Mehmet
Emekli Yönetici
merhaba bunumerhaba hangi recovrey kullanarak flashladın romu ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
merhaba bunumerhaba hangi recovrey kullanarak flashladın romu ?
görmedim ama bi araştıralım@Mehmet roma daha fazla temayı nasıl indirebilirim? Xda'da bunun hakkında bir konu var mı?
malesef görmedim yada dikkatimi çekmedi sen diyince ilk kez açtım tema bölümünü@Mehmet roma daha fazla temayı nasıl indirebilirim? Xda'da bunun hakkında bir konu var mı?

Romu ben kurdum ama kendinden kapaniyor şarjı nasil sizdegörmedim ama bi araştıralım
malesef görmedim yada dikkatimi çekmedi sen diyince ilk kez açtım tema bölümünü![]()
Farklı bir kernel denesek acaba şarj için olumlu yönde sonuçlar olur mu? Mesela pekaka kernel.Stock lolipop üzerinemi kurdun yoksa başka bi rom üzerinemi kurdun şarjı fena değil
batarya kalibrasyonu yaptınızmı bence çok faydası oluyorFarklı bir kernel denesek acaba şarj için olumlu yönde sonuçlar olur mu? Mesela pekaka kernel.
Yüklü gelen uygulamada yaptım. Sd'yi wipe yaptığım için fark hissetmiyorum.batarya kalibrasyonu yaptınızmı bence çok faydası oluyor
kernel denemek lazım o zaman ama şimdi açılmaz diye korkuyorum çünkü 2 günde 3 kez kurdum romu şimdi bütün programları başkan kur uzun iş ayrıca şarja etkisi olan kerneller illaki performansı düşürecektir bide bişey soracam telefonu açıp kapatınca facebook whatsapp vs gibi uygulamalar derin uykuya geçiyormu mesala ben kapatıp bildirimler çok gecikmeli geşiyorYüklü gelen uygulamada yaptım. Sd'yi wipe yaptığım için fark hissetmiyorum.
kernel denemek lazım o zaman ama şimdi açılmaz diye korkuyorum çünkü 2 günde 3 kez kurdum romu şimdi bütün programları başkan kur uzun iş ayrıca şarja etkisi olan kerneller illaki performansı düşürecektir bide bişey soracam telefonu açıp kapatınca facebook whatsapp vs gibi uygulamalar derin uykuya geçiyormu mesala ben kapatıp bildirimler çok gecikmeli geşiyor
Xposed kurulu geldi. Aktif etmeme rağmen çalışmadı.aurora bendede etki etmiyor ama wanam ediyor xposed kurdunuzmu
o kurulu gelen apksiXposed kurulu geldi. Aktif etmeme rağmen çalışmadı.
Full wipe yaptim 5.0 bootlader üzerineStock lolipop üzerinemi kurdun yoksa başka bi rom üzerinemi kurdun şarjı fena değil
sorun devam ediyormufu ll wipe yaptim 5.0 bootlader üzerine
Ben auroraya dondum duzelme olmadisorun devam ediyormu
bende auroranın üzerine kurmuştum bir sürü sorun çıkarmıştı lolipop stock rom üzerine yükleyip üzerine kurdum sorun kalmadıBen auroraya dondum duzelme olmadi
