Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sen daha iyi bilirsin. Ben birtek Note 3 amiral kullandım senin kadar tecrübem yok.
 


serdar_gs

serdar_gs

Üye
Servis ücret mi istiyor?
Bizim burda samsung servisi var benim cihazda samsung garantili garanti bitmeden götürür yaptırırım olmassa garanti bitmeye yakın götürür ekranı değiştirtirim [emoji23] [emoji23]
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
[emoji41]
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Şimdi aklıma geldi Lollipop ilk kurulumda feci ısınıyor ondan sebeb etkilemiş olabilir ben her Lollipop sıfır kurulumda beyazlar sarı oluyor sonra düzeliyor.
Evet telefon bugünde baya ısındı lolipoptan sonra
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Lolipopu kurmuş telefonuda severken şu sorunla yine karşılaşmam beni alaşağı etti şu an tee en az bir sene daha kullanmayı planlıyordum. 3 telefon aldım samsungtan s3 note 2 şimdi note 3 üçünde de bu sorunu yaşadım. Oysaki ekranı sürekli açık tutmadan çok seri kullandım öncekilerden bildiğim için ama üst bar çoğunlukla sabit durduğu için iz kalmaya başlamış oda aşırı derece değil ama yinede beni soğumaya yetti. Cevabın için teşekkürler kesinlikle amoled ekran almayacağım 3 tür bu problemi yaşıyorsam dikkate alınması gereken bir sorun bence. Şimdi bu saydığın lg sony iphone htc modellerinin hiç birinde ekran yanığı iz kalma sorunu olmuyor mu?
Sizin soruna benzer bir sorundan DH de cihazın ekranını servis ücretsiz değişmişti diye hatırlıyorum.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Sizin soruna benzer bir sorundan DH de cihazın ekranını servis ücretsiz değişmişti diye hatırlıyorum.
Biliyorum s3 kullanırken benimde ekranı ücretsiz değiştiler ama berbat işçilik yaptılar ekranda kısık ekran siyah arka planda heryerde yapıştırma izleri vardı ayrıca ekranın alt kısmı düzgün yapıştırılamamış sallanıyordu. Dediğim gibi ben bunu kullanırım garanti bitmeye yakın servise bizzat götürür değiştirtirim :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Madem ücretsiz değişim var AMOLED almamak için sebeb kalmadı :ehe
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Senede bir ekran mı değiştirecez :D işçilik önemli orjinali tutmuyor telefonu açtıktan sonra
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Buda başka bir NOTE 3 Kullanıcısı yorumu


ALINTIDIR


Lollipop versiyonunu kullanmak isteyen arkadaşlara Panama sürümünü tavsiye ediyorum.Uzun bir süre Rusya, Ukrayna ve Rom şeklinde versiyonlarını kullandım; panama daha stabil, batarya kullanımı bu görsellik ve işlev için iyi diye düşünüyorum.

ALINTIDIR
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Buda başka bir NOTE 3 Kullanıcısı yorumu


ALINTIDIR


Lollipop versiyonunu kullanmak isteyen arkadaşlara Panama sürümünü tavsiye ediyorum.Uzun bir süre Rusya, Ukrayna ve Rom şeklinde versiyonlarını kullandım; panama daha stabil, batarya kullanımı bu görsellik ve işlev için iyi diye düşünüyorum.

ALINTIDIR
United arab emirates önerimdir [emoji41]
 
Sarangni

Sarangni

Üye
4 yılı geçti Android kullanmaya başlayalı Samsung, LG, Sony, Motorola kullandım. Hepsine rom kurdum ve artık sıkıyor bu rom işleri. Bir de dikkatimi çeken AOSP romlar bir türlü sonuna erişemiyor. Çünkü her yeni sürüm ile hurra bütün geliştiriciler yeni sürüme geçiyor ve tam stabil olacakken romlar yarıda kalıyor. Yine de en iyi romlar Stock tabanlı Costum romlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz, B.A.R.O.N ve serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben senin gibi çeşitli firma kullanıcısı değilim :D fakat ace,ace 2 note 3 macerasında beni samsung'u diğerlerinden daha çok sevdiren her sürümünde yeni bir arayüz koyması ve diger düşük seviye cihazların o yazılımı kullanmak için can atması bence çok zevkli ve heyecan dolu oluyor diğerlerine göre. :D Note 5 çıksada yeni Touchwiz'i kursak :D #GalaxyNote5

Samsung kullanıcısı :
-Note 5 çıksada yeni arayüzü kursak.
Diğerleri :
-Note 5 çıksada alsak :)
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
4 yılı geçti Android kullanmaya başlayalı Samsung, LG, Sony, Motorola kullandım. Hepsine rom kurdum ve artık sıkıyor bu rom işleri. Bir de dikkatimi çeken AOSP romlar bir türlü sonuna erişemiyor. Çünkü her yeni sürüm ile hurra bütün geliştiriciler yeni sürüme geçiyor ve tam stabil olacakken romlar yarıda kalıyor. Yine de en iyi romlar Stock tabanlı Costum romlar.
Abimin iphone 5 var elime aldım kurcaladım interneti açayım diye üst barı çektim baktım hiç bişey yok :D menüden başka ana sayfa yok android kullanan birisi baya zorlanır. Rom işleri ise dediğin gibi ben çok custom rom kullandım ama dönüp dolaşıp stock roma döndüm tabi bazı istisna romlar var stock tadında kaliteli örneğin dn rom.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni ve B.A.R.O.N
Sarangni

Sarangni

Üye
Abimin iphone 5 var elime aldım kurcaladım interneti açayım diye üst barı çektim baktım hiç bişey yok :D menüden başka ana sayfa yok android kullanan birisi baya zorlanır. Rom işleri ise dediğin gibi ben çok custom rom kullandım ama dönüp dolaşıp stock roma döndüm tabi bazı istisna romlar var stock tadında kaliteli örneğin dn rom.

Bize Iphone geldi evde herkes Android kullanıyor herkes bir heves kullanalım dedi ama alan iki gün dayanamadı cihazı geri gönderdik. Android ki lüks maalesef Iphone yok hele ki Android alıştıysanız.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs ve B.A.R.O.N
byAndroid

byAndroid

Üye
Iphone kullanması ölüm bence arkadaşlar. klavyesi bile sıkıntılı :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Valla ben 1 ay dayandım iPhone'a menüsünde launcher olsa kullanılmayacak kadar vasat değil alışıyorsun.
Ayrıca alttan çekme menu var o kadarda değil. Birde panele mobil veri widget ekledim halloluyor onlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni ve serdar_gs
Deathwings3

Deathwings3

Üye
Amoled yanığı benim notta yok ama bi arkadaşımın s4'ünde Lolipop güncellemesinden sonra bunu fark ettik.Adamın kit kat web tarayıcısı yakmış bildiğin
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Her sene telefon alalım diye bilinçli buda herhalde çok sık yaşanıyo
 


Üst Alt