Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs


Deathwings3

Deathwings3

Üye
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
darkleader

darkleader

Üye
Arkadaşlar sizce en stabil lp sürümü hangisi.Kotam yenileniyor bu gece, sizin en çok önerdiğiniz rom hangisi ise onu kuracam.Boşuna bir kaç rom indirmeyim
 
mirzasinan

mirzasinan

Üye
Arkadaşlar iş yerindeki modemle baglanti sürekli kesilip yeniden baglanıyor iki üç dakikada bir neden olabikir ama evde veya başka bir yerde sıkıntı yok
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
İş yerindeki modem yada bağlantıda sıkıntı vardır kopmalar oluyordur evde veya başka yerde olmuyor diyorsun

Arkadaşlar sizce en stabil lp sürümü hangisi.Kotam yenileniyor bu gece, sizin en çok önerdiğiniz rom hangisi ise onu kuracam.Boşuna bir kaç rom indirmeyim

Ip sürümü derken
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
LP (Lollipop) Surumu demek istemiş galiba
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader ve serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Stock olarak panama yada united arab emirates iyidir ama custom varmı bilmiyorum :D he bu arada baron bunda da hava widgetinde hava açık yerine temizle yazıyor iki kerede klavyede donukluk yaşadım. Bunların dışında zararı yok pil performansıda kitkat kadar iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben hava durumunda sadece değere baktığım için dikkatimi çekmedi. Temiz mi ne yazdığı.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
mirzasinan

mirzasinan

Üye
İş yerindeki modem yada bağlantıda sıkıntı vardır kopmalar oluyordur evde veya başka yerde olmuyor diyorsun
Fakat başka arkadaşlar da kullanıyor onlarda sıkıntı yok garip olanda bu
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Ben 6 dan asagi almıyorum
 
mirzasinan

mirzasinan

Üye
Stock olarak panama yada united arab emirates iyidir ama custom varmı bilmiyorum :D he bu arada baron bunda da hava widgetinde hava açık yerine temizle yazıyor iki kerede klavyede donukluk yaşadım. Bunların dışında zararı yok pil performansıda kitkat kadar iyi.

Benimde ihtiyacım var sağlam stock lolipopa Polonya cıktıgında yüklemiştim ilk zamanlar gayet iyiydi ama simdi kasmaya başladı
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Stabil lolipop aramayın kitkat tadında henüz yok ben son çıkan sürümü kurdum ilk sürümlere göre baya iyileştirme yapılmış ama yine bir kitkat stabilitesi yok. Bof1 veya bof3 yapım numarasına ait türkçe dil destekli bir stock indirip wipe yapmadan Türkiye romunuz üzerine kurabilirsiniz.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Fakat başka arkadaşlar da kullanıyor onlarda sıkıntı yok garip olanda bu
Şimdi sende iş yeri dışında başka yerde kopma olmuyor arkadaşlarında da iş yerinde kopma olmuyor çözmesi güç biraz telefonundan iş yerinde ki modem ağını unut deyip baştan şifre gir dene olmassa biraz zor çözersin :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Nasıl Olmuş?

 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Tipim değil :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Donanım Haber kadar güzel forum yok cidden :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: darkleader


Üst Alt