Alakası yok.App Storede 525.000 uygulama var.Jailbreak ile bu uygulamaları bedavaya kuruyorsun zaten.Apple batmıyorda Nokia neden batsın.Buradan uygulama indirmenizin nedeni telefondaki markette adam gibi uygulama olmamasıdır.Adam 12 MP koymuş carl zeiss hdmı usb otg koymuş ama yavaş tarayıcı az uygulama koymuş.Yapacak bir şey yok.Nokia zarara telefon satamadığı için giriyor.En büyük neden de kesinlikle uygulama ve düşük sistem özellikleri.