Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ovi Store Update [07.10.2011] v3.16.036
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Apple iPhone4
Üye
yeni magazanın arayüzü belle gibi yükledim 6.5MB'mı yedi
S.E.C.R.E.T
Üye
Anna güncellemesi uzadı çünkü daha önce hiç bir cihazda kullanılmadı ama belle şimdi hali hazırda ve 26 ekimde elimizde stabil olacak belle
andry77
Üye
Ovi yi güncellemek yerine şu Qt ve instal sorunu için bi güncelleme yapsalar daha ii olurdu herhalde. Ovi de bişeyler yüklemek için dil değiştir restartı bekle yine dil değiştir yine bekle ooof of... bi de ingilizceye çevdriin halde bazı uygulamalarda canceling instalation yazısını görmek adamı deli ediyor giden MB lara yazık Yine de Ovi fena olmamış görsel açıdan...
TheORCUN
Üye
Konu Sahibi
[alikan];3918672' Alıntı:
Bunu dedirtecek ne değişmiş 3.16.34 le çook merak ettim doğrusu.??
ovi bende güncellemiyor hemen kapanıyor. neden olabilir acaba.
Cezzbedici3
Üye
ovi mağaza artık nokia mağaza adını almış olup harika bişeye dönüşmüş kendi adıma konuşuyorum N8 aldığımdan beri grid menü olsun spb shell olsun hepsini denedim görsel olarak tamam hepsinin ayrı bir havası var ama orjinal bir programın ilk defa bu kadar etkileyici olduğunu görüyorum ok butonuna tıklayınca etrafını hafifçe kaplayan mavi anna dolgusu öyle bir güzel his veriyorki insana şundan kesin eminim spb şirketi symbiana boşuna arayüz yapmasın bu saatten sonra çünkü Belle varken bunlara gerenk yok mike
ovi mağaza artık nokia mağaza adını almış olup harika bişeye dönüşmüş kendi adıma konuşuyorum N8 aldığımdan beri grid menü olsun spb shell olsun hepsini denedim görsel olarak tamam hepsinin ayrı bir havası var ama orjinal bir programın ilk defa bu kadar etkileyici olduğunu görüyorum ok butonuna tıklayınca etrafını hafifçe kaplayan mavi anna dolgusu öyle bir güzel his veriyorki insana şundan kesin eminim spb şirketi symbiana boşuna arayüz yapmasın bu saatten sonra çünkü Belle varken bunlara gerenk yok mike
insanin istahini kabartma burada, hayirlisiynan gelseydi su belle
karasahinemre
Üye
bende sadece siyah ekran ben araştırdım ama bulamadım nedenini bi yardımcı olur musunuz ivo 3.1 türkçe var
by_mecho
Üye
baya oldu ovı betaya bakmadın sanırım
alloss
Üye
market, iyi olmuş güzel olmuşta, yüklediğim hiç bir şeyi kuramadım. Hata veriyor sürekli...
KO9
Üye
market harbi sağlam olmuş canım belle çekince açıyorum arada bi telefonda belle havasını yaşıyorum ekranlarımız iyi bilader o üst köşedeki siyahın kontrastı beni mutlu edio bide 701in ekranı düşünemiyorum
market harbi sağlam olmuş canım belle çekince açıyorum arada bi telefonda belle havasını yaşıyorum ekranlarımız iyi bilader o üst köşedeki siyahın kontrastı beni mutlu edio bide 701in ekranı düşünemiyorum