Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Beyler varsa bayanlar oynayın online harbi süper oyun yalnız araplar alayıni yiyor genelde :D



 
Son düzenleme:


serdar_gs

serdar_gs

Üye
ne oyunu bu heryerde görüyorum ama oyun içi bi ekran görüntüsü falan göremedim
@teknolojibaronu panama lolipopla neden devam etmedin stabilmiydi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
1 haftadan biraz fazla kullandım dr.ketandan daha stabil.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bizde portlamayı bilsek yaparızda artık zaten ümidimi kestim ben önümde ki 2 yıl boyunca bu ıvır zıvırlarla işim olmicak unuturum belkide :D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bizde portlamayı bilsek yaparızda artık zaten ümidimi kestim ben önümde ki 2 yıl boyunca bu ıvır zıvırlarla işim olmicak unuturum belkide :D
Videoda telefonda en ufak kasma görmedim güzel olmuş. Exynos bölümüne geçtim baktım bi pekaka rom, cm12 romu birde ketan var :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Videoda telefonda en ufak kasma görmedim güzel olmuş. Exynos bölümüne geçtim baktım bi pekaka rom, cm12 romu birde ketan var :D
Doğrudur koskoca snapdragon 800 devleri ucuz olmaz.
CM12 yukleyecegim touchwizden feragat etçem ama bakarsın 7 saat ekran görüntülenmesi alırım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
darkleader

darkleader

Üye
Arkadaşlar lolipop stock rom olarak hangi rom'u kurayım.Birde rom kurduktan sonra knox taki rehber,fot.,videolar siliniyor mu tşk.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Doğrudur koskoca snapdragon 800 devleri ucuz olmaz.
CM12 yukleyecegim touchwizden feragat etçem ama bakarsın 7 saat ekran görüntülenmesi alırım :D
Samsung özellikleri olmadan tadı olmuyo spensiz note 3 ne yapacaksın :) adım sayar tarayıcı kamera s not bi sürü özellikten feragat edeceksin
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Samsung özellikleri olmadan tadı olmuyo spensiz note 3 ne yapacaksın :) adım sayar tarayıcı kamera s not bi sürü özellikten feragat edeceksin
Kamera işi çok can sıkıyorda bakalım gittiği yere kadar. Air commend olmaması çok kötü bir durum. Herkesin bayramı mübarek olsun.
 
bessa27

bessa27

Üye
Cümleten bayramınız mübarek olsun arkadaşlar..
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader ve B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Dandik deri plastik değil. Gorilla glass saçma sapan tremılus felanda değil
premium ve parayı hak eden tek cihaz buna denir. Bu sene one plus 2 ve note 5 gerisi foss


 
Son düzenleme:

kartal-78

Üye
merhaba arkadaşlar lumia 920 kullanıyordum yaşadığım sorunlardan dolayı note 3 geçtim guzel tel bir sorum olacaktı kullandım note 3 32 gb lık hafızayı artıracam 128 gb lık kart alsam sorun yaşarmıyım veankarada enuygun fiyata nerden bulabilirim internet adreside verseniz olur herkese iyi bayramlar sorularımı cevaplarsanız sevinirim teşekkurler
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
merhaba arkadaşlar lumia 920 kullanıyordum yaşadığım sorunlardan dolayı note 3 geçtim guzel tel bir sorum olacaktı kullandım note 3 32 gb lık hafızayı artıracam 128 gb lık kart alsam sorun yaşarmıyım veankarada enuygun fiyata nerden bulabilirim internet adreside verseniz olur herkese iyi bayramlar sorularımı cevaplarsanız sevinirim teşekkurler

Ankarada nerede var bilmiyorum fakat teknosa media markt vatan bilgisayar bimeks gibi tanınmış elektronik marketlerde var. Note 3 benim bildiğime göre en fazla 64gb Micro sd destekliyor. Hayırlı olsun cihazınız.
 

kartal-78

Üye
saol arkadaşım teşekurler
 
darkleader

darkleader

Üye
@teknolijibaronu stockrom olarak hangi lolipop kurayım.Birde bunları hızlı nasil indirecez samfrimware den çok yavas iniyor
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@teknolijibaronu stockrom olarak hangi lolipop kurayım.Birde bunları hızlı nasil indirecez samfrimware den çok yavas iniyor
Hızlı indirmek Sammobıle premium üyelik istiyor ne yazık ki bekleyeceksin. Ben panama denedim güç tasarrufunda kullandım sürekli stabildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader


Üst Alt