Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
o romdan sıkılırsanız ben bunu tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyarus


bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
hafta sonu aurora s6n5 - aurora n5 teauture port 4.2 , aurora note 4 port 1.12 bakalım şimdilik s6n5 iyi duruyo , kernel ne kullanamamı tavsiye edersiniz :) ilginize teşekkürler....
 
Son düzenleme:
xmustx

xmustx

Üye
Bir n9005 var 1250 tl rose gold.Ve s6 note5 ortak rom kurulu.Alsam mı yoksa sıradan 750 likten mi alsam
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyarus
xmustx

xmustx

Üye
4g geçiş ve yıpranmış cihazı emekli etme ? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Anil-D

Anil-D

Üye
bu rom hiç güncellenmedımı sımdı
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
hangi rom
 

Koradam

Üye
Arkadaşlar yüksek ekran süresi alan arkadaşlardan ricam şarjı ful iken batarya ölçen bir uygulama ile bataryanın MV değerini yazabilir mi
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
bildiğiniz bir program varsa söyleyin onunla ölçelim
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
 
  • Beğen
Tepkiler: Koradam
Anil-D

Anil-D

Üye
bu note 4 simdi kasmiyor demi hic kurucam ona göre
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
Benim cihaz da Voltaj : 4,307 V
 
Anil-D

Anil-D

Üye
romu ındırıyorum baska ne indirmem gerekli
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
romu ındırıyorum baska ne indirmem gerekli
ilk kez bir custom romda b kadar kaldım 10 günden fazla kullanıyorum en ufak kasma görmedim canavar gibi çalışıyor şarjıda günü rahat çıkarıyor konusunuda açtım https://www.maxicep.com/forum/konu/aurora-fu-ll-note4-n900-n9000q-detayli-kurulum-ve-anlatim.967936/
Benim cihaz da Voltaj : 4,307 V
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyarus
xmustx

xmustx

Üye
Note 5 rom kurulu black rose n9005 ile tekrar aranızdayım ;)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
hoşgeldin güle güle kullan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx
xmustx

xmustx

Üye
Phronesis rom süpermiş
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
04.02.2016 Tarihi itibarı ile orjinal 5.0 rom a zor da olsa geçiş yaptım şimdilik stok rom kullanmayı düşünmüyorum :'(
 


Üst Alt