Pepsi'nin Ramazan Ayı Kampanyası

Sponsorlu Bağlantılar

tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Pepsi'nin Ramazan Ayı Kampanyası
Pepsi Ramazan ayında Kontör ve Hediye kartlarıyla geliyor...
Ramazan ayı boyunca her gün 1 kişi 10.000 TL
Ramazan Bayramı boyunca da her gün 1 kişi 100.000 TL Pepsi'den hediye kartı kazanacak arkadaşlar.

Ayrıca her gün tüm Turkcell aboneleri TonlaKazan'dan 10 Kontör kazanacak.

Bu kampanya 21 Ağustos 2009 - 22 Eylül 2009 Tarihleri arasında geçerli olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: piri.reis, LAZOFLU ve alien61


MusiqStyle

MusiqStyle

Üye
bilgi için teşekkürler :) kontör yine tonlakazandan o kötü :(
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Yapamaz bana. Bilgi için teşekkürler.
 

uA34

Üye
Bu tonlakazan kampanyası nasıl birşey arkadaslar ben yeni turkcelli oldum pek bilgim yok
mesela tonlakazandan gelen kontörler direk bakiyeye ekleniyormu
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Hayır hediye olarak geliyor
 
ilo53

ilo53

Üye
hesaptan kendiligndn dusuyo we her ay kntr yuklendigi icin silinmiyo turkcell aramalarina gecerli
 

uA34

Üye
teşekkür ederim arkadaslar ilginiz için :)
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkür ederim arkadaslar ilginiz için :)
TonlaKazan Turkcell'in reklam toniki dinletme karşılığında müşterilerine ücretsiz olarak kontör verdiği bir hizmetidir. TonlaKazan'ın mantığı hattınızı arayanlara çalarken dinlet olarak reklam dinletmeniz ve karşılığı olarak her ayın 20sinde dinlettiğiniz reklamlardan hak ettiğiniz kadar kontör miktarını kazanmanızdır.

TonlaKazan kontör sorgulaması *123*4# den yapılmaktadır.
Pepsinin kampanyasında da ekstra bir kazançtır.

Detaylı bilgi için adresini ziyaret edebilirsiniz.
 
crazy_gokhan

crazy_gokhan

Üye
haber için teşekürler ama diğer arkadaşlarında dediği gibi tonlakazan dan olması kötü...
 
arslansem

arslansem

Üye
Olsun yine de derim ben :)
Şey soracam.Bu pepsi nin yaptığı kampanya bi önceki Seda Sayan kampanyasıyla aynı sanırım :) verdikleri bu para nerede nasıl kullanılıyor acaba :hmmm
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Teşekkürler bilgi için Mahmut :)

Faturalı olduğunda da bu kampanyaya girilebiliyor mu?
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Faturalı hatlar da yararlanabiliyor, faturalı hatlara 2.5 DK Şebeke içi konuşma veriyor tonlakazandan :)
Sen önce Cayma Bedelliyi hallet :)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bilgilendirme için teşekkürler.
 

cool_eagle

Üye
tonlakazan olması kötü yaa. normal kontör verseler daa ii olurdu:D:D:D
 
sA'

sA'

Üye
elimde baya kapak var yaklaşık 30 kadar pepsi kodları inş değiştirmez:D
 
piri.reis

piri.reis

Üye
1050 tane şifrem var.

katılsam mı acaba.
 


Üst Alt