Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

baskahmet

baskahmet

Üye
Miui telefonu İosDroid yapıyor :)
 


xmustx

xmustx

Üye
Adam materyalleri oluşturuyor.Biraz sonra gelip paylaşır.
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
byAndroid

byAndroid

Üye
İndirdiğin kac V yabancı ise türkçe yapabiliriz. Bende bugün s3 miniye kurdum miui rom çok harika ya geçişler animasyonlar falann iosa benziyor dediği gibi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Miui V6 kurdum muhteşem yalnız sizin kurmanızı önermem.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Bana mı dedin dostum :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hayır Note 3'te deneyenlere dedim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs ve baskahmet
kiko60

kiko60

Üye
Nasıl gidiyor rom
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Nasıl gidiyor rom
İlk sürüm baya sorunluydu şimdi ki sürüm fena değil ama sorunsuz değil. Otaları bekliyorum bakalım samsungtan çok güncelleme veriyorlar. Haftalık 1 güncelleme.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Miui kullanınca TouchWiz'e olan hayranlığım 5'e 10'a katlandı.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Niye :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Telefonlarda (iPhone hariç) beyaz arayüzü sevmiyorum. Belki bunun sebebi 4.1.2ninde siyah temalı olması öncesinde 2.2 froyoda aynı şekilde. Touchwize alıştım artık. Normalde ben buna alıştım başkasını kullanamam diyen biri değilim olmakta istemiyorum ama buda benim gerçeğim oldu :)
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Telefonlarda (iPhone hariç) beyaz arayüzü sevmiyorum. Belki bunun sebebi 4.1.2ninde siyah temalı olması öncesinde 2.2 froyoda aynı şekilde. Touchwize alıştım artık. Normalde ben buna alıştım başkasını kullanamam diyen biri değilim olmakta istemiyorum ama buda benim gerçeğim oldu :)
Şu lolipop gelsede alışsak artık :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye


Üst Alt