Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
hocam xposedi halledinde banada soyleyin Allah rizasi icin
önce bunu cwmden flasladım
sonra bunu normal apk yükler gibi yükledim çalışıyor denedim
yanlız bu kernel bende googleplay bağlantı sorunu çıkardı gerçi tam emin değilim xposed sorun olmuşta olabilirim şimdi tekrar kurdum orjinal kernelle kullanıyorum xposedi kurup tekrar deneyecem
 
Anil-D

Anil-D

Üye
önce bunu cwmden flasladım
sonra bunu normal apk yükler gibi yükledim çalışıyor denedim
yanlız bu kernel bende googleplay bağlantı sorunu çıkardı gerçi tam emin değilim xposed sorun olmuşta olabilirim şimdi tekrar kurdum orjinal kernelle kullanıyorum xposedi kurup tekrar deneyecem
hocam çalışmadı gene
 

Koradam

Üye
N9005 ile artık bende Note3 cüyüm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OPYBOBS ve Sarangni

Koradam

Üye
6 Yıldır Samsung Waveyi android ile kullanan ben Note 3 ü kullanınca kendimi ışık hızında giden bir aleti kontrol ediyormuş gibi hissettim :D
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
6 Yıldır Samsung Waveyi android ile kullanan ben Note 3 ü kullanınca kendimi ışık hızında giden bir aleti kontrol ediyormuş gibi hissettim :D
Ace 2'den geçtiğim de bende öyle hissetmiştim. Sözde en ağır TouchWiz varken bile öyle geliyor :D
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
@Koradam N9005'i sıfır mı aldın?
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Ace 2'den geçtiğim de bende öyle hissetmiştim. Sözde en ağır TouchWiz varken bile öyle geliyor :D
Bu hissi Galaxy Gio kullandıktan sonra Motorola Atrix geçtiğimde yaşamıştım.

Ace 2 evde yedek telefon olarak yatıyor başlarda iyiydi ama şimdi resmen kullanırken verem ediyor.

N9005'i tek kullanan olmaktan kurtuldum. Hayırlı uğurlu olsun.
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Bu hissi Galaxy Gio kullandıktan sonra Motorola Atrix geçtiğimde yaşamıştım.

Ace 2 evde yedek telefon olarak yatıyor başlarda iyiydi ama şimdi resmen kullanırken verem ediyor.

N9005'i tek kullanan olmaktan kurtuldum. Hayırlı uğurlu olsun.
Onun yedek olarak görmek bile insanı kalp krizine sokar. Tft :kotu:
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni
Sarangni

Sarangni

Üye
Onun yedek olarak görmek bile insanı kalp krizine sokar. Tft :kotu:
İnşallah işimiz düşmez Ace 2 ye :D

S3 Mini ve Ace 2 var. Esasınsa iki cihazı verip üstüne de 500 TL koyup daha derli toplu bir şey almak gerek ama ev kredisi felan derken iktisatlı olmak gerekiyor.
 

Koradam

Üye
@Koradam N9005'i sıfır mı aldın?
Hayır 0 almadım. 0 Note 3 ün fiyatı çok absürt geliyor bana o yüzden almadım alacak olsaydım 2. el Note 4 alırdım :D
Fakat aldığım cihaz temiz ve orijinal spıgen kılıf ve 2 flip cover 2 slikon kılıf ve bir tane de metal çerçeve ile beraber aldım :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
pil simgesi ya s6 vs note 5 deki gibi kalin dil
 


Üst Alt