teknolojibaronu
Üye
Pekaka romda baya bir lag oluyorduda stock romda nedense hiç yok denilebilir. 1 hafta daha kullanayim kesinlik kazanır düşüncem.Ben hiç lolipop kurmadım teleefona.Android 5.0 sürümlerinde ram sorunu oluyormuş genel manada. O yüzden sordum
ama cihaz full.şarjı az wifi açık vesaire
hata yaptın zamzung
