Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Sarangni

Sarangni

Üye
Kernel cıvatoymuş idle falan değil.şarj hızlı tükeniyor gibi geldi.Phronesis rom v3'e yarın geçeceğim ancak bu beni paklar :)

İdle Kernel flashlaya bilirsiniz Civato üzerine.

Tazzy Aurora roma güncelleme gelmiş belki yarın denerim ya da eve geçince.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo


helppo

helppo

Üye
İdle Kernel flashlaya bilirsiniz Civato üzerine.

Tazzy Aurora roma güncelleme gelmiş belki yarın denerim ya da eve geçince.
Tazzy Aurora güncelleme öncesi ben denedim tr dil desteği yok şu an için arymodu kullanıyor ters giden bi şey yok ilk başlarda senin hataları bende almıştım not hiç bir kerneleri yüklü değil şimdi sizin tecrübesiyle takipteyim bakalım hangisi stabilize
 
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod V2 de Civato Kernel var galiba. Kaç saat ekran süresi veriyor.?

Tazzy Auroranın ilk versiyonunda da Türkçe dil desteği yoktu. Hala eklenmemiş anlaşılan yoksa güzel romdu.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
Aynen kardeşim çok güzel arymodu önce Aurora s6+ note 4 kullandım yaklaşık 6 7 ay süper ama seni forumda farkedidence önce tazzy sonra arymodu flashlaya şimdilik arymod kullaniyom Kernel yüklü değil ilk başlarsa reset ve donma vardı şu an iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod V2 Port eden kişi aynı zaman da Note 5 için de AryaMod rom yapıyor. Note 5 için AryaModa yeni güncelleme yayınladı Note 3 için de çok sürmez bir güncelleme gelir diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
peki bunları dilini anlayon heral
 
Sarangni

Sarangni

Üye
helppo

helppo

Üye
Çok saol
 
enterneoll

enterneoll

Üye
arkadaşlar knox ve root hakkındasorum olucak n900q modeli için lolipop sürümünde root atsak knox sıfırlıyabilirmiyiz sıkıntı yaratıyor mu ?
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
sıfırlanıyor kardeş , ben root attım 2 defa uygulamalar düzgün çalışmadı , gerisin geriye orjinal yaptım :'(
 
xmustx

xmustx

Üye
Unroot ettikten sonra sayaç 0x1'den 0x0'a döndürülebiliyor.Az önce phronesis rom n5 v6.2 indirdim birazdan flaşlarım.Bakalım ne gibi değişiklikler olmuş
 
helppo

helppo

Üye
kullanım bilgi verirsen seviniriz senin tlf n9005 modelimi
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Unroot ettikten sonra sayaç 0x1'den 0x0'a döndürülebiliyor.Az önce phronesis rom n5 v6.2 indirdim birazdan flaşlarım.Bakalım ne gibi değişiklikler olmuş

AryaMod Note 5 Port 1.4 V1 ile güncellenmiş üstüne İdle Kernel Note 5 Kernel kurdum. Dün akşamdan bu yana bir sıkıntı yok.

Shinto Nessa ile yine donma sıkıntısı çıkardı.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
xmustx

xmustx

Üye
Rom kontrol kısmında müzik mod eklenmiş.samsung stock müzik ekolayzırı artık sizin seçiminize bırakılmış bu güzel.zaten stock lolipop üzerine kurdum romu.enazından bildirim paneli iğrenç görünmüyor.status bardaki ikonların kayma yer değiştirme sorunlarını görmedim.şarjda hızlı tükenme gözlemlemedim
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo

Koradam

Üye
AryaMod Note 5 Port 1.4 V1 ile güncellenmiş üstüne İdle Kernel Note 5 Kernel kurdum. Dün akşamdan bu yana bir sıkıntı yok.

Shinto Nessa ile yine donma sıkıntısı çıkardı.
V1.3 ün üstüne update mi yaptın direk
 
Sarangni

Sarangni

Üye
V1.3 ün üstüne update mi yaptın direk
Phornasis üzerine kurdum. Yalnız V1.3 üstüne kuran bazılarında sıkıntı çıkmış. Temiz kurulum yapmak iyidir. Şu ana kadar çok iyi.
Rom kontrol kısmında müzik mod eklenmiş.samsung stock müzik ekolayzırı artık sizin seçiminize bırakılmış bu güzel.zaten stock lolipop üzerine kurdum romu.enazından bildirim paneli iğrenç görünmüyor.status bardaki ikonların kayma yer değiştirme sorunlarını görmedim.şarjda hızlı tükenme gözlemlemedim

Phornasis güzel rom. Ben de indiriyorum bakalım. Şu an AryaMod çok iyi olmuş. İdle Kernel ile batarya felan çok iyi durumda.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo

Koradam

Üye
Phornasis üzerine kurdum. Yalnız V1.3 üstüne kuran bazılarında sıkıntı çıkmış. Temiz kurulum yapmak iyidir. Şu ana kadar çok iyi.


Phornasis güzel rom. Ben de indiriyorum bakalım. Şu an AryaMod çok iyi olmuş. İdle Kernel ile batarya felan çok iyi durumda.
update olarak yaptım şimdilik sorun çıkmadı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
Süpersiniz bilgi için bende kuracagim ama eriniyorum bakalim sonuca
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Cihazında root olan arkadaşlar Gplay de ki L Speed kurup ayar yapsınlar. Google ararlarsa direk XDA linki de çıkar. Hafif işe yarar bir script.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo


Üst Alt