musleysa
Üye
aslında hyper 10 numara ama kullanamadınız sizGelsin birde ona bakalım zaten rom degiştirmekden başka yaptıgımız iş yok bunuda deneriz umarım iyi bir rom olmuştur iyi rom nedir ne bekliyoruz atila gibi stabil eclipse gibi görsellik olsun hepsi bu
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
