Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben hiç lolipop kurmadım teleefona.Android 5.0 sürümlerinde ram sorunu oluyormuş genel manada. O yüzden sordum
Pekaka romda baya bir lag oluyorduda stock romda nedense hiç yok denilebilir. 1 hafta daha kullanayim kesinlik kazanır düşüncem.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Panama 5.0 S5'i devirdi

 
xmustx

xmustx

Üye
Harbiden ??
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Panama Android 5.0 geekbench sonucu (GPU TESTİ))

 
xmustx

xmustx

Üye
Ben antutuyu kurdum 34.347 verdi :D ama cihaz full.şarjı az wifi açık vesaire
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Wifi bende de açık, şarj 71 görüyorsun zaten güç tasarufunu kapatıp testi yaptım adil bir test olması için.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
WatchOndan sonra en pratik ve kullanışlı gördüğüm samsung'un koyduğu sistem uygulaması


 
xmustx

xmustx

Üye
Bende tasarrufu kapatıp deneyeceğim.bu arada note 4 kullanıp my magazine kullanamayıp üzülen insanlar tanıyorum.ekranın altından yukarı doğru çekmeleri sonuçsuz kalınca note 4 gereksiz kalıyormuş :D psp emülatörünü note 3 kadar stabil çalıştırmıyor bu arada ;)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Note 4'te ki my magazine harbiden çirkin olmuş altta gelmeli iyiydi :cool hata yaptın zamzung
 
xmustx

xmustx

Üye
Hep yapıo.ya o değilde s3 kullandığım dönemde "kitkat gelirse kamerada şu özellik olacak" dedikleri dönemde beni heyecanlandıran google kamera samsungda note 4 ve s6 modelinde görünebildi..
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Güç tasarrufu etkin iken nasıl rom? Kasma veya yavaş çalışma söz konusuydu rusyada. Ayrıca uygulamaları kapatma ufakta olsa kasıntılıydı.
Ben güç tasarufunda kullanıyorum kitkat kadar iyi. Arka planda çok uygulama açarken orta tuşa basıp son uygulamalara geçme tarafı biraz yavaş. Oda arkada çok uyg varken.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Yine bi kitkat değil o zaman uyumam lazım iyi geceler :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@serdar_gs sammobile da Note 5 için 4100mAh olacak deniyor. Hani şöyle bi bakıp
-Acaba?

Dedim
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Diğer özellikler bi gün yüzüne çıksın bakalım bi bataryaya kanmayalım :D
5.89-inch 2560×1440 pixel resolution display as well as a 4,100mAh battery. Powered by the Exynos 7422 processor and featuring Android 5.1.1
Yani
5.9 inç
QHD
4.100mAh
Exynos 7422
Android 5.1.1
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
5.89-inch 2560×1440 pixel resolution display as well as a 4,100mAh battery. Powered by the Exynos 7422 processor and featuring Android 5.1.1
Yani
5.9 inç
QHD
4.100mAh
Exynos 7422
Android 5.1.1
Bunlar varsayım ama herhalde kesin değil?
 
baskahmet

baskahmet

Üye
5.89-inch 2560×1440 pixel resolution display as well as a 4,100mAh battery. Powered by the Exynos 7422 processor and featuring Android 5.1.1
Yani
5.9 inç
QHD
4.100mAh
Exynos 7422
Android 5.1.1
Off müthiş olur vallahi :D
 


Üst Alt