonis romu yükledim şu an s7 romlar çok güzel ama içimde kaldı off
Sarangni ortalikda yok
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis 6.5 süper rom. Şu aşama da S7 Port romlar da adam akıllı çalışanı da yok. Bir süre daha beklemek gerek stabil olması için. Phornasis kurun arkanıza yaslanıp keyfini çıkarın. [emoji16]

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo


Üst Alt