Sailfish SDK'sı Yayınlandı

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi


meegoturkiye forum'da oytunla konusmustuk, fizik bolumu okuyorum ama elektronik muhendisligine yuksek lisans yapmayi dusunuyorum eger bu sene mezun olmak nasip olursa :)
tamam hatırladım. :)

- - - Eklendi - - -

Umarim yuksek lisans yaparsin. :)
 


Seglopsi

Seglopsi

Üye
bakalim kismet :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
abi cepteyim eve girince linklerle birlikte anlatcam.
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
abi buradan windows için olanı indir.

o inerken linkine tıklayıp virtual box'u indir.

virtual box yaklaşık 100mb olmalı yani büyük olasılık ilk o iner. inince hemen kur.

kurduktan sonra sailfish sdk'sını kur. ondan sonra sdk açılacak ama uygulama geliştirmeyeceksen onu kapayabilirsin.

virtual box'u aç, açtıktan sonra karşına bir kaç onay kutucuğu çıkacak onlara ok de. sonra zaten solda bir liste var mer ve sailfish diye sen sailfish'e çift tıkla. (sdk'yı kurmadan onlar gözükmez) yine peş peşe bir kaç tane onay kutucuğu çıkacak onlara ok de. biraz bekledikten sonra sailfish açılacak.

- - - Eklendi - - -

bu arada ironinin dibine vuruyorum. :zuhaha:
 

Ekli dosyalar

PriZm

PriZm

Üye
Şu Sailfish'i denemek lazım bi :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Denemeye değer. :ehe
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
peki emülatör üzerinden uygulama yükleyemezmiyiz, bi yöntemi varmı?
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
peki emülatör üzerinden uygulama yükleyemezmiyiz, bi yöntemi varmı?
dosya yöneticisi portlanırsa bir ihtimal yüklersiniz ama n9 uygulamaları doğrudan kurulmaz çünkü meego harmattan (maemo 6) ile mer birbirinden farklı sistemler. yani yine portlama yapacaksınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: meg1ddo
dawid

dawid

Üye
ustadim bu resimler neyinresmi acep
abi buradan windows için olanı indir.

o inerken linkine tıklayıp virtual box'u indir.

virtual box yaklaşık 100mb olmalı yani büyük olasılık ilk o iner. inince hemen kur.

kurduktan sonra sailfish sdk'sını kur. ondan sonra sdk açılacak ama uygulama geliştirmeyeceksen onu kapayabilirsin.

virtual box'u aç, açtıktan sonra karşına bir kaç onay kutucuğu çıkacak onlara ok de. sonra zaten solda bir liste var mer ve sailfish diye sen sailfish'e çift tıkla. (sdk'yı kurmadan onlar gözükmez) yine peş peşe bir kaç tane onay kutucuğu çıkacak onlara ok de. biraz bekledikten sonra sailfish açılacak.

- - - Eklendi - - -

bu arada ironinin dibine vuruyorum. :zuhaha:
 
dawid

dawid

Üye
ustadim temalarda gordum pardon saygi ve selam ile
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
emulatör sadece uygulama test etmek için, sisteme dair pek bir şey yok ama kilit özellikleri var tabi sağa sola kaydırma swipe vs. :)

Teşekkür ederim Serdar :) Ama bende pc yokki :agla:
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
[ENGİN];5961106' Alıntı:


Teşekkür ederim Serdar :) Ama bende pc yokki :agla:

sende benim gibi n9'u pc niyetine kullananlardansin o zaman :)
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5961106' Alıntı:


Teşekkür ederim Serdar :) Ama bende pc yokki :agla:
bilmiyordum abi. neyse artık pc alırsan denersin. :)
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
[ENGİN];5961347' Alıntı:


Aynen :) Zaten oldum olası sevemedim bilgisayarı ama tablet düşünüyorum

tablet olarak microsoft'un surface pro'dan gerisi biraz yalan gibi duruyor suan. ipad'ler dahil.

(polemik yaratmak istemedim kisisel gorusumdur)
 


Üst Alt