Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Muhteşem oldu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
CM12 mi kursam? :D
Klavyesi kötü sadece
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@resitpolat CM12.1'i denedin mi? Nasıl? Ne hatalar var?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Kurdum CM12 :D
Samsungu suan kınıyorum port bir cm12 bile offical Lollipoptan daha hizli
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
CM12 DE "FLUX" diye bir tema kurdum tam amoled ekrana göre butun sistem koyu renge büründü.
siyahı tam siyah yapmadım yinede iyi olmuş :)
@teknolojibaronu
CM'de kilit ekranına ayrı resim koymayı cozemedim bi turlu :D. Cok guzel olmus :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
CM12 kullananlar için SUPER AMOLED işine gelen tema koyu temada diyebiliriz

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Cm'den çıkmaya hiçç niyetim yok :D smart manager'ın özelliği nedir? Türkiye güncellemesini halen daha bekleyen kimler var? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet ve H.Reşit POLAT
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
RowneSM

RowneSM

Üye
Cm'den çıkmaya hiçç niyetim yok :D smart manager'ın özelliği nedir? Türkiye güncellemesini halen daha bekleyen kimler var? :D
Galiba bekleyen bi ben varım :D


Bekle bekle nereye kadar sıkıldım, şimdi dr.ketan / cm 12.1 arasında kaldım hangisini yüklesem acaba :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
darkleader

darkleader

Üye
Cm'den çıkmaya hiçç niyetim yok :D smart manager'ın özelliği nedir? Türkiye güncellemesini halen daha bekleyen kimler var? :D
Ben bekliyorum :)
Telefondaki uygulama ve bazı notlarımı tekrar geri yüklemek zor geliyor sırf o yüzden
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44


Üst Alt