Sarangni
Üye
Kernel cıvatoymuş idle falan değil.şarj hızlı tükeniyor gibi geldi.Phronesis rom v3'e yarın geçeceğim ancak bu beni paklar![]()
İdle Kernel flashlaya bilirsiniz Civato üzerine.
Tazzy Aurora roma güncelleme gelmiş belki yarın denerim ya da eve geçince.


