Referansla uye sistemi getirilsinmi

Sponsorlu Bağlantılar

Referans sistemi olsunmu

  • Evet olsun

    Kullanılan: 8 30.8%
  • Hayır gerek yok

    Kullanılan: 18 69.2%

  • Kullanılan toplam oy
    26
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
her halukarda ii bence bu site
 


sonbela

sonbela

Üye
referans gereksiz tabi google ne güne duruyor sonucta işi olan google aracılıgıyla üye oluyor chat sitesi degil burası eger illa üye getirmek isteyen varsa karşılıksız yapsın zaten heryerden geliyor maxipuan :D
 
CanceR

CanceR

Üye
ya adam bir sürü yeniüyelik açar hep kendini referans gösterri aktif olup olmadığı şöle belli olur bi msj sınır koyuluar o msj sınırına gelince maxi puanın gelir bence en mantıklısı bu ;)
 
Altun.

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
ya adam bir sürü yeniüyelik açar hep kendini referans gösterri aktif olup olmadığı şöle belli olur bi msj sınır koyuluar o msj sınırına gelince maxi puanın gelir bence en mantıklısı bu ;)
bencede böle olabilir
 
CK1991

CK1991

Üye
bence kefalet sistemi olmalı her üyelik grubunun belirli bir kefil olma hakkı olmalı. sitede de bi kefalet havuzu olmalı üyeler başvurmalı kefalet havuzundan kefil olmak isteyenlere kefil olunmalı sitede 1 yıl aktiflik göstermiyenlerin üyeliği silinmeli ve kefilden maxipuan kesintisi yapılmalı her kefaletede extra maxi puan(+) getirilmeli değeri ufak olmalı sizin cebinize zarar vermiyecek şekilde böylece üye kalitenizi korursunuz bilinki büyümek üye sayısının artışı deildir maxicep çok büyüyor çoğu site gibi sadece üye sayısı büyüyor siteniin büyümesi paylaşımcı(katılımcı,girişken) üye / toplam üye dengesidir ama malesef google dorkundan gelen kişiler istediği şeyi alıyor ve gidiyor bi daha uğrarlar mı allah bilir Guest'i kapatan adminlere bazen hak weririm bence sitenizin kalitesini koruma yoluna gidin gerekirse üyeliği kapatın ama maxicep küçülmesin anket kapalı ama evet diyorum açıkçası yorumlarıda okumadım benzer görüş olabilir:)
 
azomania

azomania

Üye
ya adam bir sürü yeniüyelik açar hep kendini referans gösterri aktif olup olmadığı şöle belli olur bi msj sınır koyuluar o msj sınırına gelince maxi puanın gelir bence en mantıklısı bu ;)

Evet bu mantıklı bana travianadaki oyunumu hatırlattı,referansla kişi çağırdığında altın kazanmak için belli bir nüfusa ulaşması isteniyordu.Bence bunuda daha da özelleştirip sadece belli bir mesaj sayısına değilde extradan konu açma tarafına da taşınmalı yoksa adam gelir herkese teşekkür eder olur biter.Sitede aktif üye aranılıyorsa bu en iyi konu açtırmakla olur.Kriterler yükseltilmeli bence.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Buğra
Cevap
0
Görüntüleme
846
Buğra
mukoca1
Cevap
3
Görüntüleme
2K
StartTheGame
Cevap
14
Görüntüleme
1K
ponçikEnişte
Cevap
33
Görüntüleme
3K


Üst Alt