Galaxy S3 i9300 [ROM][TW][4.4.4][UX][08.09.16][v8] HYPER-ROM

Sponsorlu Bağlantılar

hyper mi ?___eclipse mi?


  • Kullanılan toplam oy
    37
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
pek uygun olmadı

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
O hata veriyor

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
iniyor

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye


GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
gece gündüz duruma göre değişiyor olması lazım
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
şarjı yer gibi ama bakalım artık
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
başka hava durumu widgetleri varmı

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
fazla kullanmam aslında bunu gördüm denedim
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Çokta iyi sayılmaz genelde htc Fancy kullanıyorum

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
benim hoşuma gitti 1 2 gün kullanır silerim zaten ana ekranda widget kullanmam normalde
 
uzman47

uzman47

Üye
Bi cikmadi gitti şu v8 . Ama baya degisiklik yapilmis heralde..

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
note 2 ler sevinç içerisinde[emoji3]
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
zuziemanisde baya yokuşa sürdü naz yapıyor
 
uzman47

uzman47

Üye
Aynen.. insallah stabil bir guncellemedir. Kasma sisme yapmadan 5 gun goturse yeter.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
5 gün zor iş gerekde yok zaten zorlamaya 2 günde bir reset tamam
 
uzman47

uzman47

Üye
Bakalim bir ciksinda deneriz artik.[emoji4]

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
bugün yarın çıkar gibi
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Bu gün yine note2 için ćıkan eclipse V8 i yükledim sadece aramada benim ses karşıya gitmiyor başka hiçbir sorun yoktu

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve musleysa
uzman47

uzman47

Üye
Hadi hayirlisi bakalim. Ayrica kandiliniz mubarek olsun ...

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahim ok ve musleysa

Benzer Konular

Cevap
534
Görüntüleme
36K
earlyhcore
GreaTH
Cevap
190
Görüntüleme
33K
musleysa
Cevap
39
Görüntüleme
3K
anılbaran


Üst Alt