Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

noname45xmmmm

Üye
Arkadaşlar ben de 9005 kullanıyorum. Birçok rom kullandım. Şu an Phronesis V6.2 kullanıyorum, herşeyi ile mükemmel bir rom. Android 5.1 sistemi. Yakın zamanda s7 mm portu çıkacak Vietnamdan, onu da muhtemelen Phronesis stabil olarak sunar. Arya mod da kullandım ama inanın Phronesis yanında adı bile anılmaz.
 


xmustx

xmustx

Üye
Aynı ben :D bende onu bekliyorum zaten.romu marshmallow mu yoksa lollipop rom üzerine mi kurdun ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
telefonum n9000Q ama sistem dosyalarında biraz değişik ile 4.5g li olduk numaradan :D



 

yaren_70

Üye
Arkadaşlar 9005 olanlar. 4.5g devreye gireli hızda artma oldumu? Bende 9005 kullanıyorum ama hızda hiç bir değişiklik olmadı. Birçok yerde 9005 cat 4 te olarak gösteriliyordu ve Maximum 150 mgbite kadar çekecek denmişti. Bilgisi olan varmı?
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
telefonum n9000Q ama sistem dosyalarında biraz değişik ile 4.5g li olduk numaradan :D



ne gibi değişiklik yaptın ustam ?
 

yaren_70

Üye
9005 4.5 çekmesi için ayar falan yapılması gerekiyormu?
Arkadaşlar 9005 modellerinde 4.5 g yi kullanabilmek için ayarlardan diğer ayarlar-mobil ağlar-şebeke modu-LTE/WCDMA/GSM yi işaretlediğinizde 4.5 g geçmiş olursunuz.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis güncelleme almış.
 
helppo

helppo

Üye
He deneyen varsa söylerse iyi olur
Ben kullanacam
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Kurdum test ediyorum şu anda iyi gibi ama kesin bir şey demek için daha erken. Eski sürümleri göre daha seri geldi. İdle Kernel 7.1.0 kurdum. Üstünde Dark Lord Kernel ile geliyor ama o kerneli sevmiyorum hızlı şarj felan yok, şarj da daha az gidiyor gibi. İdle Kernel ile şu anda iyi gidiyor bakalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo

Koradam

Üye
Kurdum test ediyorum şu anda iyi gibi ama kesin bir şey demek için daha erken. Eski sürümleri göre daha seri geldi. İdle Kernel 7.1.0 kurdum. Üstünde Dark Lord Kernel ile geliyor ama o kerneli sevmiyorum hızlı şarj felan yok, şarj da daha az gidiyor gibi. İdle Kernel ile şu anda iyi gidiyor bakalım.
hızlı şarj hızlı tükenir teoride
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
Sarangni

Sarangni

Üye
Orası da var ama çok işe yarıyor sonuçta 4-5 saat arasında ekran süresi veriyor buda yetiyor zaman zaman da hızlı şarj çok işe yarıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
Süper ama hızlı tüketim iyi değil gibi geldi ve ekran süresi güzel roman oturmasına bakalim☺
 
xmustx

xmustx

Üye
Güzel haber yarın indirir kurarım
 
xmustx

xmustx

Üye
Dayanamadım mobilden indiriyorum.kuracağım
 

diamond13

Üye
Phronesis v6.3 romda şebeke üzerinden (avea) görüntülü konuşma var mı?
 
xmustx

xmustx

Üye
Arama seçeneklerinde yok.pişman oldum resmen
 

diamond13

Üye
n9005 için şebeke üzerinden görüntülü konuşma (video calling) yapabileceğimiz en yeni ve en iyi custom rom hangisi acaba? Çok fazla rom deneyen arkadaşların önerisiyle o romu deneyebilirim.
 


Üst Alt