kendi kerneli fena değilhafta sonu aurora s6n5 - aurora n5 teauture port 4.2 , aurora note 4 port 1.12 bakalım şimdilik s6n5 iyi duruyo , kernel ne kullanamamı tavsiye edersinizilginize teşekkürler....
zaten note 3 kullanmıyormusunuz almanızdaki amaç neBir n9005 var 1250 tl rose gold.Ve s6 note5 ortak rom kurulu.Alsam mı yoksa sıradan 750 likten mi alsam
Ampere yi kullanabilirsin batarya tam dolu iken voltaj yazan kisimbildiğiniz bir program varsa söyleyin onunla ölçelim
TeşekkürlerLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ilk kez bir custom romda b kadar kaldım 10 günden fazla kullanıyorum en ufak kasma görmedim canavar gibi çalışıyor şarjıda günü rahat çıkarıyor konusunuda açtım https://www.maxicep.com/forum/konu/aurora-fu-ll-note4-n900-n9000q-detayli-kurulum-ve-anlatim.967936/romu ındırıyorum baska ne indirmem gerekli
Benim cihaz da Voltaj : 4,307 V
