S3 USB SORUNU ILLALLAH ETTIM!

  • 15 Temmuz 2014
  • 2296 Okunma
  • 99 Cevap

  1. Iyi sahurlar arkadaslar. Bu telefonun usbsi beni cildirtacak artik. Telefonu pc'ye bagladigim zaman telefon sadece sarj oluyor pc telefonu gormuyor. Odinden rom atamiyorum ya da root yapamiyorum. Sizce sorun usb soketinden mi kaynaklaniyor ? Degistirsem duzelir mi ? Garantiye vermek istemiyorum cunku 1 ayda anca geliyor.
    ---
    Arkadaşlar kimsenin bilgisi yok mu ? :(

    Benim hatırladığıma göre sorun şöyle oluştu, ben telefonda root olduğu için eskiden orjinal rom yüklemiştim S3 Türkiye Romu yazıyordu işte ondan sonra usb çalışmamaya başladı heralde, telefonunda şuan CSC'si AFR gözüküyor. Nerenin CSC'si anlamadım 4.3 hala gelmedi 4.1.2 kullanıyorum. Bıktım bu Samsungtan bıktım ağlıcam artık ! :agla2:
     


    Yazan: foreverthe
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Son düzenleme: 15 Temmuz 2014
  2. Ayni problemi 1 senedir bende cekiyorum bilen varsa iyi olur :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. Kardeşim bende 1 senedir çekiyorum neredeyse, usbden mi yoksa başka bir yerden mi kaynaklanıyor ? Usb'den olduğuna emin olsam soketi değiştiricem
     
  4. Bende Galaxy W var. Aynı sorun bende de vardı. Bilgisayara SAMSUNG USB Driver indirdin ondan sonra düzeldi. Deneyebilirsiniz
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. Bu çözümleri zirzilyon kere yaptım, fayda etmedi.
     
  6. O zaman bilemeyeceğim
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  7. Sorun nerede acaba kesin usb'de mi, yoksa anakartta filanda olabilir mi ?
     
  8. başka bi kablo deneyin
     
  9. 4 tane farklı kabloyla denedim sonuç yok :(
    ---
    Arkadaşlar nolur yardım edin. Sorun sizce usb'den mi kaynaklanıyor ? Usb soketi değiştireyim mi ?
     
  10. Kardeş bendede bilgisayara taktığımda bir görüyor bir görmüyordu. Nokianın kısa bilgisayara bağlantı kablosu var onunla taktığımda sorunsuz bilgisayar görmeye başladı. İstersen bir dene.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. Sanirim rootla ilgili ben telefonu formarladiktan sonra usb calisiyor pesinden rootlayinca usb gormemeye basliyor
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. Ha birde bigisayarında xp kuruluysa teli görmez
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  13. C6-01'den kalma usb kablosu vardı onunla denedim yinede olmuyor kardeşim, sağ ol
    ---
    Telefon rootlu olsa umrumda olmaz custom rom yüklemek için pcnin telefonu görmesini istiyorum. S3'te framaroot filan çalışmıyor of off ! :'(
    ---
    PC Windows 8
     
  14. Rica edwrim umarım en kısa zamanda çözersin
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. İnşallah. Ya garantiye veremiyorum 17 kez rom yüklediydim. Orada gözüküyor anlarlarsa garanti dışı çıkacak. Telefoncuya versem usb soketinde mi arıza tam bilmiyorum ki :(
     
  16. Cihazinin usb driverini pc.ye kur hallolur bnce ben hep ole yapardim
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  17. Kaç kere kurduğumu hatırlamıyorum :D
     
  18. Allah Allah peki.baska kablo demedinmi veya telefnunda usb baglantisi modu varmi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. başka bilgisayarda denedin mi pcnin usbsinde yazılımsal bir problem mi var acaba
     
  20. Denedim 4 tane kabo denedim. Usb bağlantısı modu ?
    ---
    Laptopta da denedim masaüstünde de sonuç aynı o yukarıdan gelen mtp ortam cihazı bildirimi gelmiyor.
     
Yüklüyor...
16/10/2018 - 13:52