Telefon Tavsiyesi s3mini mi iphone 4 mü?

Sponsorlu Bağlantılar

Artles

Artles

Üye
Şimdi burda körü körüne S3 miniyi inanilmaz savunan bir arkadaş var.. Önce bir iPhone 4'ün çıkış tarihine sonra S3 mini'nin çıkış tarihine baksın.
Bu farka rağmen bu iki cihaz hala kıyaslanabiliyorsa ve hala herkes ısrarla Apple diyosa sorunu başkalarında değil kendine arasin..

7'de kasıyor doğru, gayet olağan birşey ama 7.1 ile minumuma indi. Ve cihaz 6.1.3 inanilmaz güzel çalışır bence beklemen hata takas et.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu


omeremre23

omeremre23

Üye
Şimdi burda körü körüne S3 miniyi inanilmaz savunan bir arkadaş var.. Önce bir iPhone 4'ün çıkış tarihine sonra S3 mini'nin çıkış tarihine baksın.
Bu farka rağmen bu iki cihaz hala kıyaslanabiliyorsa ve hala herkes ısrarla Apple diyosa sorunu başkalarında değil kendine arasin..

7'de kasıyor doğru, gayet olağan birşey ama 7.1 ile minumuma indi. Ve cihaz 6.1.3 inanilmaz güzel çalışır bence beklemen hata takas et.

Yalnız ben körü körüne s3 miniyi savunuyorsam sende iphone'u savunuyorsun yalan mı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
bahaddin53

bahaddin53

Üye
Tabi takas et iphone 4 daha iyi harika s3 miniye göre kasmada yapmaz çok bide 16 GB mis ohh :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
yavuz14

yavuz14

Üye
ios çok bencil bir işletim sistemi sana tavsiyem git sat s3 mini s4 al ben satıp aldım geçen gün s4 çok ucuza Avrupa yakasından doğu banktan aldım 1300 TL filan işte çok stabil bir tel hiç kasma yok
 
bahaddin53

bahaddin53

Üye
Telefon almaya kaldiysa iş alacak telefon cok Ios Bencil mencil ama virus tehlikesi yok ve s3 mini den kat kat iyi ..
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Oncelikle bu takasi yapman en dogrusu olur senin icin. iPhone 4 S3 Mini'yi bildigin tokatlar.
İkincisi sayin iPhone'u kotuleyen fandroid arkadasim seninle ilgili iki durum var. Ya sana iPhone gorunumlu Trident'i kakalamislar ya da yalan soyluyorsun. iPhone 4'un iOS 6.1.3'te kastigi nerede gorulmus? iOS 7'de kasabilir dogrudur ama iOS 6.1.3 bile S3 Mini'yi her sekilde gecer.
Kissadan hisse konuyu acan saygideger arkadasim sen bu beyefendiyi takma. Git gozun kapali iPhone'u al. ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR, muhammettvurucu ve 0MG90
bahaddin53

bahaddin53

Üye
Oncelikle bu takasi yapman en dogrusu olur senin icin. iPhone 4 S3 Mini'yi bildigin tokatlar.
İkincisi sayin iPhone'u kotuleyen fandroid arkadasim seninle ilgili iki durum var. Ya sana iPhone gorunumlu Trident'i kakalamislar ya da yalan soyluyorsun. iPhone 4'un iOS 6.1.3'te kastigi nerede gorulmus? iOS 7'de kasabilir dogrudur ama iOS 6.1.3 bile S3 Mini'yi her sekilde gecer.
Kissadan hisse konuyu acan saygideger arkadasim sen bu beyefendiyi takma. Git gozun kapali iPhone'u al. ;)

aynen :) İos 6.1.3 akarr :))
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
İp4
 
