Nokia'dan ölüm fermanı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Windows Phoneler kötü mü .
 


S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Hayır bana göre süper hatta .
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Uygulama azlığı yüzünden battı symbian ama suç nokiada değil çünkü gidip gamelofta oyun yaptırıyor bir sürü para ödüyor , sonra mağazaya koyunca indiren az oluyor herkes bedavaya buradan indiriyor Nokia zarara giriyor temel nedeni bu bence .

Alakası yok.App Storede 525.000 uygulama var.Jailbreak ile bu uygulamaları bedavaya kuruyorsun zaten.Apple batmıyorda Nokia neden batsın.Buradan uygulama indirmenizin nedeni telefondaki markette adam gibi uygulama olmamasıdır.Adam 12 MP koymuş carl zeiss hdmı usb otg koymuş ama yavaş tarayıcı az uygulama koymuş.Yapacak bir şey yok.Nokia zarara telefon satamadığı için giriyor.En büyük neden de kesinlikle uygulama ve düşük sistem özellikleri.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
ForeverAlone";4325264][COLOR="Black' Alıntı:
Alakası yok.App Storede 525.000 uygulama var.Jailbreak ile bu uygulamaları bedavaya kuruyorsun zaten.Apple batmıyorda Nokia neden batsın.Buradan uygulama indirmenizin nedeni telefondaki markette adam gibi uygulama olmamasıdır.Adam 12 MP koymuş carl zeiss hdmı usb otg koymuş ama yavaş tarayıcı az uygulama koymuş.Yapacak bir şey yok.Nokia zarara telefon satamadığı için giriyor.En büyük neden de kesinlikle uygulama ve düşük sistem özellikleri.
Neden Apple ' da o kadar uygulama var bilmiyorsun . Neden şu : Apple telefonları hakettiğinin 3 katı fazlasına satıyor ve oradan jailbreak açığını kapatıyor.[/COLOR]
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Neden Apple ' da o kadar uygulama var bilmiyorsun . Neden şu : Apple telefonları hakettiğinin 3 katı fazlasına satıyor ve oradan jailbreak açığını kapatıyor.

Hayır neden şu: Steve Jobs ne yapacağını biliyor.Macintosh gibi ilk küçük bilgisayarları vb. tanıttı oradan gelen gelir ve bunun üzerine büyük bir tecrübe.2007'de multitouch vardı düşün artık.Dünyanın ilk kapasitif ve multitouchlu ekranını yaptı ve diğerleriyle kıyaslanamayacak kadar hızlıydı.5800 çıkmadan aylar önce appstore açıldı.Bu zamana kadar da 500.000 uygulama olması normal.Anlaşacak başka market yoktu oyun firmaları ilk onla anlaştılar.Şu anlaştılar.Dünyanın ilk uygulama marketi oluyor bu arada.Nokia konusuna gelince adamlar cep telefonu ve diğer aksesuar ve tek tük farklı araç dışında hüçbir teknolojik alet geliri yok.Oysa samsung lg vb. buzdolabından lcdye d televizyonlara monitör ev telefonu çamaşır makinesi gibi bir çok gelir kaynağı var.Applede telefonlar dışında iPod Mac gibi pcler var.Nokianın düşük sistem tutmasının sebebi bu bence.Haa bide "elop" denen o herif.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Elop konusunda haklısın herif koskoca Nokia'yı ne duruma düşürdü .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt