pixon m8910 kullanıcıları paylaşımları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

atillagenis

Üye
    Konu Sahibi
pixon m8910 kullanıcıları paylaşımları
sahibinden com dan samsung m8910 pixon aldım. spot olduğu için fiyatı çok uygun. satıcıyla bir iki sorun yaşa sakda, ürün nihayet elimde. ama şimdide çektiğim fotoları pc ye atmak için gönderdikleri usb kablosunu taktım. ama telefonu şarz ediyor sadece başka bir eylem yok. bilgisayarda görünmüyor. ne yapılması gerekiyor, indirilmesi gereken bir programmı var. deneyimliler yardımcı olursa sevinirim.
 


atillagenis

Üye
    Konu Sahibi
Pixon kullanan benden başka kimse yokmu ya. Buna imei kaydı yapmak gerekiyormuş. nasıl yapcaz.
 

BERGX

Üye
imei KAYITLI sekilde vermiyorlarmı zaten?
 

sezgin91

Üye
bende sahibinden com dan aldım, sorunsuz pc ye bağlıyorum, yeni yazılım nerden bulucaz bu teli pek kullanan yok heralde
 

snaphanar

Üye
ben aksaraydan 300 liraya aldım ilk başta çin malı mı dıye şüphelendım ama somra anladım orjınal oldugunu sorgulattım ımeı nosunu ıthalat yoluyla kayıtlı cıhaz sonucu cıktı 600 lıralık cep telefonunu 300 e almak benım ıcın gercekten cok buyuk bı şans
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt