Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Şöyle şöyle ne aldın G4 mü [emoji3]

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şöylüyorum madem.. S7 Edge 1350tl daha ucuza + GearVR hediyeli. :)

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S7 Edge mi :D samsung bağımlısı oldun çıktın başımıza hadi hayırlı olsun
VR felan dediler ekran yamuk dediler oyuna geldik yine[emoji14]

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
VR felan dediler ekran yamuk dediler oyuna geldik yine[emoji14]

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şöyle biraz kullanda yorumları alalım

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
xmustx

xmustx

Üye
Note 3'ten sonra tel alırsam s7 edge olur
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
xmustx

xmustx

Üye
S7 edge romu hazırlandığında ki şu an yapım aşamasında ona geçeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis Rom yeni bir güncelleme daha aldı. Şehir dışında olduğum için daha kuramadım ama ilgilenenlere duyurulur. 

Shinto Kernel kısmında da hareketlilik var. Shinto'nun 6.0.1 romlar için yeni bir versiyonu yapılıyor.


Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk Pro ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
xmustx

xmustx

Üye
2 gün önce 6.3'e geri döndüm.neyse bugün indirir öğleden sonra kurarım
 
xmustx

xmustx

Üye
Phronesis N5 v6.4 rom beraberinde flaşlarken aroma modları seçebildiğimiz bir rom. İşte şimdi rom kontrol içine bu modları da eklemişler ve istediğimizde modları öyle flaşlamadan değiştirebilieceğiz.tebrik ederim hakkını vermişler
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Yeni bir rom çıkmış. Çıkalı olmuş biraz ama güzele benziyor denemiş olan var mı?



@Mehmet
 
xmustx

xmustx

Üye
Denemem bile
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
xmustx

xmustx

Üye
N9000q romumu Bu rom ?
Ortağım hiç bakmadım.linke baktım bendeki rom kadar değil
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
helppo

helppo

Üye
Ş7 rom dan haber varmı kardeşim
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Ş7 rom dan haber varmı kardeşim
Piyasa da birkaç tane var ama daha denemedim hiç bir süre denemeyi de düşünmüyorum.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk VİP ile gönderildi
 
helppo

helppo

Üye
Acaba Phorensis roma s7 gelir mi
 


Üst Alt