H.Reşit POLAT
Üye
Kardeşim @resitpolat Allah senden razı olsun.
Reca EderimSiyaha bayıldım amoled için süper siyah olması Teşekkürler @resitpolat
Kardeşim @resitpolat Allah senden razı olsun.
Reca EderimSiyaha bayıldım amoled için süper siyah olması Teşekkürler @resitpolat
Elin boş herhalde, kurda görelim nasıl oluyormuşCM12 mi kursam?
Klavyesi kötü sadece

Bütün belgelerim SD KARTTA olduğu için kafam rahat oluyorElin boş herhalde, kurda görelim nasıl oluyormuş![]()

Could drive yap. Heryerden ulaş...Bütün belgelerim SD KARTTA olduğu için kafam rahat oluyor![]()
Resimlerimi kendi ellerimle başkalarına vermeyi sıcak bakmıyorum.Could drive yap. Heryerden ulaş...
samsumgun hiç bi özelliği yok diyorlar bende kurmadım@resitpolat CM12.1'i denedin mi? Nasıl? Ne hatalar var?
siyahı tam siyah yapmadım yinede iyi olmuşMuhteşem oldu

CM'de kilit ekranına ayrı resim koymayı cozemedim bi turlusiyahı tam siyah yapmadım yinede iyi olmuş
@teknolojibaronu
. Cok guzel olmus 
bende note 2 icin arıyorum böle bi wallpaperCM12 kullananlar için SUPER AMOLED işine gelen tema koyu temada diyebiliriz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Note 2 de CM12 varsa yükleyip kullanabilirsin.bende note 2 icin arıyorum böle bi wallpaper
Ram temizlemeCm'den çıkmaya hiçç niyetim yoksmart manager'ın özelliği nedir? Türkiye güncellemesini halen daha bekleyen kimler var?
![]()
Galiba bekleyen bi ben varımCm'den çıkmaya hiçç niyetim yoksmart manager'ın özelliği nedir? Türkiye güncellemesini halen daha bekleyen kimler var?
![]()


Ben bekliyorumCm'den çıkmaya hiçç niyetim yoksmart manager'ın özelliği nedir? Türkiye güncellemesini halen daha bekleyen kimler var?
![]()
