Rusca sms yazmak ısteyen burayaaaaaa

Sponsorlu Bağlantılar

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
Rusca sms yazmak ısteyen burayaaaaaa
uzun zaman aradim bulamadim ve nihayet sonunda karsima cikiverdi S60 icin rusca yazma programi N70 te denedim gayet guzel calisiyor hemen paylasmak istedim(ama benim telefon E51 benim isime yaramiyor siz gule gule kullanin teselli icin tesekkuru cok gormeyi:agla)
 
  • Beğen
Tepkiler: Amedly Fatih, ata006, deniz-17 ve 3 diğerleri


mami24

mami24

Üye
işime yaramaz ama madem ağlıyon teşekkür
 

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
//////////:)
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Teşekkürler kardeş.. Emeğine sağlık
 

emraxd

Üye
link te sorunmu var rapit error diyor
 

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
kardes link i su an kontrol ettim calisiyor eger ust uste indirme yaptiysan belli bir sure bekletiyor seni yeniden denersen indirebilirsin
 
xcvxc

xcvxc

Üye
arkadasım lütfen linkleri yenilermisin cok ıhtıyacımda var
 

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
bu linkten hem sozluk hem rusca sms programlarini indirebilirsin su an denedim calisiyor olmazsa haber verirsin mail adresine yollarim
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
TeşekkürLer. son Link çaLışıyor ama upLoad için

yi öneririm ;) hem dosya zor siliniyor hemde uploadlamak koLay
 

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
AqLiFe_07 arkadasima tavsiyesi icin tesekkur ediyorum ve aynen dedigi sekilde yeniden upload ediyorum ustelik bu dosya da hem s60v3 hem de s60 icin iki ayri program var translit prosu s60v3 icin e51 de gayet guzel calisiyor ustelik pro sadece latin alfabeyi rusca yapmiyor tam tersini de yaparak rusca okuyamayanlara yardimci oluyor bu konuya bakanlarin rusca bildigi kesin ama bilmeyen arkadaslar icin translit programinin menusunu tercume edeyim
меню
выход(cikis)
АБЦ>ABC(ruscadan Turkce ye cevirir)
ABC>АБЦ(Turkce den rusca ya cevirir)
Вставить(yapistir)
Копировать(kopyala)
Очистить(temizle)
настойки(ayarlar)>>>ayarlardan harflerin karsiligini kendinizde ayarlayabilirsiniz(ornek Ш yazınca Ş cıksın gıbı=
о програме(program hakkinda)
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
AqLiFe_07 arkadasima tavsiyesi icin tesekkur ediyorum ve aynen dedigi sekilde yeniden upload ediyorum ustelik bu dosya da hem s60v3 hem de s60 icin iki ayri program var translit prosu s60v3 icin e51 de gayet guzel calisiyor ustelik pro sadece latin alfabeyi rusca yapmiyor tam tersini de yaparak rusca okuyamayanlara yardimci oluyor bu konuya bakanlarin rusca bildigi kesin ama bilmeyen arkadaslar icin translit programinin menusunu tercume edeyim
меню
выход(cikis)
АБЦ>ABC(ruscadan Turkce ye cevirir)
ABC>АБЦ(Turkce den rusca ya cevirir)
Вставить(yapistir)
Копировать(kopyala)
Очистить(temizle)
настойки(ayarlar)>>>ayarlardan harflerin karsiligini kendinizde ayarlayabilirsiniz(ornek Ш yazınca Ş cıksın gıbı=
о програме(program hakkinda)

Rica Ederim Ama Maxicepin Serveri Gibisi Yoktur :)
 

Ekli dosyalar

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
su dosyayı dırek sıteye atmayı bır becerebılsem hersey daha ıyı olacak ama nasıl yapıldıgını bılmıyorum bır kere yanlıslıkla becerdım bır daha da bulamadım:mahcup:
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
su dosyayı dırek sıteye atmayı bır becerebılsem hersey daha ıyı olacak ama nasıl yapıldıgını bılmıyorum bır kere yanlıslıkla becerdım bır daha da bulamadım:mahcup:
yetkinden kaynakLanıyor. yönetici o yetkiyi sana verdiğinde sende ekLeyebiLirsin. ;)
 

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
peki ben nezaman alacagim bu yetkiyi daha once vardi bir dosya ekledim sonra ekleyemez oldum aksama kadar rus sitelerindeyim adamlarda teelif hakki olmadigi icin bircok seye bizden cabuk ulasiyorlar ben de taza taze forumda paylasayim diyorum ama su update olayi bozuyor isi neyse muhakkak gecerli bir sebepleri vardir
 
ltfllh

ltfllh

Üye
saol ama kim isterki rusca yazma güzelim Türkçemiz varken:D
 

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
İlginç bir yaklaşım ama dilini bildiğin millete galip gelirsin tam tersi onlar senin dilini bilirse onlar sana karşı 1-0 galip gelirler
 

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
iyi tamam gülün yarın birgün yaw bi hatunla tanıştşm nasıl bişeyler içmeye davet ederim diye sormayın:ehe
 

beskardas

Üye
link kırık sen dalga mı geçiyorsun
 

goliykorol

Üye
    Konu Sahibi
kopnu eski bir konu indiren indirdi adam gibi istemeyi bilseydin e mailine yollardim bir cok arkadasa oyle yolladim ayrica bayram sonrasi linki yenileyecegim

--------------- Ekleme ---------------

link kırık sen dalga mı geçiyorsun
kopnu eski bir konu indiren indirdi adam gibi istemeyi bilseydin e mailine yollardim bir cok arkadasa oyle yolladim ayrica bayram sonrasi linki yenileyecegim
 


Üst Alt