Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Sarangni

Sarangni

Üye
Note 3 N9005 eğer Türkiye de resmi satış yapsalardı çoğu kişi cihaz değiştirmezdi. Bana yurt dışından geldi. Çok geniş bir rom yelpazesi var. Sadece Note 5 üzerinden port edilen 3-4 tane sağlam rom var. Keşke Exynos modeller de bu kadar şanslı olasydı.
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Denedim kasma yapıyor bende.
çokmu kasıyor bende şimdi indirdim yükleyecektim vazmı geçsem acaba
Ben mi şanssızım bilmiyorum ama v3'ten sonra ki denediğim her sürüm kasıyordu bende.
o zaman ben bi deneyim bendede lollipopta internete bağlanmama sorunu oluyor o yüzden kitkata mecbur kaldım ama sıkıldım biraz değişiklik olsun diye denemek istedim
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
çokmu kasıyor bende şimdi indirdim yükleyecektim vazmı geçsem acaba

o zaman ben bi deneyim bendede lollipopta internete bağlanmama sorunu oluyor o yüzden kitkata mecbur kaldım ama sıkıldım biraz değişiklik olsun diye denemek istedim
Aşırı denecek kadar kasmayı eğer uygulamalar arası geçiş yapmaya başlarsanız yapıyor. Özellikle tema yükleyip uygulayınca illa ki bir reset atmak lazım yoksa şişiyor yazılım.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Aşırı denecek kadar kasmayı eğer uygulamalar arası geçiş yapmaya başlarsanız yapıyor. Özellikle tema yükleyip uygulayınca illa ki bir reset atmak lazım yoksa şişiyor yazılım.
tamam teşekkürler
 
Anil-D

Anil-D

Üye
aurora settingden efektleri kaparsiniz ben kullaniyorum kasmiyor bende telefon komple dolu birde
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Anil-D

Anil-D

Üye
suemaxv2 cornel kernelim ayarlar ss atim
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Anil-D

Anil-D

Üye
son ekran böyle olmali

ilk ekran echangeliye basin sonra ordan destop echange olan ilk ssdeki gibi yapin
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Anil-D

Anil-D

Üye
xposed kuramadim nasil çalıştırcaz bilmiyom lazim banada
 


Üst Alt