noname45xmmmm
Üye
Arkadaşlar ben de 9005 kullanıyorum. Birçok rom kullandım. Şu an Phronesis V6.2 kullanıyorum, herşeyi ile mükemmel bir rom. Android 5.1 sistemi. Yakın zamanda s7 mm portu çıkacak Vietnamdan, onu da muhtemelen Phronesis stabil olarak sunar. Arya mod da kullandım ama inanın Phronesis yanında adı bile anılmaz.
bende onu bekliyorum zaten.romu marshmallow mu yoksa lollipop rom üzerine mi kurdun ?