Ryder1511
Üye
-
Konu Sahibi
-
kardeşim 800 mhz de3 çalışmıcak oyun piyasada benim bildiğim iki-üç oyun var.İşte diyorum bazı arkadaşlarda çalışmış niye onlar qvga kullanmışlar.
----------Eklendi @ 16:40:35 ---------- Yazıldı @ 16:40:06 ----------
Sertug acaba oyunu indirdiğin konunun linkini verebilir misin?
Bende öyle bir sorun yokneden açılmadığını ben sana söliyim bendede galaxy gio var bizm ekran çözünürlüğümüz yetmyior kardeş.asphalt 5 in videosunu açamıyor o yüzden oyun çalışmıyor.oyuna tıkladığın zmaan video oynatılamıyor diyor.örneğin yüksek çözünür
lüklü bir video indirdim ben video arkadan ses önden gelior.onun için her oyun olmuyor bize...
Bende öyle bir sorun yok
Bende öyle bir sorun yok
Bir video programı kullanmıyorum kendiliğinden oluyor.Cihazım gingerbread belki ondandır.
Ben telefondan güncelliyorum wi-fi ile.İlk önce telefon hakkındaya giriyorsun yazıllım güncellemesi var orda ona tıkla sonra wi-fi ile rahatça güncelleben hiç uptade yapmadım tavsiye ettğin bir link varmı?
galaxy gio 2.2 sürümü vardı shift çalışıyordu ancak 2.3 ü kurunca açılmamaya başladı shift in yeni sürümlerini dene
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?