S3 USB SORUNU ILLALLAH ETTIM!

Sponsorlu Bağlantılar



foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
aynı şu arkadaşta olduğu gibi hata veriyor bende de. I9300 sadece benim ki.Yemin ederim ağlatacak ya bu nedir ? Olmuyor olmuyor hiçbir şey olmuyor. Lanet olsun !Oha oldu heralde.O kırmızı dediğim yer yeşil oldu ee acaba oldu mu root ?Oha yaptım heraldeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSupersu yüklendiğine göre
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow ve -Emre
-Emre

-Emre

Üye
olduysa terminal emülatörle cwm kurabilirsin
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
aynı şu arkadaşta olduğu gibi hata veriyor bende de. I9300 sadece benim ki.Yemin ederim ağlatacak ya bu nedir ? Olmuyor olmuyor hiçbir şey olmuyor. Lanet olsun !Oha oldu heralde.O kırmızı dediğim yer yeşil oldu ee acaba oldu mu root ?Oha yaptım heraldeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSupersu yüklendiğine göre
hayirli olsun :D
 
-Emre

-Emre

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Hepinizden Allah razı olsun varya adamın dibisiniz lan ! Kuşadası'na yolunuz düşerse bi pm atmanız yeterli gelin misafirim olun. Hepinizi öpücem şimdi :DBu cmw'yi nasıl yapıcaz ya beceremedim ? :(
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow ve -Emre
-Emre

-Emre

Üye
Root olduğu kesin mi ? o videoda tam anlatım var ona göre yap ama cihazına tam uyumluysa
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Root olduğu kesin mi ? o videoda tam anlatım var ona göre yap ama cihazına tam uyumluysa
Supersu yükledim güncelledim filan heralde kesin ?Bu terminal cmw olmuyor bende
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Neyse CSC'yi TUR yaptım en azından :D Şimdide root olduğundan 4.3 yükleyemiyeceğim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
-Emre

-Emre

Üye
rom kur
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Recovery tools kur ordan kolayca yüklersin cwm yi :oke:
Deneyim hocam sağ olun :)CSC TUR yaptım root gitti yine yapam :DŞuan root yapamıoyorum çalışmayı durduruyor uygulama :(Açtım kapattım düzeldi :DArkadaşlar yaptım her şeyi adamsınız hepiniz çok sağ olun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker, -Emre ve The Shadow
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Sıkıntı ne acaba ? Yazilimsal mi diyorsunuz ?
Aynen arkadaşlar da açıklamış zaten sorun yazılımsal.Bu hali sizi mutlu etmiyorsa en kısa zamanda uygun fiyata elden çıkarmaya bakın.Ama bu haliyle yeter diyorsanız kullanmaya devam edin.Çünkü s3 hala güçlü bir telefon.400 lira gibi bir fiyata ben olsam hayatta satmazdım.Ben son mesajı okumadım sorun düzelmiş heralde.Geçmiş olsun diyelim dostum. :)
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Aynen arkadaşlar da açıklamış zaten sorun yazılımsal.Bu hali sizi mutlu etmiyorsa en kısa zamanda uygun fiyata elden çıkarmaya bakın.Ama bu haliyle yeter diyorsanız kullanmaya devam edin.Çünkü s3 hala güçlü bir telefon.400 lira gibi bir fiyata ben olsam hayatta satmazdım.Ben son mesajı okumadım sorun düzelmiş heralde.Geçmiş olsun diyelim dostum. :)
Sorun yok böyle beni çok iyi idare ediyor, rom yükledim şuan fişek gibi oldu telefon :D Usbsi artık pek çokta umrumda değil. Dock cihazı ve batarya alıcam zaten usb ile işim olmucak. Hepinizi çok teşekkürler, kendi telefonunuz gibi uğraştınız. Çok sağ olun. İyi sahurlar hepinize :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow, -Emre ve Joker
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Sorun yok böyle beni çok iyi idare ediyor, rom yükledim şuan fişek gibi oldu telefon :D Usbsi artık pek çokta umrumda değil. Dock cihazı ve batarya alıcam zaten usb ile işim olmucak. Hepinizi çok teşekkürler, kendi telefonunuz gibi uğraştınız. Çok sağ olun. İyi sahurlar hepinize :)
Estağfurullah amacımız zaten bu.Sorunun çözüme ulaştığını görmek güzel.Keyifli kullanımlar :)
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
usb portun zarar görmüş bendede oldu ne root atabildim ne rom nede pc ile veri aktarabildim 80 tl ye garanti tarafından yapıldı benimki 3 hafta süre boyunca seviste kaldı sonra gelince eski parçayı elime verdi bende hala hatırası var kutusunda yatıyor bence garantiye ver(bu arada benim cihaz note 2 di
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
usb portun zarar görmüş bendede oldu ne root atabildim ne rom nede pc ile veri aktarabildim 80 tl ye garanti tarafından yapıldı benimki 3 hafta süre boyunca seviste kaldı sonra gelince eski parçayı elime verdi bende hala hatırası var kutusunda yatıyor bence garantiye ver(bu arada benim cihaz note 2 di
Vallaha hocam ben root attım aşırı memnunum bir daha zaten stock roma dönemem ? Ayrıca stock romu isteyende yok. Telefon fişek gibi oldu vallaha. Dock ve batarya alıcam pazartesi günü usb ile hiç bir bağlantım kalmayacak artık. Beni zaten böyle 6 ay filan götürür. Ocakta telefon değiştiricem zaten. Yinede çok sağ olun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

Benzer Konular

foreverthe
Cevap
3
Görüntüleme
461
foreverthe
foreverthe
Cevap
6
Görüntüleme
1K
foreverthe
ExCLuSiVe14
Cevap
0
Görüntüleme
943
ExCLuSiVe14
serdar_gs
Cevap
35
Görüntüleme
5K
Türe


Üst Alt