  • Beğen
Tepkiler: bahaddin53

MaxipmaN

Üye
ios 6 ise iphone4 tabiki 7yi bilmem
 
  • Beğen
Tepkiler: bahaddin53 ve muhammettvurucu
yavuz14

yavuz14

Üye
IOS unda bir savunulacak bir tarafı yok her şeye kapalı ne bir dosya alışverişi yapabiliyorsun nede istediğin bir uygulama var ücretli diye yukleyemiyorsun mesela arkadaşında bir müzik var kendi telefonuna atmak istiyorum çatt tel ios lu alamıyorum bi bu kötülüğü var bide batarya bozuldumu değişmiyor tel çöpe benim bu sorunu ben ve bi arkadaşım yaşadı batarya bozuldu sarj az gidiyordu götürdüm servise bataryayi değiştirmiyorlarmis ne oldu tel çöp oldu 1500 TL gitti yazık değilmi bu kadar para sizce tel hızlı stabil diye bide herseyi kisitlayacak diye o günden beri Apple ürünlerinden nefret ediyorum samsung ne kadar kötü olsada arkadaş telin parçaları ucuz hizmet desen hizmet ötesi bu kadar başıma gelenler sizin başınıza gelmeyebilir ama gelecek....
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
IOS unda bir savunulacak bir tarafı yok her şeye kapalı ne bir dosya alışverişi yapabiliyorsun nede istediğin bir uygulama var ücretli diye yukleyemiyorsun mesela arkadaşında bir müzik var kendi telefonuna atmak istiyorum çatt tel ios lu alamıyorum bi bu kötülüğü var bide batarya bozuldumu değişmiyor tel çöpe benim bu sorunu ben ve bi arkadaşım yaşadı batarya bozuldu sarj az gidiyordu götürdüm servise bataryayi değiştirmiyorlarmis ne oldu tel çöp oldu 1500 TL gitti yazık değilmi bu kadar para sizce tel hızlı stabil diye bide herseyi kisitlayacak diye o günden beri Apple ürünlerinden nefret ediyorum samsung ne kadar kötü olsada arkadaş telin parçaları ucuz hizmet desen hizmet ötesi bu kadar başıma gelenler sizin başınıza gelmeyebilir ama gelecek....
1-Uygulamalar için JB var, 25PP var.
2-Müzikleri de bir zahmet kendin indiriver. O kadar zor mu indirmek?
3-Telefonun çöp olması diye bir şey yok. Kimseyi kandırma. Git iste değiştiriyorlar bataryayı.
4-Apple savunduğun markayı solda sıfır bırakır. Ben de senin gibi doğru düzgün bir şey bilmeyip konuşanlardan nefret ediyorum.
 

MaxipmaN

Üye
blutut çok lazım oluyo bana iphone şimdilik bana ters okulda çok lazım oluyo not falan atıyoz birbirimize blutut kullancaak adam ıphone almamalı
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Whatsapp isimli bir uygulama var haberiniz ola. Resim falan da gönderiliyor diyolla...
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
0MG90

0MG90

Üye
IOS unda bir savunulacak bir tarafı yok her şeye kapalı ne bir dosya alışverişi yapabiliyorsun nede istediğin bir uygulama var ücretli diye yukleyemiyorsun mesela arkadaşında bir müzik var kendi telefonuna atmak istiyorum çatt tel ios lu alamıyorum bi bu kötülüğü var bide batarya bozuldumu değişmiyor tel çöpe benim bu sorunu ben ve bi arkadaşım yaşadı batarya bozuldu sarj az gidiyordu götürdüm servise bataryayi değiştirmiyorlarmis ne oldu tel çöp oldu 1500 TL gitti yazık değilmi bu kadar para sizce tel hızlı stabil diye bide herseyi kisitlayacak diye o günden beri Apple ürünlerinden nefret ediyorum samsung ne kadar kötü olsada arkadaş telin parçaları ucuz hizmet desen hizmet ötesi bu kadar başıma gelenler sizin başınıza gelmeyebilir ama gelecek....
Jailbreak diye bir şey var. Cydia dan gerekli uygulamayı indirince istediğin müziği atarsın ama bizim millet bir söz duyunca direk inanıyor ona araştırma yapmıyor direk bunu yazıyor.
Garanti diye bir şey var ayrıca. Bilmiyorsunuz sanırım.
Telefon hızlı stabil çünkü iOs sayesinde. 512 mb ramde hızlı çalışan bir telefon android de çalışır mı acaba?!
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
s3miniyi tek gecerim.Lafi bile olmaz
 
Kit Kat

Kit Kat

Üye
Iphone
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
CANGO97

CANGO97

Üye
ios daha stabil bir işletim sistemi rahat edersin ıphone :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Beyler konu kitlenebilir herkese cevapları için çok teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: CANGO97


Üst Alt