sswiss
Üye
Nokia x6 Phoenix ile dil ekleme sorunu
selam ustalar bu Nokia telefonalrda türkce yok ve bu telefonlara türkce eklemek icin phoenix diye bir programla yapiyorduk ancak bu islemi xp sistemli pc lerle yapiyorduk su an elimde vista ve windows 7 var ancak bir türlü bu programi vista ve windows 7 ile yapamadim hep hata veriyor
ustalar bu islemi nasil yapabilirim yardimlariniz icin tskler
ustalar bu islemi nasil yapabilirim yardimlariniz icin tskler

