teknolojibaronu
Üye
Yakmak için demiştim de neyse...iphone 7 gelsin hele![]()
iPhone iyidir artık şarjıda iyi gidiyor iMovie GarageBand baya eğlenceli uygulamalar. İş adamıysan numbers pages keynote baya işine yarar tabi Mac sahibide olman lazım oda masraf
benim işime yaramıyor tabiki. Unutmadan bunlar silinebilir samsung gibi yerleşik değil 

