Tavsiye PİL KULLANIMLARINIZI PAYLAŞABİLİR MİSİNİZ?

enis2334

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar ;
Note7 Fan Edition kullanıcısıyım.Telefonu alalı 6 ay olmuştur.Telefon boştayken saat 08:15'ten 10:00'a kadar yüzde 10 düşmesi normal mi ? Sizde nasıl oluyor bu durum.(arada whatsapp'dan cevap yazma var..wifi sadece 5 dakika video izledim o zaman açıktı onun haricinde kapalıydı)

Birde telefon modelini ve batarya kapasitesini söyleyerek pil kullanım grafiğinizi atar mısınız ? Karşılaştırma yapmak istiyorum kendi telefonumla gün sonunda bende atıcam...

ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
 
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Genelikle Samsung marka telefonlarda, Böyle oluyor. Pil kullanımında telefon boşta yazıyor. Ve sabaha kadar şarjın %20 - 30'luk kısmı kendi kendine gidiyor. Bunu daha önce bende yaşadım. Genel bir sorun.
 
  • Beğen
Tepkiler: enis2334
Buğra

Buğra

Admin
Eğer cihazınızda çok fazla uygulama yüklüyse ( özellikle Facebook, Twitter ve Instagram gibi anında bildirim özelliği olan uygulamalar ) telefon boştayken fazla pil harcayacaktır. Diğer taraftan cihazınız 2 yıllık ise %20-30 civarında pil performansında kayıp olması gayet normal diyebilirim.
 

enis2334

Üye
    Konu Sahibi
Genelikle Samsung marka telefonlarda, Böyle oluyor. Pil kullanımında telefon boşta yazıyor. Ve sabaha kadar şarjın %20 - 30'luk kısmı kendi kendine gidiyor. Bunu daha önce bende yaşadım. Genel bir sorun.

Bahsettiğiniz gibi yüzde 20 lik veya 30 luk kısmında kayıp yaşamadım. Ilk aldığımda da zaten böyle bi problemim yoktu.
Buda anlık kullanımım

 
Son düzenleme:
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Bahsettiğiniz gibi yüzde 20 lik veya 30 luk kısmında kayıp yaşamadım. Ilk aldığımda da zaten böyle bi problemim yoktu.

Bu da anlık kullanımım
Resim zor görüntüleniyor. Ama, Aşağıda paylaştım.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

enis2334

Üye
    Konu Sahibi
Eğer cihazınızda çok fazla uygulama yüklüyse ( özellikle Facebook, Twitter ve Instagram gibi anında bildirim özelliği olan uygulamalar ) telefon boştayken fazla pil harcayacaktır. Diğer taraftan cihazınız 2 yıllık ise %20-30 civarında pil performansında kayıp olması gayet normal diyebilirim.
Whatsap instagram bip yüklü sosyal medya olarak..cihazim 6 aylık
 
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
hangi marka oldugu önemli değil pil tüketimi karşılaştırması yapıcam..
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Gördüğünüz gibi, 'Hücre Askıda' gibi bir pil kullanımı görünmemektedir. Sizin pil kaybınız, 'Hücre Askıda' yani şebeke'den dolayı, olduğu anlaşılmaktadır.
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

enis2334

Üye
    Konu Sahibi
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Gördüğünüz gibi, 'Hücre Askıda' gibi bir pil kullanımı görünmemektedir. Sizin pil kaybınız, 'Hücre Askıda' yani şebeke'den dolayı, olduğu anlaşılmaktadır.
teşekkür ederim peki çok pil yermi şebeke aramak böyle.
bide bu attıgınız resimde pil yüzdeniz nedir?
 
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
teşekkür ederim peki çok pil yermi şebeke aramak böyle.
bide bu attıgınız resimde pil yüzdeniz nedir?
Evet, Şebeke araması yaptığı sürece, pil kaybı yasayabilirsiniz. Denemek için Cihazınızı bir kaç saat Uçak modunda kullanın anlayacaksınız.

