iOS'te tema desteği var mı?Miui telefonu İosDroid yapıyor![]()

O degilde romu yuklednmiiOS'te tema desteği var mı?![]()

İndirdim. Kitkata dönüp yukleyecegim. V6 çıkmış ama sadece Çince olduğu için indirmedim. Onuda indirirz.O degilde romu yuklednmi![]()
İlk sürüm baya sorunluydu şimdi ki sürüm fena değil ama sorunsuz değil. Otaları bekliyorum bakalım samsungtan çok güncelleme veriyorlar. Haftalık 1 güncelleme.Nasıl gidiyor rom
Telefonlarda (iPhone hariç) beyaz arayüzü sevmiyorum. Belki bunun sebebi 4.1.2ninde siyah temalı olması öncesinde 2.2 froyoda aynı şekilde. Touchwize alıştım artık. Normalde ben buna alıştım başkasını kullanamam diyen biri değilim olmakta istemiyorum ama buda benim gerçeğim oldu

Şu lolipop gelsede alışsak artıkTelefonlarda (iPhone hariç) beyaz arayüzü sevmiyorum. Belki bunun sebebi 4.1.2ninde siyah temalı olması öncesinde 2.2 froyoda aynı şekilde. Touchwize alıştım artık. Normalde ben buna alıştım başkasını kullanamam diyen biri değilim olmakta istemiyorum ama buda benim gerçeğim oldu![]()

Lollipop kullandığım günleri toplasam 2 ay eder muhtemelen güzel ama beyazŞu lolipop gelsede alışsak artık![]()
Hemen hemen bütün ülkeler geçti (biz hariç) bizde geçtikten sonra 4.4.2 yavaş yavaş unutulur artıkLollipop kullandığım günleri toplasam 2 ay eder muhtemelen güzel ama beyaz
Geçen sammobile'a baktım abartılcak kadar fazla ülkeye verilmemiş Lollipop.Hemen hemen bütün ülkeler geçti (biz hariç) bizde geçtikten sonra 4.4.2 yavaş yavaş unutulur artık
Yapmaa şimdi tek tek baktıracaksın banaGeçen sammobile'a baktım abartılcak kadar fazla ülkeye verilmemiş Lollipop.
adını sanını bilmediğimiz ülkeler bile aldı
