Galaxy S3 i9300 [ROM][TW][4.4.4][UX][08.09.16][v8] HYPER-ROM

Sponsorlu Bağlantılar

hyper mi ?___eclipse mi?


  • Kullanılan toplam oy
    37
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Gelsin birde ona bakalım zaten rom degiştirmekden başka yaptıgımız iş yok bunuda deneriz umarım iyi bir rom olmuştur iyi rom nedir ne bekliyoruz atila gibi stabil eclipse gibi görsellik olsun hepsi bu

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
aslında hyper 10 numara ama kullanamadınız siz
 


ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Valla bilmiyorum geçen hyperi ve v4.1 i flaşladım daha berbat oldu hemen döndüm bana göre görsellik çok kötü hiç alakası yok S7 ile filan atıyorlar

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
eclipse ve hyper tofaş gibi[emoji3] heryerini degistirebiliyorsun biraz ugrasinca 10 numara bana göre
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahim ok ve uzman47
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Çok güzel keşke bende böyle yapabilsem bakalım V8 çıksın

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
bu daha en sadesi arkadaşım dedigim gibi herşey oluyor
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Tamam dostum ilerde bişeyler yaparız

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Arkadaşlar V8 i ekleyin sayfaya

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
çıkmayan şeyi nasıl ekleyecez [emoji3]
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Ben romu indirdim yükledim sonra baktımki telefon hafızasındaki tüm programlar silinmiş yedek olan Atila romu kurdum indirdiğim eclipse romda silindi gitti indirdiğim v8 di şimdi o linki bulamıyorum

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
V8 daha çıkmadımı benim yüklediğim neydi peki hayret valla ben kafayı yedim herhalde

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
dikkat et note 2 icin olanı indirmeyesin
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Ama romu telefona yükledim sorunsuz açılmıştı

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
önce note 2 için cikacaktiki çıkmış zaten zuziemanis ayarliyacak s3 için
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahim ok
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
indirdiğim linki bulamıyorum yoksa ekran resmi alıp buraya ekleyecektim

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
note 2 içindir o.. iyi telefonun tuğla olmamiş
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
note 2 içinmiş bu rom s3 e sorunsuz yükledim nasıl olur

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Çokta güzel oldu valla

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
dikkat et böyle şeylere yoksa geri dönüşü olmayan bir yola girebilirsin
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
note 2 kullananlar baya memnun baktim yorumlara s7 gibi deyip duruyorlardı
 

Benzer Konular

Cevap
534
Görüntüleme
36K
earlyhcore
GreaTH
Cevap
190
Görüntüleme
33K
musleysa
Cevap
39
Görüntüleme
3K
anılbaran


Üst Alt