Ekran Resmi çekildiğinde pil yüzdem %63
 

enis2334

Üye
    Konu Sahibi
Evet, Şebeke araması yaptığı sürece, pil kaybı yasayabilirsiniz. Denemek için Cihazınızı bir kaç saat Uçak modunda kullanın anlayacaksınız.

Ekran Resmi çekildiğinde pil yüzdem %63
bişi sorcam siz hücre askıda yazısının şebeke arama olduğuna emin misiniz?
çünkü telefon su anda 4g full çekiyor şehrin göbeğindeyim hücre askıda yüzde 8 den yüzde 10 olmuş.
 
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
bişi sorcam siz hücre askıda yazısının şebeke arama olduğuna emin misiniz?
çünkü telefon su anda 4g fu ll çekiyor şehrin göbeğindeyim hücre askıda yüzde 8 den yüzde 10 olmuş.
Hücre askıda demek, telefonu tam şarj ettikten sonra geçen toplam sürede sim kartın aktif olduğu süredir. Yani aramalara açık olduğu süre.
Cihaz boşta süresi de telefonu kullanmadığın süredir. Yani toplam süreden ekran süresini çıkarınca geriye kalan süredir.

Bunlar azalmaz, hücre askıda kısmını azaltmak için telefonu uçak modunda kullanman lazım. Cihaz boşta kısmının azalması için de telefonu hiç boş bırakmayıp pili bitene kadar kullanman lazım.
:oke:
 

enis2334

Üye
    Konu Sahibi
Hücre askıda demek, telefonu tam şarj ettikten sonra geçen toplam sürede sim kartın aktif olduğu süredir. Yani aramalara açık olduğu süre.
Cihaz boşta süresi de telefonu kullanmadığın süredir. Yani toplam süreden ekran süresini çıkarınca geriye kalan süredir.

Bunlar azalmaz, hücre askıda kısmını azaltmak için telefonu uçak modunda kullanman lazım. Cihaz boşta kısmının azalması için de telefonu hiç boş bırakmayıp pili bitene kadar kullanman lazım.
:oke:
cihaz boşta süresini bende biliyorum .. Ama sen ilk hücre askıda demek telefon şebeke arıyor demek dedin şimdi sim kart aktif ve aramalara açık olduğu süre diyorsun benim beynim yandı :D

Şimdi kısacası benim şarj sıkıntım şebekeden dolayı ama neden bende oluyor turkcel kaynaklı mı telefon kaynaklı mı yani çözümü nedir.

bu arada ilgin için teşekkür ederim arkadaşım
 
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
cihaz boşta süresini bende biliyorum .. Ama sen ilk hücre askıda demek telefon şebeke arıyor demek dedin şimdi sim kart aktif ve aramalara açık olduğu süre diyorsun benim beynim yandı :D

Şimdi kısacası benim şarj sıkıntım şebekeden dolayı ama neden bende oluyor turkcel kaynaklı mı telefon kaynaklı mı yani çözümü nedir.

bu arada ilgin için teşekkür ederim arkadaşım
Şebeke ve Sim kart eş anlamlı kelimeler zaten.

Evet sizin Şarj sıkıntısı şebeke (Sim) den kaynaklandığı gözükmektedir.

Test etmek icin, Onceki mesajda da bahseddiğim gibi 'Uçak Modunda' Kullanmayı deneyebilirsiniz.
 

enis2334

Üye
    Konu Sahibi
Şebeke ve Sim kart eş anlamlı kelimeler zaten.

Evet sizin Şarj sıkıntısı şebeke (Sim) den kaynaklandığı gözükmektedir.

Test etmek icin, Onceki mesajda da bahseddiğim gibi 'Uçak Modunda' Kullanmayı deneyebilirsiniz.
peki teşekkür ederim arkadaşım..
uçak moduna alınca bu sıkıntım çözülürse sim kart ile alakalı ne önerirsin?
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt