Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Sarangni

Sarangni

Üye
Acaba Phorensis roma s7 gelir mi
O konuda her hangi bir bilgi yok. Piyasa birkaç tane var. Onları deneye bilirsiniz.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk VİP ile gönderildi
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Yeni bir rom çıkmış. Çıkalı olmuş biraz ama güzele benziyor denemiş olan var mı?



@Mehmet
dün kurdum şu an test ediyorum genel olarak iyiye benziyor şarji iyi gidiyor şimdilik romun geliştiricisi türk yeni bir güncelleme verecek yakında
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu ve helppo
kiko60

kiko60

Üye
dün kurdum şu an test ediyorum genel olarak iyiye benziyor şarji iyi gidiyor şimdilik romun geliştiricisi türk yeni bir güncelleme verecek yakında

genel olarak rom nasıl kasma falan yapıyor mu ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
genel olarak rom nasıl kasma falan yapıyor mu ?
genel olarak fena değil güncelleme paket yayınlandı onu yüklüyorum



hangisi doğrum smart manger yüzde 92 uygulama yöneticisinde 1 gb boş ram var diyor günlük kullanıma uygun kasma filan yapmadı dünden beri gerçi daha tam belli olmaz biraz daha kullanmak lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: kiko60
kiko60

kiko60

Üye
genel olarak fena değil güncelleme paket yayınlandı onu yüklüyorum



hangisi doğrum smart manger yüzde 92 uygulama yöneticisinde 1 gb boş ram var diyor günlük kullanıma uygun kasma filan yapmadı dünden beri gerçi daha tam belli olmaz biraz daha kullanmak lazım
o farklılık saçma değilmi . hangi versiyon sende kurulu ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
rom konrol olan v2 yüklü sanırım v1 e döneceğim onda rc yok geliştiricede öyle dedi en stabili rc olmayan
 
  • Beğen
Tepkiler: kiko60
kiko60

kiko60

Üye
v1 light olan mı yoksa diğeri mi ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
light olan iyi değil diğeri v1 olan
v1 e güncelleme yapınca arayüz açılmıyor sadece duvar kağıdı var geliştiriciye bildirdim
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Kurtarabilen var mı?

 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Sarangni

Sarangni

Üye


Bu kılıfı aldım. Almak isteyenlere tavsiye olunur. Cihaza farklı bir hava verdi. 3~4 dolar bir fiyatı var.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu, Mehmet ve helppo
helppo

helppo

Üye


Bu kılıfı aldım. Almak isteyenlere tavsiye olunur. Cihaza farklı bir hava verdi. 3~4 dolar bir fiyatı var.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Güzelmiş güle güle kullanın
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hapiss romu kuranlar rom acilir acilmaz kilit acma efektini kapatsinlar yoksa arayüz gelmiyor note 4 port romdan sonra adam akilli günlük kullanima uygun bir rom geldi sonunda
Kurtarabilen var mı?

Vay anasını oyun bile yapmışlar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: kiko60
kiko60

kiko60

Üye
Hapiss romu kuranlar rom acilir acilmaz kilit acma efektini kapatsinlar yoksa arayüz gelmiyor note 4 port romdan sonra adam akilli günlük kullanima uygun bir rom geldi sonunda

Vay anasını oyun bile yapmışlar :D
sorun çözüldü yani v1 mi kurdun ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
sorun çözüldü yani v1 mi kurdun ?
evet sorun çözüldü note 4 port romdaki touchwizi bu roma kurdum çok güzel oldu ses sorunuda yok



 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
kiko60

kiko60

Üye
evet sorun çözüldü note 4 port romdaki touchwizi bu roma kurdum çok güzel oldu ses sorunuda yok



rom açılır açılmaz nasıl kapatıcaz kilit açma efektiini ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
romu kurunca ayarlar-kilit ekranı ve güvenlik-kilit açma efekti-hiçbiri seçeneğini işaretle
 
kiko60

kiko60

Üye
romu kurunca ayarlar-kilit ekranı ve güvenlik-kilit açma efekti-hiçbiri seçeneğini işaretle
ses sorunu derken ? bende son ses de biraz fazla gibi cızırtı yapıyormuş gibi sanki bir ayarı mı var ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
ses sorunu derken ? bende son ses de biraz fazla gibi cızırtı yapıyormuş gibi sanki bir ayarı mı var ?
evet son seste birz cızrtılı son sesten biraz aşağıda kullanmak gerek ses sorunu derken kastım sesin az çıkması
 
kiko60

kiko60

Üye
evet son seste birz cızrtılı son sesten biraz aşağıda kullanmak gerek ses sorunu derken kastım sesin az çıkması
hocam bu cihaz kilitli haldeyken güç tuşuna ve home tuşa basınca ilk baştaa siyah gibi bi ekran gidip gelip sonra normal ekran gelmesi oluyor mu umarım anlamışsındır :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hic olmadi yada dikkatimi cekmedi simdi baktim yine yok olmuyor
 


Üst Alt