çokmu kasıyor bende şimdi indirdim yükleyecektim vazmı geçsem acabaDenedim kasma yapıyor bende.
Ben mi şanssızım bilmiyorum ama v3'ten sonra ki denediğim her sürüm kasıyordu bende.çokmu kasıyor bende şimdi indirdim yükleyecektim vazmı geçsem acaba
çokmu kasıyor bende şimdi indirdim yükleyecektim vazmı geçsem acabaDenedim kasma yapıyor bende.
o zaman ben bi deneyim bendede lollipopta internete bağlanmama sorunu oluyor o yüzden kitkata mecbur kaldım ama sıkıldım biraz değişiklik olsun diye denemek istedimBen mi şanssızım bilmiyorum ama v3'ten sonra ki denediğim her sürüm kasıyordu bende.
Aşırı denecek kadar kasmayı eğer uygulamalar arası geçiş yapmaya başlarsanız yapıyor. Özellikle tema yükleyip uygulayınca illa ki bir reset atmak lazım yoksa şişiyor yazılım.çokmu kasıyor bende şimdi indirdim yükleyecektim vazmı geçsem acaba
o zaman ben bi deneyim bendede lollipopta internete bağlanmama sorunu oluyor o yüzden kitkata mecbur kaldım ama sıkıldım biraz değişiklik olsun diye denemek istedim
tamam teşekkürlerAşırı denecek kadar kasmayı eğer uygulamalar arası geçiş yapmaya başlarsanız yapıyor. Özellikle tema yükleyip uygulayınca illa ki bir reset atmak lazım yoksa şişiyor yazılım.
su an kullanıyorum onu 5 gundurLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu romu deneyen veya kullanan varmı
efekt ayarlarını yazarmısın bide başka kernel kullanıyonmuaurora settingden efektleri kaparsiniz ben kullaniyorum kasmiyor bende telefon komple dolu birde
çok teşekkürlerson ekran böyle olmali
ilk ekran echangeliye basin sonra ordan destop echange olan ilk ssdeki gibi yapin
hocam cihaz komple dolu bakin kasmiyorçok teşekkürler
bu kernelin kurulumu normal şekilde cwmdenmihocam cihaz komple dolu bakin kasmiyor
bu kernelin kurulumu normal şekilde cwmdenmi
peki xposed kurdunuzmu yoksa romda varmı
evet cfmden flaslayin yeterli yardimci olmak gorevimiz
tamam xposedi ben hallederim kernelin linkini verme ihtimalin varmıxposed kuramadim nasil çalıştırcaz bilmiyom lazim banada
tamam xposedi ben hallederim kernelin linkini verme ihtimalin varmı
çok sağol şimdi kuruyorumLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
