Nokia'dan ölüm fermanı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'dan ölüm fermanı!
[h=1]Nokia'dan ölüm fermanı![/h]
Eğer siz de eski Nokia ceplerin hayranıysanız, gelen bu haber sizi hiç mutlu etmeyecek!







Nokia'nın artık Symbian platformunun sonunuhızlandırdığı ve biri dışında yeni Symbian bazlı telefon geliştirmeyi bıraktığı söyleniyor. Register'in haberinde, Symbian Belle güncellemeleri kullanıcılara sunulmaya devam edecek fakat yeni ve gelişmiş bir N8 dışındayeni bir model gelmeyecek.

Nokia, geçtiğimiz yıl Windows Phone'a geçiş yapacağını açıkladığında, geçiş tamamlanmadan önce150 milyon Symbian telefon daha satmayı umduklarını söylemişti. Ancak Symbian cihazlar, beklenenden daha düşük satış yaptı. Nokia CEO'su Stephen Elop, bunu değişen pazar koşullarına bağlıyor: "Artık, daha önce beklediğimizden çok daha az Symbian cihaz satacağımıza inanıyoruz."

Kısacası Symbian, beklenenen de önce tarih olma yolunda ilk adımını çoktan atmış durumda. Çok yakında Symbian'lı tek bir cep bile görememek, kimse için sürpriz olmamalı...
 


oguzaydin

Üye
ne yapacağız o zaman ben de 603 almayı düsünüyordum daha yukarı da cıkamam bütce olarak ki android alayım :( aceler felan de güzel değilmiş
 
meletim

meletim

Üye
varsın ölsün boşver aile şirketi deyilya hiç olmaya adam akıllı bişeyler yapmaya çalışırlar
 
SHS

SHS

Üye
artık hep Windows Phone'lu telefonlar çıkacak, yavaş yavaş symbian için desteğini de çekerse tam bitiş olur :(
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
700-800 liralık Nokia'da kalmaz herhalde .
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
artık symbian diğer işletim sistemlerine göre gerçekden çok geride kaldı yanı aslında iyi bile dayandı.. umarım nokia yeni kullanacagı ısletım sıstemını guzel bir şekilde cıkarır ve kişiselleştirme yada kullanım kolaylıgı symbian kadar rahat olur
 

bymodifieci

Üye
Şu symbian sorunları çözülse yeter. Çıkmassa çıkmasın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bberkan40
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
zaten belle ovi de yanı artık symbian değil belle diye geçiyor :)
 
umutttt16

umutttt16

Üye
nokia phone yalnızca 1 ghz hızlı telefonlara gelicek yanı bu açıdan en iyi ihtimal 701 modeline gelebilir onun dışında biizim telefonlara gelmez
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Uygulama azlığı yüzünden battı symbian ama suç nokiada değil çünkü gidip gamelofta oyun yaptırıyor bir sürü para ödüyor , sonra mağazaya koyunca indiren az oluyor herkes bedavaya buradan indiriyor Nokia zarara giriyor temel nedeni bu bence .
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
Uygulama azlığı yüzünden battı symbian ama suç nokiada değil çünkü gidip gamelofta oyun yaptırıyor bir sürü para ödüyor , sonra mağazaya koyunca indiren az oluyor herkes bedavaya buradan indiriyor Nokia zarara giriyor temel nedeni bu bence .

haklısın bu buyuk bır etken
 

CLUBX

Üye
daha yeni c7 ime belle yükledim gayetde iyi halt etmiş symbianın yanında diğer işletim sistemleri ......
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
symbian batsada ben nokia dan vazgecmem ama malesef dıger ısletım sıstemlerı ıcın calısıyorlar artık butun fırmalar
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Wp Nokia'yı yavaş yavaş kurtarıyor biraz zaman geçsin zirvede Nokia'yı göreceğimize inanıyorum (Wp8) sayesinde .
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
​ben nokianın asla asla asla tarıh olacagına ınanmıyorm... Hatta hic bır telefon nokia gibi olamayacak ılerleyen zamanlarda bıraz bekleyn ve görün
 
fLuke!

fLuke!

Üye
nokia artık daha iyi telefonlar çıkartmaya başladı.donanım adam akıllı artık.Nokia yakın zamanda da zirvede kalır.
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Symbian biterse nokia'ya fazla uğramam arkadaş belki uzun süre sonra kararımdan dönersem olabilir biz nokia'yı symbian için alıyoruz adam bitiriyor olmadı bu Nokia :bye:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Uygulama azlığı yüzünden battı symbian ama suç nokiada değil çünkü gidip gamelofta oyun yaptırıyor bir sürü para ödüyor , sonra mağazaya koyunca indiren az oluyor herkes bedavaya buradan indiriyor Nokia zarara giriyor temel nedeni bu bence .

haklısın bu buyuk bır etken

e strateji yanlış müşteri hedef kitlene uygun tel yapıyosun eyvallah hemde fiyat kalite olarak on numara ama sen 500-600e ben iyi telefon yapıcam diyosun en dogrusu ama o paralara telefon alan adam 20-30tl oyuna para verirmi apple 2500tlye telefob satıyo ondan sonrada sizin nokiaya begenip bedava bile yüklemiyceginiz oyunu uygulamayı 50-60 tlye satıyo satarda çünkü adam tele bi dünya para vermiş bırak jailbreaki kimseye ellwtmiyo veririm parasını kafam rahat diyo o yüzden müşteri hedef kitlesi daha cok orta sınıf olan nokia parayla uygulama satamaz birazda bizde suç var adamlar cugumuzun iki maası kadar para vermiş tele biz istiyoruzki onlarla yarışalım yarışırsın donanımsal olarak yarışırsın mesela kamera özelliği mesela internet hızı hepsini katlar nokia bunlarda ama oyun uygulama dersen olmaz çünkü o firmalar teli satarken aradaki fiyat farkıyla onların parasını almış oluyo biliyomusunuz iphone4ün maliyeti n8in üçte ikisine geldiğini
 
matchless

matchless

Üye
    Konu Sahibi
I phone yada farklı telefonlar.. vıtrınde hıc bakmadıgım telefonlardır bır telefoncuya yada bır elektronık magazasına gırdıgım zaman nokıa dan baska hıc bır telefona bakmam nokia nokiadır herzaman symbıan olse ne olur ? hala 3310 kullanan ınsanlar var telefon symbıan dıye calısmıyacak değil ya..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt