REAL FOOTBALL 2015 TÜRKÇE + DÜZGÜN OYUNCU İSİMLERİ+RMS

  • 2 Ağustos 2014
  • 18263 Okunma
  • 263 Cevap

  1. Real football 2015 türkçe + düzgün oyuncu isimleri
    ---
    Düzgün oyuncu isimleri mhmt93t adlı kullanıcının konusundan alıntıdır...
    EKLENEN:
    TT. ARENA, S. SARAÇOĞLU,DÜZGÜN OYUNCU İSİMLERİ v2, Türkçe dil desteği, yeni ikon vb.


    [SIZE=7link kirilmistir en kisa surede duzeltilecek[/COLOR]DİR[/URL] 320x240[/SIZE]

    RMS(transfer ,isim eklentisi)(RAR) İNDİR
    RMS(transfer-isim eklentisi) (ZİP) (ALTERNATİF)
    İNDİR
    GÖRÜNTÜLER...

    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
     


    Yazan: HELL BREAKER
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Son düzenleme: 16 Nisan 2015
  2. Bakalım digerinden iyi olmuştur
    ---
    bugün biter herelde
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. Yapıyom bakalım az kaldı...
    ---
    11 ine gelebilir...
    ---
    yani ayın 11i
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    sercanfb66 bunu beğendi.
  4. ne eksi varki tamam 11 olsun daha gün atlamazsın demi net paketi bitti bitecek
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. her ekran için olucakmı???
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. 320x240 yaparım
     
    Son düzenleme: 8 Eylül 2014
  7. Dogru sporcu sımgelerı pesten bulabılırsın dostum onların sımgesı dogru yarını beklıyorum
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. şimdiden begendim he
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  9. Takım logosu mu demeye çalışıyorsun? onlar kodlamayla onu yapamıyoz bide bulsam fifadan alırım peste ingiltere ligi tamamı yanlış...
    ---
    240x320 yi denemeden atıcam ( benim telefon 320x240) çalışıyorsa söylersiniz... çalışmazsa başkasına yapıp atarım
    ---
    dokunmatik isteyen var mı 240x320 yi ona göre yapcam, normal var ama isteyen varsa dokunmatikte yapıcam...
    ---
    240x320 isteyen link atsın ben bi tane buldum ondada sadece friendly ve cups vardı... başka buldum oda dokunmatikti?
     
  10. Fifada dogru
    ---
    yarın atıyon
    ---
    rf 2012 dogru ama
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. yeni ekran görüntüleri eklendi... o oyun stilleri kısmı tamamen türkçe yapılacak... tüm takımlarda türkçe oyun stilleri göreceksiniz..
     
  12. yarından sonra gün atmazsın demi
    ---
    güzel
    ---
    Pes Artık Spiker Türkçe
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  13. tebrik ederim
     
  14. bende tebrik ederim
    ---
    Hepsi Türkçe iyi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. hepsi türkçe değil... Lig açıklamaları falan yapmıcam, zaten oynarken 1 saniye falan görüyoz onu ama 5 sayfa yazı var... Yarın akşama doğru gelebilir oyun bi sorun olmazsa...
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  16. zor iş helal olsun
     
  17. sağol dostum, emeğe saygı duyanları görmek güzel...
    ---
    Ama düzgün isimleri yapan adler03 ve mhmt93t arkadaşımızında emeği çok...
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    aLoNeAnqe bunu beğendi.
  18. Ellerine sağlık çok zor bir iş gerçekten.. Gayet iyi bilirim çünkü bende 14 ü türkçe yapmıştım. Keşke oyunda hatasız olsaydı futbolcu benzerlikleri ve futbolcuların çabuk yorulması gibi..
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. çabuk yorulma falan diyolarda sanırım bu sürümde o yok ben hiç yorgun oyuncu falan görmedim hatta oyuncuların enerji seviyesini bile görmedim nerde oluyo o yorulma işi?
    ---
    Bide bu rf her yıl aynı dil dosyasını kullanıyor yaa 1-2 şey ekleyip koyuyolar rf 2009 dan sonra hepsinin spiker falan tamamen aynı...
    ---
    ne zaman bitiyo senin internet?
    ---
    Rf serisinde Volkan 3 yıldır zenci :D (2013-2014-2015)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  20. 16 sinda
    ---
    Zor iş helal olsun
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
Yüklüyor...
17/10/2018 - 16:48