teknolojibaronu
Üye
Bence biraz fesatlık olur böyle demek. Çünkü samsung OLED teknolojisini birtek mobil de geliştirmiyor.Her sene telefon alalım diye bilinçli buda herhalde çok sık yaşanıyo
Bence biraz fesatlık olur böyle demek. Çünkü samsung OLED teknolojisini birtek mobil de geliştirmiyor.Her sene telefon alalım diye bilinçli buda herhalde çok sık yaşanıyo
Yok.Adam nokıa,iphone ve s4 kullandı.Hepsinde arka planda bütün uygulamalar açıktıHer sene telefon alalım diye bilinçli buda herhalde çok sık yaşanıyo
kendi etti kendi bulduArkadaşlar sizce en stabil lp sürümü hangisi.Kotam yenileniyor bu gece, sizin en çok önerdiğiniz rom hangisi ise onu kuracam.Boşuna bir kaç rom indirmeyim
Fakat başka arkadaşlar da kullanıyor onlarda sıkıntı yok garip olanda buİş yerindeki modem yada bağlantıda sıkıntı vardır kopmalar oluyordur evde veya başka yerde olmuyor diyorsun
Stock olarak panama yada united arab emirates iyidir ama custom varmı bilmiyorumhe bu arada baron bunda da hava widgetinde hava açık yerine temizle yazıyor iki kerede klavyede donukluk yaşadım. Bunların dışında zararı yok pil performansıda kitkat kadar iyi.
Şimdi sende iş yeri dışında başka yerde kopma olmuyor arkadaşlarında da iş yerinde kopma olmuyor çözmesi güç biraz telefonundan iş yerinde ki modem ağını unut deyip baştan şifre gir dene olmassa biraz zor çözersinFakat başka arkadaşlar da kullanıyor onlarda sıkıntı yok garip olanda bu

İphone tarzı diyosun yani [emoji51] hoş olmuşNasıl?
Ben iPhone'a benzetemedim?İphone tarzı diyosun yani [emoji51] hoş olmuş
İkonlar iphone tarzı amaBen iPhone'a benzetemedim?
