myth_237
Üye
Nokia X6 Yedek Geri Yüklenmiyor!
Merhabalar arkadaşlar. Yeni sorunlarımla yine karşınızdayım 
Ben telefonuma v32 yi yüklemeden önce yedekleme yapayım dedim. Tembellik yapıp müzikleri de yedeklemeye dahil ettim. 240 tane şarkı olduğundan mütevellit yedekleme dosyası boyutu 1.4 GB oldu. Buraya kadar sorun yok elbette. v32 yi yükledikten sonra aldığım yedeği geri yüklemek istedim. İşlem bitti. Herşey yerli yerinde oldu. Ama mesajlar bir türlü geri alınamıyor! Kaç kere denediysemde mesajları geri yükleyemedim. Acaba sorun ne olabilir? Yedeklemeyi Nokia Ovi Suite yapmıştım. onunla geri almayı denedim sonuç olumsuz. Ne yapmalıyım bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?

Ben telefonuma v32 yi yüklemeden önce yedekleme yapayım dedim. Tembellik yapıp müzikleri de yedeklemeye dahil ettim. 240 tane şarkı olduğundan mütevellit yedekleme dosyası boyutu 1.4 GB oldu. Buraya kadar sorun yok elbette. v32 yi yükledikten sonra aldığım yedeği geri yüklemek istedim. İşlem bitti. Herşey yerli yerinde oldu. Ama mesajlar bir türlü geri alınamıyor! Kaç kere denediysemde mesajları geri yükleyemedim. Acaba sorun ne olabilir? Yedeklemeyi Nokia Ovi Suite yapmıştım. onunla geri almayı denedim sonuç olumsuz. Ne yapmalıyım bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?
Çünkü NBU Explorer diye bir programla bütün mesajlarımı eksiksiz olarak görebiliyorum bilgisayarda. Benim istediğim bu mesajları telefonda görüntülemek. İnşallah by sorunu çözüp sonucu arkadaşlarla paylaşacağım. Ama benden önce çözen olursa tabi yardımlarını bekliyorum 