Sarangni
Üye
O konuda her hangi bir bilgi yok. Piyasa birkaç tane var. Onları deneye bilirsiniz.Acaba Phorensis roma s7 gelir mi
Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk VİP ile gönderildi
O konuda her hangi bir bilgi yok. Piyasa birkaç tane var. Onları deneye bilirsiniz.Acaba Phorensis roma s7 gelir mi
dün kurdum şu an test ediyorum genel olarak iyiye benziyor şarji iyi gidiyor şimdilik romun geliştiricisi türk yeni bir güncelleme verecek yakındaYeni bir rom çıkmış. Çıkalı olmuş biraz ama güzele benziyor denemiş olan var mı?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
@Mehmet
dün kurdum şu an test ediyorum genel olarak iyiye benziyor şarji iyi gidiyor şimdilik romun geliştiricisi türk yeni bir güncelleme verecek yakında
genel olarak fena değil güncelleme paket yayınlandı onu yüklüyorumgenel olarak rom nasıl kasma falan yapıyor mu ?
o farklılık saçma değilmi . hangi versiyon sende kurulu ?genel olarak fena değil güncelleme paket yayınlandı onu yüklüyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
hangisi doğrum smart manger yüzde 92 uygulama yöneticisinde 1 gb boş ram var diyor günlük kullanıma uygun kasma filan yapmadı dünden beri gerçi daha tam belli olmaz biraz daha kullanmak lazım
Güzelmiş güle güle kullanın
Bu kılıfı aldım. Almak isteyenlere tavsiye olunur. Cihaza farklı bir hava verdi. 3~4 dolar bir fiyatı var.
Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Vay anasını oyun bile yapmışlarKurtarabilen var mı?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

sorun çözüldü yani v1 mi kurdun ?Hapiss romu kuranlar rom acilir acilmaz kilit acma efektini kapatsinlar yoksa arayüz gelmiyor note 4 port romdan sonra adam akilli günlük kullanima uygun bir rom geldi sonunda
Vay anasını oyun bile yapmışlar![]()
evet sorun çözüldü note 4 port romdaki touchwizi bu roma kurdum çok güzel oldu ses sorunuda yoksorun çözüldü yani v1 mi kurdun ?
rom açılır açılmaz nasıl kapatıcaz kilit açma efektiini ?evet sorun çözüldü note 4 port romdaki touchwizi bu roma kurdum çok güzel oldu ses sorunuda yok
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ses sorunu derken ? bende son ses de biraz fazla gibi cızırtı yapıyormuş gibi sanki bir ayarı mı var ?romu kurunca ayarlar-kilit ekranı ve güvenlik-kilit açma efekti-hiçbiri seçeneğini işaretle
evet son seste birz cızrtılı son sesten biraz aşağıda kullanmak gerek ses sorunu derken kastım sesin az çıkmasıses sorunu derken ? bende son ses de biraz fazla gibi cızırtı yapıyormuş gibi sanki bir ayarı mı var ?
hocam bu cihaz kilitli haldeyken güç tuşuna ve home tuşa basınca ilk baştaa siyah gibi bi ekran gidip gelip sonra normal ekran gelmesi oluyor mu umarım anlamışsındırevet son seste birz cızrtılı son sesten biraz aşağıda kullanmak gerek ses sorunu derken kastım sesin az çıkması

