Inşallah inşallahS4 miniye kitkat geldiği gibi bizde seneye alırız herhalde![]()

Umurlarında mı? S6 ne kadar daha satabiliriz note 5 ne kadar satarız gerisi hikayeBir güncelleme yüzünden telefonun bütün cazibesini yedi bitirdi samsung![]()

F*** zamzung TürkiyeUmurlarında mı? S6 ne kadar daha satabiliriz note 5 ne kadar satarız gerisi hikaye![]()
Ben hiç otadan güncellemedim full odinPanama kurdum şişme felan yok sırf ota hevesi için kitkat kullanıyorum.

HayırdırHadi gözümüz aydın
Önümüzdeki günlerde Note 3 e Lollipop yayınlanacakmış beyler....
![]()
![]()
![]()
dejavumu yaşıyoruz yoksa yeni bi açıklama mıGeçen teknoloji marketinde bu telefonu gördüm androidin iPhone'u gibi birşey kasası falan çok güzel ekranda baya büyük ama Huawei adı ufak [emoji1]Olamıyorum [emoji23]
Kitkatmı var lolipopmu hangi rom varClash of Clans oynuyorum 4 saatte batarya bomboş
Birde ateş gibi yanıyor saatlerce oynayınca yumurta kır pişer o derece
LollipopKitkatmı var lolipopmu hangi rom var
Telefonu ilk aldığımda bi kitkat sürümü vardı telefon acayip ısınıyordu hatta yakınlık sensörü hatası vardı daha sonra gelen güncelleme ve lolipoptada aşırı ısınma yaşamadım hiç. Uzun süre oyum oynamam belki bu yüzden.Lollipop
