teknolojibaronu
Üye
HahaTekno sahalara dönmüşsün ne aldın iphone mi?
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
kızarsın bak
SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
HahaTekno sahalara dönmüşsün ne aldın iphone mi?
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
kızarsın bak
Şöyle şöyle ne aldın G4 mü [emoji3]Hahakızarsın bak
![]()
SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şöylüyorum madem.. S7 Edge 1350tl daha ucuza + GearVR hediyeli.Şöyle şöyle ne aldın G4 mü [emoji3]
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

S7 Edge miŞöylüyorum madem.. S7 Edge 1350tl daha ucuza + GearVR hediyeli.
SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
samsung bağımlısı oldun çıktın başımıza hadi hayırlı olsunVR felan dediler ekran yamuk dediler oyuna geldik yine[emoji14]S7 Edge misamsung bağımlısı oldun çıktın başımıza hadi hayırlı olsun
Şöyle biraz kullanda yorumları alalımVR felan dediler ekran yamuk dediler oyuna geldik yine[emoji14]
SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eyvallah başkan sende onayladıysan tereddütümüz kalmadı demektir.Note 3'ten sonra tel alırsam s7 edge olur

kurarsan bize de bilgilendirirsen seviniriz2 gün önce 6.3'e geri döndüm.neyse bugün indirir öğleden sonra kurarım
exynos'u satmamis mıydın?Denemem bile
Piyasa da birkaç tane var ama daha denemedim hiç bir süre denemeyi de düşünmüyorum.Ş7 rom dan haber varmı kardeşim
